perrymans Geplaatst op 24-03-2007, 23:01
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

dit verhaal schrijven ik en sophie

ps: probeer zo weinig mogelijk onnuttige tekst te poste

het was vroeg in de morgen in de zomervakntie zaterdag  de zon scheen tussen de flats door het was een donkere morgen in de straten was een schaduw . maar die was er niet zo maar want je wou ni t weten wat er beneden die flats gebeurde. De zon scheen in een klein kamertje helemaal vol met posters uit tijdschriften. Er werd een jongen wakker met bruin haar dat veel te lang was blauw groene ogen en een lichaam dat lang en gespierd was. Hij werd wakker van het geschreeuw van zijn broertje. Hij trok zijn broek aan een shirt deed zijn NY pet op en deed zijn dog tag om. Hij liep naar de mini woon kamer en zag daar zijn broertje op de grond liggen huilen. Er liep een klein beetje bloed uit zijn mond en op de bank zat perry zijn stief vader roy. ‘’laat dat leren ondankbaar rot jong’’ en toen hij dat zei glimlachte hij gemeen. Hij keek op en perry staan’’ jij leeft ook nog klote puber, ik had gehoopt dat je vannacht was dood door 1 of andere agent en hoe was het bij je vriendinnetje jullie 2 zijn voor geen meter te scheiden’’. Toen keek perry pas op en zei’’ nee dat ben ik zeker niet oude klootzak’’ dat was het startsein voor roy om op te staan. Hij rende op perry af en wou hem slaan op zijn gezicht. Perry deed een stap naar links pakte roy zijn arm gooide hem door de kamer en gooide hem op de grond en gaf hem een schop na. Perry pakte zijn kleine broertje op en liep naar de keuken waar zijn moeder bijna heel de dag zit te roken en pakte een stuk keuken rol en wat ijs en deed het op het gezicht van zijn broertje. ‘’ kom we gaan ergens anders ontbijten’’ toen keek zijn moeder pas. ‘’waarvan wil je dat betalen?’’ perry glimlachte en zei’’ ik werk in een kleding winkel en dus ik verdien gel in tegen stelling tot andere mensen’’ en toen keek perry zijn moeder doordringend aan. Toen liep hij naar de deur met zijn broertje en deed de deur open en ze waren op weg naar een restaurant

ik hoop dat jullie het mooi vonden  

Dit bericht is gewijzigd op 25-03 10:08.

meld dit bericht aan een moderator

la_ma Geplaatst op 24-03-2007, 23:20
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

leuk verhaal nu door blijfen schrijfen oke

altijd al een weerwolf willen worden? klik hier en tada 
irisdepiris3 Geplaatst op 25-03-2007, 10:13
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

ik vind het een superleuk verhaal!  

DOORSCHRIJVEN

_-xX { 'I.riej }Xx-_ Ik heb een nieuwe account ik heet missygaffel007 
so0fjuh Geplaatst op 25-03-2007, 11:35
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

-------------------------------------------------
eerst ff wat over de situaties, ik-Sophia, en Perry zijn al beste vrienden hun geboorte, eerst waren hun moeders vriendinnnen, totdat de moeder van Perry een nieuwe vriend kreeg, Roy, die verschrikkelijk agressief is.  Ze wonen naast elkaar Perry en Sophia, dus zien ze elkaar ook elke dag, want ze zitten ook bij elkaar in de klas.
De moeder van Sophia is verpleegster, dus Perry komt vaak naar hun toen om zijn wonden te laten verzorgen, die hij oploopt door Roy.
--------------------------------------------------

