vilixes Geplaatst op 16-08-2007, 19:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vin vaag dat in de film veraadt cho de Svp en in de boeke die vriendin vn haar marina elsdonk osso
vaag togh

meld dit bericht aan een moderator

Wheres the Taste of summer? 
havanka Geplaatst op 16-08-2007, 20:25 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

ik denk dat dat komt omdat ze geen auditie wilden houden om iemand te zoeken die veel geld gaat kosten en maar 1 ding echt belangrijk doet. op zich is het best goed opgelost vond ik. het is wel een mooie reden om uit elkaar te gaan voor harry en cho in het boek was het wat vager vond ik.
al vond ik cho wel behoorlijk duf spelen. het hoort een meisje met pit te zijn en een eigen mening. zij zette haar rol echt niet zo neer eerder een afhankelijk meisje wat heel verlegen is. in het boek is dat anders.

Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure 
so0fjuh Geplaatst op 18-08-2007, 11:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

precies, ze leek een beetje... leeg, in het boek is ze soms egt agressief, njah vurig.,
en in de film was ze down..
ik vond haar ook niet egt goed..

love is the slowest form of suicide..     
Nancyy Geplaatst op 19-08-2007, 11:54 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Cho wou hun niet verraden, het kon net zo goed Ginny zijn, of Ron of Harry zelf. Ze hadden toch zo'n spreuk (die eigenlijk verboden was) dat je de waarheid moest zeggen? Dat lieten ze aan het eind van de film heel goed zien een soort brandstof ofzo. En bijna aan het eind van de film wouden ze die spreuk bij Harry gebruiken alleen toen zei Sneep dat die brandstof het op was dus konden ze het niet meer gebruiken omdat ze eht bij Cho al hadden gebruikt. En het was eigenlijk ook verboden (die spreuk en brandstof) maar je kent Omber. Nou, zo gaat het volgens mij. Cho had hun niet expres verraden, dat deed ze omdat ze die spreuk met dat brandstof over haar hadden uitgesproken en dan móést ze de waarheid wel vertellen... tenminste, zo heb ik het begrepen. En in deel 6 zegt Harry: ''we zijn uit elkaar gegroeit denk'' over Cho en hem. Dus...

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 02-05 16:19.

Friends forever or not? 
paulz Geplaatst op 19-08-2007, 13:55 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

die brandstof waar je het over heb is vaterisium of so en dat is een toverdrank ! vandaar dat het aan sneep gevraagt word

~Paul!~~    
fleur Geplaatst op 21-08-2007, 14:25 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

ja, want hij is leraar toverdrank he,,
hij heeft er ook wel eens mee gedreigd, in deel 4, en daar is het ook al is gebruikt

Friendship isn't about who came first and who you've known the longest. It's about who came and never left. 
Mrs-griffel Geplaatst op 31-10-2007, 17:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

cho chang heeft hun toch niet veraden in t boek? maar volgens mij wel in de film.. hmmmm
Mrs-griffel

~ Draco's True Nature (*) 
hp-wizdom Geplaatst op 06-11-2007, 18:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

jah de film klopt gewoon niet tsijn hele geode films howr maar soms vint ik egt dat de makers van de films is wat beter de boeken motten lezen

(l) denise 
Husel13 Geplaatst op 10-11-2007, 17:52 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vind dat Cho Haary niet bepaalt verraad. Wat mij meer ergert is dat ze aan de kant van d'r vriendin blijft staan.  

The Big Potter Freak 
paulz Geplaatst op 04-12-2007, 08:41 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-11-2007, 18:50 hp-wizdom schreef:
jah de film klopt gewoon niet tsijn hele geode films howr maar soms vint ik egt dat de makers van de films is wat beter de boeken motten lezen

Zo mee eens hea  wrm doen ze gwn nie teen film van 4 uur  kan best hoor, sowieso 3 uur zou moeten kunnen want ze hebben  dat ook bij PotC

~Paul!~~    
Ruuzjuhh Geplaatst op 19-12-2007, 21:11 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ze hadden Veritaserum op haar gebruikt!Ze móést de waarheid spreken onder druk van dat drankje!In het bok had Marina ze verraden maar ik weet niet waarom!!

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 02-05 16:19.

It's a charm actually.....For the Nurgels.... 
Harrypfan Geplaatst op 17-01-2008, 20:12 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ze hadden gheen illegale spreuk of voor het veraadt van Cho, Omber had bij Cho Viretaserium (ofzo) gebruikt, dat drankje dat je zomaar de waarheid laat zeggen zonder dat je het echt wil..!
Kijk nog maar eens goed naar deel5.

Tompy007 Geplaatst op 01-08-2008, 12:53 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ja dat klopte niet idd en normaal moest ze puisten krijgen als ze de mensen verraad had en niet vilder XD

Diego Geplaatst op 01-08-2008, 14:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Na, zo heb je wel meer dingen die ze in de film anders doen, maar idd dit was wel vaag.

Isy Geplaatst op 27-12-2010, 14:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

nou ik denk ook hierom:

Op 16-08-2007, 20:25 havanka schreef:
ik denk dat dat komt omdat ze geen auditie wilden houden om iemand te zoeken die veel geld gaat kosten en maar 1 ding echt belangrijk doet. op zich is het best goed opgelost vond ik. het is wel een mooie reden om uit elkaar te gaan voor harry en cho in het boek was het wat vager vond ik.
al vond ik cho wel behoorlijk duf spelen. het hoort een meisje met pit te zijn en een eigen mening. zij zette haar rol echt niet zo neer eerder een afhankelijk meisje wat heel verlegen is. in het boek is dat anders.

If we die Harry, I kill you!!! 
Yayde Geplaatst op 06-01-2011, 18:00 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

@ havanka
Daar heb je gelijk in,
Cho was nou niet bepaald wat je noemt spetterend op het witte doek!
En ik vondt haar ook niet echt in alles kloppen met hoe ze in het boek wordt beschreven..

"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..."   
expeliarmus Geplaatst op 11-01-2011, 16:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

die vriendin werd bedreigd door omber dat ze haar moeder zou ontslaan bij het minesterie. daarom verraade zij hun ( in het boek niet de film)

Dit bericht is gewijzigd op 11-01 16:32.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest?