hp2 Geplaatst op 08-04-2007, 19:38
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

het had gekund...

meld dit bericht aan een moderator

HP2 IS BACK!   
harryfan1 Geplaatst op 08-04-2007, 21:13
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zekeer!

Talk To The Hand \^^^^^^/ 
so0fjuh Geplaatst op 08-04-2007, 21:46
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

het kan wel, amar het is niet zo...
gelukkig!!

love is the slowest form of suicide..     
harryfan1 Geplaatst op 08-04-2007, 22:06
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zo in het Real Life>? zijn. Wat een droom

perrymans Geplaatst op 10-04-2007, 17:08
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

wil jij dat ik niet hoor

harryfan1 Geplaatst op 10-04-2007, 17:10
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik weet eigenlijk niet wat ik typte ff kijken!

harryfan1 Geplaatst op 10-04-2007, 17:11
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

*Gekeken* Nee zo wil ik niet zijn in m'n leven!

perrymans Geplaatst op 10-04-2007, 18:20
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Perry keek om zich heen en dacht ik ga lekker weg. Hij ging even een stukje wandelen hij liep naar de deur en hij zag die ketting met dat tribal teken. Toen hij het pakte ging er een vreemde gloed over heen. Hij deed de ketting om en kreeg een heel koud gevoel in zijn lichaam. Hij liep door de deur heen.  Maar hij had niet door dat er 2 vreemde uit het niets opduikten met lange leren jassen. Perry liep door de galerij na beneden en toen hij op straat liep zag hij dat het volle maan was en toen begon er een vreemde gloed door zijn ogen gaan. Hij liep door de straten heen en hij keek verveeld hij liep door een steegje heen. De rillingen liepen over zijn rug hij kreeg het gevoel of hij gevolgd werd. De wind liep door het steegje heen hij hoorde ergens een ruis van hij keek om en hij zag niets. Hij liep verder tot er 2 mannen uit de lucht kwamen voor perry zijn neus. ‘’wij zijn jullie’’ zei perry geschrokken, ‘’wij zijn je ondergang’’ zei de ene man en door die opmerking lachte de andere man ineens heel erg kil. ‘’ik kan jullie best aan ‘’ mompelde perry. De andere man sloeg ineens perry recht in zijn gezicht waardoor perry extreem ver weg vloog recht tussen de vuilnisbakken. Hij stond vloekend op en hij gooide met een vuilnisbak deksel. Maar de 1 van de mannen kaatste hem zo af. Hij deed zijn zonnebril af waardoor perry 2 rode ogen zag hij kon wel schreeuwen. ‘’geef me je ketting’’ vroeg de man met de rode ogen. Perry wou de ketting geven toen hij hem aanraakte hoorde hij in een kille stem in zichzelf’’ geef hem niet de ketting je krijgt er spijt van’’. Perry haalde meteen ze hand van de ketting ‘’ als je hem wilt moet je hem halen’’ , ‘’ wat heb ik een mazzel zei de man met de rode ogen’’ beide mannen haalde ineens een vlijm scherp zwaard uit hun mouw. Ze rende op perry af toen??? Er ineens een vreemde kracht los barste uit perry zijn borst hij kreeg een licht gevoel in zijn hoofd. Hij begon helemaal op te bollen en toen gloeide zijn ketting zo vel dat het bijna verblinde. Er kwam ineens een zwarte straal uit de lucht. Hij raakte perry en perry begon te veranderen. Hij werd super erg gespierd zijn huid begon helemaal zwart te worden hij kreeg rode ogen hij kreeg klauwen,vleugels en hij kreeg een soort zwaarden aan kettingen ( denk aan god of war wapens). Perry zag er uit als een duivel hij sloeg zijn vleugels uit en liet 1 harde brul horen en rende op de mannen af met 1 doel om ze te vermoorden. Hij gooide een zwaard die vast zat aan een ketting recht in het hart van de man die zijn zonnebril nog op had en de man veranderde in stof en waaide weg. De man met de rode ogen wou weg rennen maar dat had perry door hij rende er achter na. Hij sprong en stond toen achter de man. Perry hield de ketting voor de man zijn keel en toen duwde hij zijn klauw dwars door de borstkas van de man en rukte zijn hart eruit en kneep hem fijn de man veranderde net als de andere in stof. Perry spreiden zijn vleugels en vloog toen naar zijn flat gebouw het was pikdonker net als perry zo niemand zag hem hij lande op de galerij. Hij begon weer te gloeien en was zichzelf weer. Hij maakte de deur open en ging naar zijn kamer en ging in bed liggen want moe was hij en hij viel in slaap.