Een straaltje zonlicht scheen in de ogen van de 14jarige Sophia, ze draaide zich om en keek naar haar krotte kamer, vol met dozen en onbelangerijke spullen ,ze bedacht maar dat ze als beste op kon staan en haar moeder gaan vertellen over haar nachtmerrie,
Ze stond op en hoorde de bel gaan, '***', dacht ze.'het is toch niet Trevor, de huisbaas, ik heb hem toch al de huur voor deze maand gegeven?' Ze deed open, en zag tot haar opluchting Perry staan, haar beste vriend die ze al 14 jaar kent. Maar in zijn armen lag Nicky, zijn baby broertje, ze deed de deur helemaal open, en liet ze binnenkomen, 'Hey Perr, wat doe jij hier zo vroeg?', vroeg ze.  'Jah, werd wakker met Roy die Nicky sloeg, dus ben weg gegaan om te ontbijten, maar ik wou aan je moeder vragen of ze kan kijken naar de wond van Nicky want het houd maar niet op met bloeden...' 'What,?!! heeft Roy dat gedaan?? , jezus hoe kan hij zoiets doen? zo een lieve baby!! wacht geef Nicky maar, ik breng hem wel naar mn moeder, ik denk dat ze nog slaapt.
Ze nam Nicky in haar handen, en keek naar dat lieve, bebloede gezicht, hoe kan zoiemand zo een lief kind slaan?

----------------------------------------------------------------------
kort maar ga later verder
-----------------------------------------------------------------------

love is the slowest form of suicide..     
Hermeliengold Geplaatst op 25-03-2007, 11:48
verwijderd
Verstuur privé bericht

Hehe mooi!
Alleen, snik snik..
Ik moet van dit forum af!
Wheee!

Hermeliengold Geplaatst op 25-03-2007, 11:51
verwijderd
Verstuur privé bericht

Nee hoor...
Ik dagt het ff

so0fjuh Geplaatst op 25-03-2007, 11:52
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

robin kan je dat platje weg halen, want het neemt te veel plaats in beslag op dit verhaal

Hermeliengold Geplaatst op 25-03-2007, 12:30
verwijderd
Verstuur privé bericht

Ok

Hermeliengold Geplaatst op 25-03-2007, 12:32
verwijderd
Verstuur privé bericht

Zo goed?

perrymans Geplaatst op 25-03-2007, 19:09
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Perry zat op de bank en keek om zich heen, het appartement was niet groot maar veel gezelliger de muur had een warme kleur en het meubilair was vrolijk. Perry en Sophia kende elkaar al sinds hun geboorte er zat precies een week tussen hun geboortes. Sophia kwam terug zonder Nicky terug dus die werd verzorgt. Perry voelde zich altijd op zijn gemak bij Sophia ze waren altijd goede vrienden geweest die niet zonder elkaar konden. ‘’ Ga je dadelijk  mee ontbijten ‘’ vroeg perry ‘’ is goed antwoordde, alleen ik moet nog douche’’ antwoordde Sophia. Sophia liep weg en ging douche Perry deed zijn pet af en haalde uit de vouw 300 euro die hij de dag ervoor had verdient door keihard te werken, Perry werkte in een kleding winkel waar veel klanten komen later wild perry ook de mode in gaan alleen zijn vrienden zeggen dat , dat voor watjes is. Iets later kwam Sophia met Nicky terug ‘’laten we gaan zei Sophia vrolijk. Ze liepen naar de deur en liepen weg op weg naar de lift. ‘’ ik wil pet en ketting’’ vroeg Nicky. Perry lachte en zei’’ oke we gaan een pet en dog tags voor je halen’’. Toen ze beneden waren liepen ze naar de bushalte 3 straten verder. Na een kwartier wachten was de bus er toen ze instapte ‘’ ik betaal de bus wel’’ ze perry glimlachend. 20 minuten later waren ze bij starbucks daar gingen ze ontbijten. Perry bestelde 2 koppen koffie en wat vruchtensap en wat broodjes.

ik moest oprotten van me achter de pc  

knim Geplaatst op 25-03-2007, 19:55
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 25-03-2007, 12:32 Hermeliengold schreef:
Zo goed?

zo minmogelijk onnodige posts tog??

