|
|
|
|
|
simonbroeky
|
Geplaatst op 30-07-2007, 19:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
volgens mij gaat het erom dat degene die in zwadderich zitten zich groot moeten gedragen en dus niet als een halfbloed of modderbloedje
als je dus een beetje hetzelfde bent als de andere zwadderaars buiten het feit dat je een halfbloed bent
degene die dus zich gedragen als een volbloed komen in zwadderich (zoals sneep en voldy)
Dit bericht is gewijzigd op 30-07 19:16.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
it's pure gold: twelve fail-safe ways to charm witches |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bellatrixblack
|
Geplaatst op 22-09-2007, 10:47 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Oorspronkelijk zouden alleen hun van zuiver bloed zwadderich kunnen verbreden, alleen mochten griffoendor, ravenklauw, en huffelpuf het daar niet mee eens zijn. vandaar dat er tegenwoordig ook modderbloedjes in zwadderich zitten. en voor diegene die niet hebben opgelet. er was ooit een geheime kamer die de school zou zuiveren van die modderbloedjes. helaas moest onze held potter de pret weer bederven
|
|
|
|
pride of the black |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 24-03-2010, 22:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Sneep bleek later goed te zijn, maar hij zit wel in Zwad. Maar opzich vind ik dat wel bij Sneep passen, Zwadderich. Maar hij heeft wel heel veel moed Dus dat snap ik dan ook niet. Maar Perkamentus zei in boek 7 in die herinnering van Sneep wel een keer tegen Sneep: 'Soms denk ik wel eens dat ze te vroeg mensen indelen.' Dus Sneep had ook in Griffoendor kunnen komen, toch?????
Dit bericht is gewijzigd op 24-03 22:58.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|