generalnick Geplaatst op 10-04-2007, 21:12
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

no per steeds ben jij on en dan ben ik weer of

ey alles kitz 
harryfan1 Geplaatst op 11-04-2007, 20:33
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

????

perrymans Geplaatst op 11-04-2007, 20:56
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

lama dat snap je nie harryfan

so0fjuh Geplaatst op 11-04-2007, 23:05
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sophia kwam thuis na een vermoeiende dag, eerst zat ze de hele tijd in de bibliotheek, om dingen op te zoeken over magie, daarna moest ze naar de verjaardag van Banu...
In de bieb vond ze veel boeken, maar niet echt iets wat ze kon gebruiken, dus zocht ze op internet naar boekenwinkels waar ze boeken over magie verkochten, ze vond één winkel het heette 'Practical Magick' en was in het volgende dorpje, genaamd Wilmunborough.
Ze schreef het adress op, en vertrok naar het winkelcentrum om een cadeau te kopen voor Banu, daar kwam ze Eva tegen, een meisje dat bij haar op school zat, iedereen noemt haar 'The Witch', mensen denken dat ze aan hekserij doet, en brouwseltjes maakt bij opkomende maan...
In het winkelcentrum kocht ze een ijsje toen ze opeens een hand op haar schouder voelde.....
'he' hoorde ze iemand zeggen, ze draaide zich om en keek in het witte gezicht van Eva 'hé' kreeg ze met moeite uit haar strot gedouwd ...
Eva keek haar extreem lang aan en zij 'jij zit toch op Youthville High?'
Sophia relaxte een beetje en antwoorde ' Ja, ik zit in de 3e, en jij?' eigenlijk wist ze al dat Eva in de 4e zat, maar moest ergens over praten..toch?
'Je weet al, dat ik in de 4e zit...'
Sophia keek haar verbaasd aan, ze schrok zich dood, hoe kon ze nou weten dat ik dat wist, vroeg sophia zich verbaasd af..
Eva, draaide zich om en keek om haar schouders, keek sophia aan en zei op een fluister toon, 'je wilt weten wat magie is hé? ik voel de magische fibraties van je afkomen,'eva tastte met haar vingers boven sophia's hoofd. 'wat doet zij nou'? vroeg sophia zich af, en het moment dat ze het dacht ze Eva, 'ik voelde je magische fibraties af, of het kwade of goede stralingen zijn..'
als sophia niet eerder al bang van haar was, werd ze dat nu wel!!
Eva ging door op een fluistertoon, 'kom bij afnemende maan naar de Hoevebomen in het bos,,je volgt het pad naar boven en komt uit in een struikbosjes, met een plateau in het midden, ik zie je om 10 uur savonds, en dan zal ik zien wat we kunnen doen'. Ze draaide zich om en liep weg. Sophia was te verbaasd om nog wat te zeggen..
ze kocht een zeepset bij 'Lush' voor Banu, en vertrok naar Banu's huis, om het cadeautje te droppen, en snel weg te gaan onder het smoesje : maandelijkse ***.. ben ziekjes..
thuis aangekomen grinnikte sophia, de broer van Banu (Yoram) had verschrikt gekeken toen sophia het net had gezegd, banu had alleen medelijdend gekeken, maar Yoram.. sophia wist nu zeker dat hij haar nooit meer wil aankijken!!
Ze trok haar pyama aan, gaf haar moeder een kus en ging in bed liggen, tot ze opeens iets hoorde tegen haar raam... ze deed haar raam open, en zag het gezicht van perry, die probeerde haar raam in te komen...

perrymans Geplaatst op 12-04-2007, 12:35
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

nu moet ik weer gaan denken

harryfan1 Geplaatst op 13-04-2007, 17:43
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'K snap het wer!

harryfan1 Geplaatst op 13-04-2007, 17:43
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben zooooo slim!

so0fjuh Geplaatst op 27-04-2007, 19:46
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

PERRY GA JE NOG SCHRIJVE????????????????????????????????????

perrymans Geplaatst op 27-04-2007, 22:45
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik was vergeten

so0fjuh Geplaatst op 28-04-2007, 18:10
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

schrijf dan!

knim Geplaatst op 13-06-2007, 17:36
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik geloof niet dat hij nog reageerd

Dit bericht is gewijzigd op 13-06 17:36.

Unicorn 
nieuw-jeroen Geplaatst op 13-06-2007, 17:38
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

appart verhaal :S:S:S:S:S kan iemand het voledige verhaal vertellen wat de boedeling was

perrymans Geplaatst op 01-03-2008, 22:02
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

jezus hier is al eeuwen nix meer gepost

Meridith Geplaatst op 05-10-2008, 17:28
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

omdat er niet meer gereageerd word

ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco)  
1 2