Unicorn 
so0fjuh Geplaatst op 25-03-2007, 22:29
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

presies

Aan het ontbijt vertelde Sophia haar nachtmerrie aan Perry, ze droomde dat een oude vrouw, waarschijnlijk haar oma, op haar afkwam lopen met een ketting, een 5puntige ster met een cirkel eromheen, een pentagram.
'Wat wou ze van je?' vroeg Perry.' ze wou dat ik hem omdeed, maar Roy hield haar tegen door een blokkade ofzo,, ik snap er nix van, maar ach ik heb zoveel fantasie, tis waarschijnlijk rechtstreeks uit een boek dat ik gelezen heb!' 'haha jah dat kan ook 'zei perry lachend.
Nicky nam een slok uit Sophia's kop koffie, en spuugde het meteen uit, 'Bah'
'Dat is vies hé?, sophia lachte naar dat lieve kindje.
'Wat heeft je moeder nou gedaan?'vroeg perry,'want het bloeden is gestopt'
' Je weet toch dat mn moeder de laatste tijd een beetje bezig is met kruiden enzo?, ze heeft een mixje gemaakt van lavendel, peterselie en nog een paar dingetjes, smeerde dat op zn wond en haalde het na 3 minuten weer eraf, het bloeden is gestopt, én Nicky ruikt héél lekker!, toch nick?' nicky lachte heel schattig.
'Great, ik ga je moeder ff vragen naar dat recept, want ik kan het ook gebruiken!!'
Ze betaalden, en liepen naar het centrumplein, waar allemaal kraampjes stonden voor de markt.
Nicky liep naar een sieraden kraampje, en pakte een ketting, een pentagram, opeens voelde Sophia een rare behoefte om dat kettinkje te kopen, en het om Nicky's nek te hangen.
Ze kocht het en liep naar perry die bij een riemenkraam stond
'Kijk eens wat Nicky uitgezocht heeft? , een pentagram!!!'
'haha 'lachte perry 'wat een toeval, kom we doen het om zijn nek'
Nicky kom eens hier heen? vroeg sophia, want nicky was al een beetje doorgelopen, hij liep terug en sophia deed het om zijn nek.
Opeens straalde Nicky een soort engelachtige gloed uit.
'Jezus Cristus, heeftie een gloeilamp opgeslokt ofzo?'vroeg perry.
1 sec. daarna was Nicky gewoon weer normaal, zonder gloed.
Sophia vond het maar raar, maar ze kreeg een veilig gevoel, met dat kettinkje om Nicky's nek.
Op de trugweg kwamen ze Sophia's moeder tegen die ook naar de markt ging, 'Heej perry, ik heb nog maar een potje gemaakt van dat spul dat ik op nicky s wond heb gesmeerd, ik dacht dat je het misschien nog nodig kan hebben..' zei de moeder van Sophia bedroefd 'het ligt op de keukentafel, ik dacht dat je mischien nog met Sophia mee naar huis ging'.
'Dank u wel!! ik wou nog vragen of u nog meer van dat spul had het werkt hel goed!!'
Ze liepen naar het huis, deden de deur naar de trap open en zagen een heel raar iets, Trevor de huisbaas lag (bewusteloos?) op de grond met zijn benen en armen gespreid...met Roy er naast staand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit bericht is gewijzigd op 25-03 22:29.

harryfan1 Geplaatst op 26-03-2007, 15:31
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Super-Mooi-leuk Verhaal Pak Pen en schrijf Please!

Talk To The Hand \^^^^^^/ 
perrymans Geplaatst op 27-03-2007, 15:40
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

tjah ik heb een week huis arrest  omdat me rapport slecht was

knim Geplaatst op 27-03-2007, 15:43
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

dat is rot

Unicorn 
harryfan1 Geplaatst op 27-03-2007, 16:06
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Oei was hij dan soow slecht ik ben blij als er een 6 op staat!

