|
paulz
|
Geplaatst op 12-07-2007, 22:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De titel zegt het een beetje al... Het was een leuke film alles heeft zijn nadeel... Wat is voor jou het nadeel?
Ik zelf vond het heel jammer dat dat van Fred en George niet uitgebreider was met dat moeras enzo... en ze deden het juist als afleiding voor harry dat die een haard kon gebruiken dat was beetje rar maarjah...
Verder vond ik het jammer dat het op het ministiri niet uitgebreider was !
in ieder geval veeeeeeeeeeeeeeeel beter als het vorige deel 4 
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 12-07 22:21.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
~Paul!~~ |
|
|
|
|
paulz
|
Geplaatst op 12-07-2007, 22:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
cho was niet de verader dat was miranda de vriendin van cho in het boek dat vond ik dus wel stom....
verder raar dat het huis van de duffelingen heeeeel anders was... veel kleiner ook :S en dirk is dat nou een andere of niet? hij ziet zoooooo anders hij lijkt soms net een persoon met het syndroom van down egt heel typisch
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 02-05 16:23.
|
|
|
|
~Paul!~~ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sectum-sempra
|
Geplaatst op 14-07-2007, 08:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik vond de film prachtig. de technieken (beeld en filmtechnieken) was veel anders dan de afgelope 4 films, en dat viel me erg op, was erg vet! ook het snelle vooruit spoelen door alle lessen enzo, was niet eens zo erg.. alleen jammer dat we maar 2 klaslokaal gezien hadden. en niet meer van oclumentie enzo tezien kregen. maar wel erg vet!
Het hoogte punt vond ik vooral de dromen / visioenen van harry en het voldemort/perkamentus gevecht! zo vet gemaakt! echt spannend!
de neef van harry is nogsteeds dezelfde, maar iedereen word ouder... echt vet dat hij ook zo sloom uit zn ogen gaat kijken netals korzel en kwast. prachtig!
ik vond het wel weer jammer dat ze niet zo op harry zn gevoel uit zijn gegaan. en op het departement van mystificatie, dat ze niet door alle kamers gekomen zijn enzo. het ziekenhuis zijn ze ook niet geweest etc... maar verder was t een vette film! toch weer jammer dat ze vaak zoveel weglaten
in de andere topic zegt iemand dat sirius werd gedood door een lamstraal en door de poort werd gegooit. (in het boek) ik ben dus benieuwd hoe ze in deel 7 iets recht gaan zetten met de verfilming! ik heb namelijk het idee dat in deel 7 sirius nog in beeld gaat komen omdat harry terug gaat naar die poort ofzo. die stemmen die ze hoorde waren er niet voor niks. omdat de mensen die door de poort gingen, niet meer terug konden! dit hebben ze dus vernaaid... hahahaha
|
|
|
|
Money Makes The World Go Round |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claire93
|
Geplaatst op 27-07-2007, 20:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik snap niet helemaal waarom ze iets moeten recht zetten in film 7 want áls Sirius terug kan komen door die boog, kan dat gewoon want Bellatrix raakte in het boek hem met een lamstraal en in de film stapte Sirius opzij voor de avada kadavra van haar dus áls hij uit de boog kan terugkeren dan zou het gewoon kunnen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
paulz
|
Geplaatst op 01-08-2007, 18:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
neeh hij is er in gevallen en werd niet geraakt door een vloek maar in de film wel daar raakte bellatrix sirus met avada en zei ze i killed sirus black... maare wat ik stom vind is dat de staffen van voldemort en perkamentus worden verbonden... dat word ten eerste niet in het boek beschreven... ze vuren allemaal sspreuken af avaden kedavra en experialmus en dan gaat dat gouden beeld aan flarden/./// en ten tweede is het niet moglijk omdat de staf gelijk moet zijn om aan elkaar te komen .... het is een heeel zeldzaam gebeuren en kan alleen waarmneer de kern van de staf gelijk is en dat zijn die van perkamentus en voldemort niet... dus dat vind ik nog al nep...
|
|
|
|
~Paul!~~ |
|
|
Hpfan
|
Geplaatst op 05-08-2007, 19:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ze hebben ook niks laten zien dat ron en hermelien klassenoudsten waren en dat ze in de trein eerst naar een andere coupe moesten gaan en dat ze niet meteen bij harry konden gaan zitten, harry was daar toch boos over?? en van zwerkbal hebben ze ook niks laten zien, wel jammer vind ik en van sirius dood had ik ook iets heeel anders verwacht
|
|
|
|
**Believe in Yourself** |
|
|
|
|
Perky
|
Geplaatst op 06-08-2007, 20:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
eigenlijk vind ik de film best wel slecht.. Het zijn gewoon de kleine dingetjes:
- Dobby en Winky??? - Zwerkbal??? - Ron en Hermelien klassenoudste???? - De ruzie van harry met perkamentus??? - het ECHTE schreeuwen van harry?? want hij is niet echt boos in de film.. niet zoals in het boek beschreven word..! - Foppe???? - de dood van sirius klopte niet! die viel gewoon door die poort heen...! en niet de Avada Kadavra..! - de foto die DOLLEMAN aan harry gaf werd gegeven door sirius in de film???
en zo kan je wel doorgaan.. ik bedoelm de effecten enzow waren geweldig, maar het was slecht vanuit het boek gemaakt.. eigenlijk moet je het gewoon zien als een los verhaal.
|
|
|
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 06-08-2007, 20:40 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
dobby en winky zijn er niet meer in voorgekomen na deel 2 dus die had ik al niet meer verwacht, ik denk ook niet dat die ooit terug zullen keren. in deel 4 zaten ze ook al niet dan kunnen ze moeilijk ineens deel 5 binnen komen denderen. Foppe is nooit in de films voorgekomen dus waarom moet hij ineens in deel 5 komen? eigenlijk komt dat op hetzelfde neer als dobby en winky. al is dobby de leukste en dus wel jmmr. ik denk zelf over de dood van sirius dat ze zo willen laten blijken dat hij echt dood is ofzow... ik weet het niet precies. daar moest ik aan denken toen ze hem zo lieten sterven. Zwerkbak was toch al niet veel soeps, harry werd toch geschorst. en de foto maakt toch niet zoveel uit wie die geeft? sirius deed het liever :P marcel kreeg ook een grotere rol ik denk dat dat komt omdat hij ineens zo actief mee ging doen aan de boeken dat ze hem daardoor de rol van dobby gaven om hem wat meer in het licht te betrekken
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
Hermie
|
Geplaatst op 15-08-2007, 18:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
en waar was het hostilo gebleven? ze gingen tog met z´n alle op visite bij meneer wemel en daar kwamen ze smalhart tegen en de ouders van marcel. da vin ik ook stom dat ze dat eruit hebben gelaten want het is niet leuk zoals marcel het verteld. (heb nix tegen marcel btw)
|
|
|
|
accio Johnny Depp, accio Orlando Bloom... jeeej it worked! |
|
|
|