|
mayl0
|
Geplaatst op 11-07-2007, 11:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
mensen wat vonden jullie van de film...?
ik had er een beetje gemengde gevoels bij.. je kon duidelijk zien dat eht een andere regiseur was dan de voorgande films ik vond de 3d effecten (bij het gevecht van perki en voldi) echt super vet maar ik miste wel een paar dingetjes waar ze echt leuke dingen mee hadden kunnen doen maar de film krijgt wel een 8
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Amicus certus in re incerta cernitur |
|
|
havanka
|
Geplaatst op 11-07-2007, 13:17 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
ik ben het helemaal met je eens ik miste echt iets... in het begin moest er tog ff een toverles komen om erin te komen maar ik moet wel zeggen dat vechten en die overname VET STOER!!!!!
alleen toen sirius stierf... beetje raar ik had het dramatischer verwacht nu lijkt t net alsof ie morge weer voor je neus staat
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 11-07 13:18.
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
mayl0
|
Geplaatst op 11-07-2007, 14:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja ik miste echt dingen en dat me sirius heb je echt gelijk in ik kreeg spontaan de slappelach het was echt heel vaag en groemp haha ik vond hem zo grappig en wat me ook opviel was het huis van de dufflings die was veranderd en dat sirius in de haard verschijnt was anders dan in de 4e deel dat vond ik echt stom
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 02-05 15:44.
|
|
|
|
Amicus certus in re incerta cernitur |
|
|
perrymans
|
Geplaatst op 11-07-2007, 17:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ze hebben dat moeras van fred en george weg gelaten maar dat ze op die dooddoener dummie oefenen echt en toen ginny ineens reducto en boem deed pop of dat ginny reducto deed bij de profeties en dat ze allemaal verot gingen niet echt slim of met die dooddoeners dat ze in schaduw veranderen en dat de orde van dee feniks een soort licht flitsen zijn met tops vind k wel goed gedaan en azkaban dat aan stukken werd geslagen door die golf de dementors zijn verandert en de koetse weer en die stukjes in de krant waren wel goed ik vind deel 5 de beste goede nieuwe regiseur
|
|
|
|
|
|
|
|
|
perrymans
|
Geplaatst op 11-07-2007, 18:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja met dat glas wat brak door die knal van voldie en dat vuurwerk was retegaaf:P:P:P en dat droebel op het minesterie komt en dat ie zo droog zegt he's back:P:P:P maar harry ging niet trippen tegen perkie toen sirius dood was en grimboudplein was ook stoer een huis kwam uit een huis als dat nou is egt kon waren er veel minder huizen:P:P
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 02-05 15:43.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myrka
|
Geplaatst op 08-08-2007, 11:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Gewledige film!!! egt fantastisch!!! Egt wel vet kl*te dat Sirius dood gaat (wel gelese in t boek, maar tog ), hij was een van mijn favoriete personages in Harry Potter!!!! :'( Verder egt gaaf, wat speelt die vrouw Dorothea Umbrich goed, man! Wat een ongelooflijk KRENG! Als ik trouwens had gewten dat dr open audities waren voor t karakter van Loena Leeflang, had k meegdaan, k ben namelijk 14 en kan erg goed Engels! Wat had ik dat graag gewild, zeg. MAAR: Ik had t nooit zo goed kunne doen als Evanna Lynch! Ze is helemaal wat je verwacht bij t dromirige in t boek! " You're not going mad, I can see them too", de eerste zin diej se segt in de film, gaat over de Terzielers, diej trouwens erg goed waren gemaakt, precies wat ik me ervan voorstelde, ze lijken egt heel erg op de kaft van t boek! xxx-iejjsss Myrka, gek op alles wat met Harry Potter te maken heeft!!!
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 02-05 15:44.
|
|
|
|
Ik ben een heel erg grote Harry Potter fan en je kan me berichtjes sturen als je Harry Potter sites weet of Harry Potter spulletjes ofsow hebt |
|
|
Ankee
|
Geplaatst op 09-08-2007, 15:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vind het jammer dat de film niet helemaal het boek volgde en ik vond Umbridge (omber) in het boek veel erger overkomen dan in de film... Sirius zijn dood vond ik wel goed, ook omdat in het boek Harry er moeite mee had om te geloven dat hij dood was en niet gewoon aan de andere kant tevoorschijn kwam..
Verder vind ik het ook bij deze film jammer dat er weer zoveel verschillen zitten tussen de films... de locatie van Hagrids huisje, Sirius zn hoofd in het vuur en meer van dat soort dingen
Maar toch vind ik het een super film, super mooi gemaakt ! 
Dit bericht is gewijzigd op 09-08 15:13.
|
|
|
|
|
|
|
Sirius-fan
|
Geplaatst op 09-08-2007, 21:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hee allemaal ik ben nieuw hier op de site ik ben net naar hp 5 geweest en ik vond echt een #*%@#* film vooral dat sirius dood ging! hij kwam in de films al niet zo super veel voor en dan gaat hij opeens dood!!! Ik vond het einde ook heel raar... de film duurt bijna 3 uur maar leek maar 1 uur! Je merkte gewoon bijna niet dat ze op school zaten Ik vond deze film echt zwak! (Boek wel weer goed, maar dat kon je verwachten!)
Heeft iemand boek 6 gelezen en weet iemand of sirius terug komt!?
gr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 21-08-2010, 00:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vond omber echt geweldig! Die kop van der als Fred en George die draak op dr hebben afgestuurd! xD Onbetaalbaar! xD
Dit ook:
Dolores Umbridge: [during an inspection] You applied first for the Defense Against the Dark Arts post, is that correct? Severus Snape: Yes. Dolores Umbridge: But you were unsuccessful? Severus Snape: [with annoyance in voice] Obviously.
Geweldig xD
|
|
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|