perrymans Geplaatst op 29-03-2007, 00:42
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Oké antwoorden perry dit zie je ook niet iedere dag terwijl nicky lachte toen hij dat zag.’’ Sst daar mag je niet om lachen’’ zei perry snel. Roy keek op en lachte vals ‘’ juist van den Bosch met mij moet je niet sollen’’ zei roy en hij wees naar perry.’’wijzen is onbeleefd maar wat weet jij nou van beleefdheid’’ antwoorden perry kil. Het leek wel of toen perry dat zei dat roy ontplofte van woede hij stormde op perry af en wou hem een klap geven net toen sophia een gil wou geven dook perry weg en sloeg roy keihard in zijn maag. Maar op dat moment pakte roy perry gelijk op en gaf hem een harde vuiststoot in zijn gezicht. Met het effect dat perry zijn tand eruit werd geslagen en een bloedneus. WTF en perry haalde vies uit terwijl sophia een beetje in paniek was en nicky aan het lachen was. Tot ineens de deur openging en perry zijn moeder naar buiten kwam en roy wegjaagde. ‘’kom binnen zei wat is er gebeurt’’ vroeg perry zijn moeder.’’moeten we trevor niet wakker maken’’ vroeg sophia ‘’nee joh die word wel weer wakker’’  zei perry half lachend en half piekerend over zijn tand die hij kwijt was. Toen perry naar binnen ging kwam hij met een ketting met als symbool een tribal tekening en nicky zei’’ uit roy kamer’’ toen keek perry verbaast op en sophia zei

su6 sophia

so0fjuh Geplaatst op 30-03-2007, 15:51
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben ff te moe om te posten...

perrymans Geplaatst op 30-03-2007, 20:33
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik nix posteN sophia volgens mijn bn ik niet zo'n genie:P:P:P:P

so0fjuh Geplaatst op 31-03-2007, 23:06
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

haha, ik wil ff wachten tot na de 10km, want ik ben te overspanne grapjûh!!!:"P

Dit bericht is gewijzigd op 31-03 23:06.

so0fjuh Geplaatst op 07-04-2007, 14:45
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Jezus Cristus, ik moet weg, sorry, ik was helemaal vergeten dat het vandaag de verjaardag van Banu was',, Banu is samen met Perry, haar beste vriend(in),ze kent haar doordat ze op de zelfde middelbare school zit als Perry en haar.
Perry vind haar niet echt heel aardig, mede door het feit dat ze een verschrikkelijke 'drama queen' is.
'Jammer', zei Perry,'weetje wat ik doe, ik kom vanavond wel via je raam naar je kamer, zodat we ons Wiskunde huiswerk kunnen maken.' Sophia wist, dat Perry nooit van Roy savonds weg mocht, maar dat wel deed door zijn raam uit te klimmen, en op het dak van hun buren te staan, zich vast houden aan de pijpleiding, en sophia's raam in te klimmen. 'oke' zei sophia' denken jullie dat het goed komt met Trevor?' 'jaah zeker zeiden de moeder van Perry, en Perry,'
'Nicky keek alleen heel geïnteresseerd naar Trevor.
Sophia liep de deur uit, maar in plaats van naar Banu te gaan, liep ze reschtsreeks naar de Openbare Bibliotheek.
Ze liep naar de computers, en tikte in 'Magie', en kwam op verschillende sites te recht, die har laten zien hoe je kunt toveren met Pentagrammen, en kruiden, en hoe dat te maken heeft met de stand van de maan...

---------------------------------------------------
ik ga later verder...
harryfan1 PLEASE POST GEEN ONNODIGE DINGEN!!! je mening graag, en commentaar ook, maar niet ik ben Moe!!

Dit bericht is gewijzigd op 07-04 18:55.

harryfan1 Geplaatst op 07-04-2007, 16:30
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'K Ben zoooo moei!

perrymans Geplaatst op 08-04-2007, 16:27
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

o bn jij om half 5 moe ik nooit tenzij ik een triatlon heb gedaan:P
maar ik schrijf vana of morge  een giga stuk. want ik heb 2 uur in de zon gelegen en ik heb bergen inspiratie

ps: Mag hier vreemde kracht in voorkomen  

Dit bericht is gewijzigd op 08-04 16:28.

hp2 Geplaatst op 08-04-2007, 17:24
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

heey goed verhaal hoor maaruh.... jullie leven is tog neit egt zow of wel?

HP2 IS BACK!   
perrymans Geplaatst op 08-04-2007, 19:31
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

wat denk jezelf

2