|
|
|
|
|
Fkjs
|
Geplaatst op 23-07-2010, 11:26 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Brand maar los
je bedoelt Avatar?
1: Ga naar de bovenste balk, waar Index, Zoeken, Actieve onderwerpen etc staan en klik op wijzig profiel 2: Zoek een plaatje op internet die je erin wil hebben. 3: Sla dit plaatje op op je computer 4: Klik op Bladeren in mijn profiel en zoek het plaatje op. 5: Er staat maximaal 60x60, maar dat maakt niet uit. je kunt rustig plaatjes van 400x300 uploaden, maar die worden dan verkleind 6: Vul onderin je wachtwoord in om je profiel te wijzigen
(Let wel: Het kan even duren voor je plaatje verschijnt. Ook als je er al een hebt en je wilt een andere duurt het meestal een uur of twee voor die is verschenen.)
Als het goed is moet die het nu doen. Let wel: Mochten de moderators jouw plaatje te groot vinden voor je ondertitel (geloof me, dat vinden ze redelijk snel) zullen ze je aanspreken via een privebericht (inbox) met de vraag of je een kleiner plaatje wil nemen.
Ah, een ondertitel vraag. 1: Ga naar Wijzig Profiel 2: Ga naar Ondertitel en daar kun je een stukje tekst van maximaal 150 tekens plaatsen. 3: Vol onderin je wachtwoord in om je profiel te wijzigen
Als het goed is moet het werken.
Of, als je een plaatje in je ondertitel wil hebben: 1: Ga naar Wijzig profiel 2: Zoek op internet een plaatje die jij er in wil hebben 3: Kopieer de link van het plaatje via de browser of via eigenschappen (rechtermuisknop eigenschappen op het plaatje) 4: Plak die link in het vakje Ondertitel in Wijzig profiel. (Let wel: De link kan langer zijn dan 150 tekens. Is dit het geval? Pech, dan moet je een andere zoeken.) 5:Werkt stap vier niet en zie je geen plaatje? Geen nood, zet de link tussen ![]() (zonder spaties) en dan moet die het zeker doen. 6: Vul onderin je wachtwoord in om je profiel te wijzigen.
Let wel: Moderators kunnen je plaatje in je ondertitel te groot vinden. Ze sturen je dan een prive bericht (inbox) en zullen je vragen om je plaatje te wijzigen.
Dat zal ik zijn 
Op 23-07-2010, 09:54 Freuzel schreef:
Fkjs is zo'n toffe vent dat die mij alles verteld wat ik vraag dat ik hem zou moeten bedanken
|
Vind ik ook 
Die mensen zouden zich moeten schamen Die hebben niks te zoeken in het topic met de boeken die ze niet gelezen hebben, dat verraad alles  net als in het board van Harry Potter en de Relieken van de Dood(boek) Als daar iemand iets post komt dat te staan bij actieve onderwerpen. Als iemand dat boek nog niet gelezen heeft weten ze meteen waar het over gaat of wie er dood gaan 
Ik hoop dat dit je vragen heeft beantwoord 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Fkjs
|
Geplaatst op 26-07-2010, 12:09 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-07-2010, 08:25 Freuzel schreef:
Ja, maar ik krijg dat plaatje er niet in het is iedere keer het verkeerde bestand op internet is het JPG dat is wat ik moet hebben en dan in mijn bestanden is het HTML iets wat ik niet moet hebben.
P.S met dat extra ding dat je had toegevoegd heb je wel gelijk hoor^^
|
Ja, dat kreeg ik ook elke keer  moet je eens proberen dat plaatje in paint te openen en dan Opslaan Als en dan onder een andere geaccepteerd bestandstype. Misschien dat dat helpt?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|