|
|
|
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 20-08-2007, 08:48 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
jawel in film 3 was met de dementors die hem aanvielen op zn bezemsteel, en de vierde film ging over de vuurbeker en toen waren er geen zwerkbal wedstrijden. hij deed toen wel de eerste opdracht op zijn bezem. maar ik vond het nou niet zo heel erg dat ze dat eruit hielden, zwerkbal vond ik toch nooit zo heel erg boeiend.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 17-09-2011, 12:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-09-2011, 11:14 Hermioneweasly schreef:
De films zijn afgelopen! En het kan zijn dat er nog wel dingen zijn gefilmd maar niet in de film zijn gepropt, maar die staan meestal op de 2e extended edition van de Harry Potter films!
|
Die heb ik niet dus dat zou best kunnen, maar op youtube zag ik bijvoorbeeld een filmpje van Harry Potter 4, waarin ze het schoollied van Zweinstein zongen om hun gasten welkom te heten. Die zat niet in de film, maar ik weet vrijwel zeker dat hij niet bewerkt is door een fan dus dat moet ook gefilmd zijn, maar later weer weggehaald dus denk dat die dingen ook op youtube zouden kunnen staan.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
Jordyep
|
Geplaatst op 17-09-2011, 13:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-09-2011, 11:14 Hermioneweasly schreef:
[...]
!?!?!?!?!?
De films zijn afgelopen! En het kan zijn dat er nog wel dingen zijn gefilmd maar niet in de film zijn gepropt, maar die staan meestal op de 2e extended edition van de Harry Potter films!
|
daar heb ik het ook over
Op 17-09-2011, 12:24 Ginny-w schreef:
[...]
Die heb ik niet dus dat zou best kunnen, maar op youtube zag ik bijvoorbeeld een filmpje van Harry Potter 4, waarin ze het schoollied van Zweinstein zongen om hun gasten welkom te heten. Die zat niet in de film, maar ik weet vrijwel zeker dat hij niet bewerkt is door een fan dus dat moet ook gefilmd zijn, maar later weer weggehaald dus denk dat die dingen ook op youtube zouden kunnen staan.
|
dit zijn verwijderde scenes die nooit zijn uitgebracht. Ik verwijs naar dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=v4IyEw1LWoo Verlengde versies zijn nog niet uitgebracht daarom zijn fans ook die petitie begonnen.
Op 17-09-2011, 12:31 ajaxjoey9 schreef:
zwerkbal kwam niet omdat harry van omber niet meer zwerkbal mocht spelen staat in het boek
|
Het ging hier dan ook over de match waar Harry Malfidus in zijn gezicht slaat en Omber het dan verbied voor de griffoendors
Dit bericht is gewijzigd op 17-09 13:08.
|
|
|
|
|
|