|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 12-05-2010, 18:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Whaha, ja, mijn ouders worden er ook gek van als ik steeds Hp lees. Maar heb dat al een tijdje niet meer gelezen, dus denk dat het nu wel mee valt :P
Heb net dat hoofdstuk van de 7 Harry Potters gelezen. Zo zielig, Hedwig, snik, en Dwaaloog... Het blijft nog steeds spannend, ook al heb je het boek al zo'n duizend keer gelezen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
kimenmel
|
Geplaatst op 16-05-2010, 14:41 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
In het 6e deel van de HP serie heeft j.k Rolling over een boek dat Perkamentus aan Hermelien na laat.Dat boek heeft ze ook echt gescheven en vertaald in het nederlands,het boek heet De Vertelsels Van Baker De Bart.Het is een leuk boek met allemaal "sprookjes uit de tovenaars wereld" en ieder "sprookje" heeft commentaar van Perkamentus.Het is het moeite waard om het te kopen en is een mooie aanvulling op de serie.
-xXx- Gioia(kimenmel)
|
|
|
|
Tranen in me ogen,Tranen om jou,Tranen die willen zeggen hoeveel ik van je hou |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 28-05-2010, 23:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 16-05-2010, 14:41 kimenmel schreef:
[...]
In het 6e deel van de HP serie heeft j.k Rolling over een boek dat Perkamentus aan Hermelien na laat.Dat boek heeft ze ook echt gescheven en vertaald in het nederlands,het boek heet De Vertelsels Van Baker De Bart.Het is een leuk boek met allemaal "sprookjes uit de tovenaars wereld" en ieder "sprookje" heeft commentaar van Perkamentus.Het is het moeite waard om het te kopen en is een mooie aanvulling op de serie.
|
Volgens mij had Ilias (een jongen uit m'n klas) dat boek meegenomen om te lezen tijdens Nederlands. (Ja, we moesten de hele les gaan lezen) Dus ik zag daar zo: De Verstelses Van Baker De Bart staan dus ik moest gelijk aan Harry Potter denken. Maar wist niet dat J.K Rowling die zelf geschreven had. Weetje, al die boeken lijken me best interessant ^.^
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|