|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
paulz
|
Geplaatst op 20-10-2007, 14:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
het hele stuk is verpest door dat harry op dat moment zo slegt actteerd. en perkamentus dan... tegen voldemort. dat klotp niet het kan niet dat hun toverstok tegen elkaar komt dat kan alleen met tweeling toverstokken dat perkamentus zijn staf niet is tegenover die van voldemort. bovendien had ik eht ministierie veel grooter verwagt met goud en licht wit marmer enzo weet jewel...
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 02-05 15:37.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
~Paul!~~ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruuzjuhh
|
Geplaatst op 19-12-2007, 20:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
maar het hele stuk is verpest door dat harry op dat moment zo slegt actteerd. en perkamentus dan... tegen voldemort. dat klotp niet het kan niet dat hun toverstok tegen elkaar komt dat kan alleen met tweeling toverstokken dat perkamentus zijn staf niet is tegenover die van voldemort. bovendien had ik eht ministierie veel grooter verwagt met goud en licht wit marmer enzo weet jewel...
|
|
It's a charm actually.....For the Nurgels.... |
|
|
|
|
|
|
Ruuzjuhh
|
Geplaatst op 19-12-2007, 21:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ehh....Ik volg het allemaal effe niet meer :P Prior Incatatem gebeurde niet bij Perkamentus en Voldemort. Want Prior Incatatem laat alle spreuken die de tegenstrander heeft opgeroepen van de eerste naar de laatste of zo zien.(weet niet zeker hoor)Kijk maar op http://www.dreuzels.com en dan bij Encyclopedieën en dan op Encyclopiedie der Spreuken.En er zijn ook nog andere.En het is normaal dat die spreuken tegen elkaar botsen anders zou het ook een enorme knaller worden
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 02-05 15:37.
|
|
|
|
It's a charm actually.....For the Nurgels.... |
|
|
|
|
|
|