|
|
|
Hermie
|
Geplaatst op 13-08-2007, 18:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
vind haar echt gaaf!! zij speeld ook ik sjakie en de chocolade fabriek ( die met johnny depp) als de moeder van sjaakie. maar daar is ze echt heel aardig enzo dus wist niet ecgt wat ik me nu bij haar moest voorstelle maar ze doet het echt vet gaaf, ook dat stemmetje!
Dit bericht is gewijzigd op 13-08 19:36.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
accio Johnny Depp, accio Orlando Bloom... jeeej it worked! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jjgeers
|
Geplaatst op 03-12-2007, 20:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat mij steeds opvalt is dat er hier stiekem toch een bepaalde 'waardering' bestaat voor de slechte karakters in de films en boeken. Hier nu ook weer met Bellatrix. Op zich is ze natuurlijk een slechterik, maar het lijkt wel alsof er een soort bewondering is juist omdat ze zo 'evil' is... In die zin vond ik het vreemd dat Sneep en Voldemort op een gegeven moment ook zo ongeveer op een voetstuk werden gezet.
Om die reden hoop ik ooit dat er bij een van de resterende films een extra DVD uitkomt met allemaal bloopers van tijdens de films. Of outtakes die ze bewust in scene hebben gezet.. Voldemort die zich zat zuipt aan de bar bijvoorbeeld, en zijn hele hart uitstort bij Tom de Waard.. Op die manier krijgen de slechterikken ineens iets ontzettend leuks!
Een beetje het idee wat ze destijds met een 'luizenleven' gedaan hebben van die mensen van Pixar. Toen hebben ze alle beesten die in die film zaten ook laten zien alsof het allemaal acteurs waren die uit hun rol vielen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
evanna11
|
Geplaatst op 07-12-2007, 15:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wow! Op die ene foto lijkt ze zo aardig! Dat kon ik me eiglijk niet voorstellen. Ik had haar eiglijk anders voorgesteld, dat haar niet zo. Bij Sirius trouwens ook niet..Die ontsnapping uit Azkaban was inderdaad vaag, in het boek laten de dementors ze gewoon weg zonder een echt drama. Wat ook vaag was, was het vedwijnselen, dat klopt echt voor geen meter.
|
|
|
|
[color=blue]Of course this is happening inside your head, but why on earth would that mean it isn't real?~Albus Dumbledore[/color] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|