|
paulz
|
Geplaatst op 04-08-2007, 00:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vind het pracht beesten maar ik had het me zoo anders voorgesteld die hele proef... er werd gezegt in ene kooi ofsow dus ik dagt ook aan een kooi... en harry riep togh in het boek gelijk accio vuurflits? in het boek laat hij zigh bijna 4 keer dood rammen... Om spannign op te voeren ofsow... dat vind ik minderleuk aan film 4 al dat gedoe om spanning op te wekken...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
~Paul!~~ |
|
|
Mrs-griffel
|
Geplaatst op 24-09-2007, 18:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tsja, Opzich vind ik alle boeken leuker dan de films maar in de film krijg je ook een idee hoe het eruit ziet enzo. anders zou je nu een eigenbeeld hebben over bijv. zweinstein en ja ik had ook gedacht dat het anders was met die draken . maar ik heb er niet veel problemen mee maar tenslotte vind het boek leuker en spannender.
Mrs-Griffel
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 02-05 16:42.
|
|
|
|
~ Draco's True Nature (*) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
|
Geplaatst op 25-09-2007, 19:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik moet zeggen dat ik bij de meeste dingen ze in de boeken spannender vind dan in de films, maar wat ik nog ff op deze topic wilde zeggen:
ik was van de week met een groep vrienden buiten toen we opeens een hele hoop lawaai hoorden en t duurde ook lang dus niet één klap ofzo. dus iedereen stond elkaar aan te kijken van wat kon dat nou zijn, hoor je mij heel droog 'volgens mij komen de draken eraan!' de blikken die ik toen naar me toe kreeg zijn om nooit meer te vergeten *grinnik*
maar af en toe vind ik t echt jammer dat we in deze tijd leven. voor (bijna) alles heeft men tegenwoordig een verklaring. het lijkt mij fantastisch als je ergens geen verklaring voor hebt! kan je daar mooi de draken de schuld van geven
|
|
|
|
~If I Just Could Walk Up Above, I Would Never Fall With Him In Love ~ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aj_styles
|
Geplaatst op 08-05-2008, 22:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tuurlijk heb ik alles ook anders voorgesteld dan hoe ze het verfilmt hebben, dat kan ook niet anders. Iedereen heeft een verwachting en niet iedereen kan blij gemaakt worden. Dat met de draken heeft iedereen anders verwacht, dat is logisch want iedereen heeft dezelfde tekst gelezen, waar iets anders gebeurd. Maar dat betekend niet dat het stuk van de film onderdoet aan het boek..
|
|
|
|
Let the flow float you!! |
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 16-05-2008, 22:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 24-09-2007, 18:25 Mrs-griffel schreef:
Tsja, Opzich vind ik alle boeken leuker dan de films maar in de film krijg je ook een idee hoe het eruit ziet enzo. anders zou je nu een eigenbeeld hebben over bijv. zweinstein en ja ik had ook gedacht dat het anders was met die draken . maar ik heb er niet veel problemen mee maar tenslotte vind het boek leuker en spannender.
Mrs-Griffel
|
volgen mijis de film gewoon zoals de regiseur denkt dat het eruit ziet... denken julie niet? En ikvind de draak op mijn avatar lijper dan de hoornstaart:P Ik vid ook wel jammer dat je de andere draken niet te zien krijgt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morgain
|
Geplaatst op 18-06-2009, 15:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik zal jullie vertellen dat ik nog nooit een boek heb gelezen van hp
jaah ik weet het is vreselijk maar ik haat lezen gewoon en ik heb moeite om mij te concetreren en omdat ik daar erg moeite mee heb lees ik snel over dingen heen en weetik niet waar het over gaat en soms doe ik 3 uur over 1 zin ofso :P
Dus lezen is niks voor mij dus hebik ook niks gemist wat uit het boek komt :$
Misg wil me zus het voor me voorlezen na vakantie XD
Xx
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
Expectopatronum
|
Geplaatst op 25-07-2009, 18:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vind het in de film veel spannender gemaakt. Het is toch veel spectaculairder dat Harry uit de arena wegvliegt met de draak achter zich aan. Dat maakt het veel spannender, want iedereen in de arena is gespannen wie nu terug zal komen, de draak of Harry? En dan als je denkt Harry is gebotst tegen die brug en in de ravijn gevallen komt hij plotseling te voorschijn, dat is toch spannender dan gewoon een kooi?
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 02-09-2010, 16:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-07-2009, 18:54 Expectopatronum schreef:
Ik vind het in de film veel spannender gemaakt. Het is toch veel spectaculairder dat Harry uit de arena wegvliegt met de draak achter zich aan. Dat maakt het veel spannender, want iedereen in de arena is gespannen wie nu terug zal komen, de draak of Harry? En dan als je denkt Harry is gebotst tegen die brug en in de ravijn gevallen komt hij plotseling te voorschijn, dat is toch spannender dan gewoon een kooi?
|
Hier ben ik het mee eens. Dit is veel spannender. Hebben ze goed gedaan ^^
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 22-01-2011, 00:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-07-2009, 18:54 Expectopatronum schreef:
|
Hier ben ik het, in tegenstelling tot de twee bovenposters, niet mee eens, aangezien die film er alles zo snel door heen jaagt dat het niet meer spannend is.
|
|
|
|
|
|