Meridith Geplaatst op 03-12-2007, 21:35
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

danielle keek wazig voor zich uit toen boog ze voorover..na een luid gebraak kwam ze overeind en veegde haar mond af, ze stond op en liep naar het raam...
ze staarde bleek voor zich uit, toen hoorde ze zwaar geadem, ze draaide zich om, het was een vampier, maar toch ook niet, ze was prachtig wit, met mooie zwarte haren, haar ogen schitterde als robijnen in haar kassen. danielle zag scherpe zwarte nagels, "kom je mij doden?" vroeg danielle,  drusilla lachtte vreemd, "dat was wel de bedoeling ja" danielle knikte, ze liep op drusilla af "mag ik je naam weten voordat je me dood?" drusilla liet haar arm zakken die ze zojuist geheven had, drusilla is mijn naam" zei ze duister, danielle knikte weer toen knilde ze voor haar neer en ontbloote haar nek " je bent vers"zei drusille verbaast, danielle sloot haar ogen en knikte weer.

drusilla hief haar hand op en in 1 beweging haalde ze danielle's nek open, bloed liep over haar hals en danielle viel slap op de grond neer

snow schrok wakker, wat...maar danielle...wankel liep snow richting de gang ze moest danielle helpen, dat vreselijke wezen was haar aan het doden en danielle was te zwak om zichzelf te verdedigen

drusilla keek danielle aan, "luister daniel ik kan je helpen maar dat gaat pijn doen" danielle opende haar ogen, "doe het red me uit deze troep"drusilla knikte, "eerst moet ik iets over mijn nagels doen, anders besmet ik je met mijn bloed," danielle stond op en kwam met hard plastieke dopjes aan "perfect zei drusilla en ze duwde de dopjes over haar nagels, de dopjes smolten en werden 1 met haar eigen nagel, danielle ging weer op haar knieeen zitten en op dat moment hief ze haar hand op en in 1 beweging haalde ze danielle's nek open

meld dit bericht aan een moderator

ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco)  
morgain Geplaatst op 05-12-2007, 20:14
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Danielle viel flauw, Drusilla tilde haarop en liep richting de mist, in de mist stond een open deur en ze leip naar binnen weer was ze in de andere demensie,ze sluitte de deur en legde Danielle op de grond..Drusilla begon om zich heen te kijken maar wat ze niet in de gaten had was dat Danielle langsaam de grond inzakte,   Ze keek om, ze zag Danielle wegzakken terwijl ze beetgepakt werd door handen die uit de grond kwamen. Vliegensvlug trok ze danielle uit de grond en hield haar beet, twee andere armen grepen haar bij haar benen en Drusilla viel neer, nu werd ook zij de grond in getrokken, uit alle macht probeerde ze te ontkomen,, maar de armen waren te sterk, ze greep naar een grafsteen en probeerde zichzelf nog eens uit de grond te trekken, dit keer lukte het, ze pakte danielle beet en begon te rennen,, ze keek achterom. De armen waren verandert in halve gedaantes die verder uit de grond kwamen,, De gedaantes liepen langsaam en levenloos naar ze toe maar het leek wel alsof ze tog dichterbij kwamen, hoe harder Drusilla rende  hoe sneller ze leken te zijn.Drusilla bleef rennen, ze wist dat ze niet meer zoveel tijd had  anders zou danielle sterven,  Drusilla greep naar de eerste de beste deur trok hem open en renden naar binnen, ze knalde de deur dicht maar had niet in de gaten dat de deur langsaam weer open ging.Drusilla keek om zich heen ... ze was ergens in een kelder,,ze zocht naar een lichtknopje, Met Danielle in haar armen greep ze naar een touw en trok eraan ,, Het ligt ging aan ,, Overal zag ze resten van lijken liggen en potten,,,Van de schrik liet ze danielle vallen terwijl ze struikellend naar achter viel

... 
jackie Geplaatst op 09-12-2007, 11:06
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Jacqueline schrok wakker. Ze dacht dat ze beneden de deur hoorden dicht slaan. Snel stond ze op. Ze was nog niet beneden geweest maar besloot toch te gaan kijken. Snel liep ze naar beneden. Daar stond het licht aan. Er lagen lijken op de grond de deur stond open en ze zach 2 meisjes liggen. Snel liep ze naar de deur en deed hem goed dicht. Ze liep naar 1 van de twee meisjes toe. Ze zat helemaal onder het bloed. Snel bracht ze haar naar boven. Daar legde ze haar op 1 van de bedden. Ze liep terug om de 2de te halen. Zo te zien was ze uitgeput. Ook haar bracht ze naar boven. Ze legde haar op een ander bed en legde de deken over haar heen. Ze moest rusten. Gelijk liep ze naar de andere toe en probeerde haar wonden te helen.

SDenk je echt dat iemand ter wereld zetten je een ouder maakt? Nee! Je bent pas een vader of een moeder als je ook voor het kind kan zorgen 
Mrs-griffel Geplaatst op 27-02-2008, 16:51
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Jacquline zocht een slaap plek. Het was namelijk tegen de ochtend aan. Ze kwam in het zelfde huis als gister en viel er al snel in slaap.. wand de volgende avond zou ze Raveena weer zien. Bij de boerderij.. ze had er zin in.

Raveena kon niet wachten, het zou anders aflopen dat wist ze wel, maar ze accperteerden der ouders. Algauw was het donker. Raveena liep naar het parkje toe haar ouders wisten niet dat ze weg was maar ze waagde toch een poging, het zou niet best wezen als ze werd betrapt met Jacqueline maar deed het gewoon. Even later zag ze Jacqueline onderhand werden ze al beste maatjes van elkaar iedere avond spraken ze af, en Raveena hoopte niet dat haar ouders erachter kwamen. totdat die ene avond toen de neef van Raveena haar heeft betrapt. 'Zozo, zomaar afspreken?' zei Glenn haar neef. Ravena die stok stijf bleef staan en zich niet veroerde keek haar neef boos aan. Haar neef was niet alleen nee, hij had net een mensen feest gegeven, dat was wel te zien. 'Stom stom, ik zal ervoor zorgen dat je vader dit weet, en hoop dat ze dood gaat' zei Glenn die naar Jacqueline keek een een kots geluidje maakte. 'Nee, niet doen' zei Raveena smeekend. 'Ohjawel, kleine meid' zei hij. 'Maak dat je wegkomt' zei Glenn dreigend. 'Dat kun je me neit aan doen' zei Raveena boos maar ook bang. 'Doof ofzo?' zei Glenn. Raveena pakte Jacqueline beet. Jacqueline had zich niet veroert en liep meteen mee. 'En nu?' vroeg Raveena

~ Draco's True Nature (*) 
Meridith Geplaatst op 05-10-2008, 17:27
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

omdat er niet meer gereageerd word

ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco)  
1 2 3 4