|
|
|
feniks
|
Geplaatst op 24-12-2006, 20:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
daar heb je idd gelijk in... daar heb ik nog niet eerder aan gedacht misschien had ze m toevallig afgedaan om haar tranen weg te vegen maja er zitten misschien wel meer fouten in de boeken, want harry zag de terzielers ook niet gelijk nadat hij iemand heeft zien sterven jkr heeft hier later op geantwoord dat ze het de lezers niet aan wilde doen om ze op het eind van het boek te laten lezen dat harry ineens terzielers zag, want dan zouden ze de hele tijd met dat misterie zitten tot het nieuwe boek uitkwam.... ze heeft hierbij gezegt dat harry de terzielers niet zag in het begin omdat hij zich toen nog niet besefte dat hij iemand heeft zien sterven
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 20-06 20:43.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jk-rowling
|
Geplaatst op 28-09-2007, 00:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey iedereen, Ik denk dat ik weet wat er gebeurd was, om dit helemaal af te lossen want uhh... ik wordt dizzy met al dat gepraat van Jammerende Jenny. Als jij nou een bril had, en je hoorde een heel hard sluipen geluid achter je en een soort... een soort... gromgesis (hihi ) dan zou je bril toch afvallen van schrik? Als ik bril had, die van mijne wel, maar die van Harry Potter valt natuurlijk niet... He's so brave... Anyways, dat is wat IK denk, mischien ligt het in een soort interview ofzo maar als het niet zo is weet ik het echt niet!
Groetjes, J.K. Rowling -dat is- Jenny-Kiss-Rowling
|
|
|
|
She's my mom Dawling! (I mean J.K. Rowling) |
|
|
|
|
|
|
Jk-rowling
|
Geplaatst op 28-09-2007, 21:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey, (weer) Ze keek niet in de ogen van de basilisk en toen was ze een geest! Nou... het is niet de goed zin laat ik maar zeggen... ze keek in de ogen van de basilisk, ze dacht dat ze flauw was gevallen en stond op, toen kwam die rare meisje, en die zei dat ze een geest was! Groetjes, She's my mom Dawling
Hey Beste Hermione-Fans! (Oeps, sorry, ik bedoel Harry Potter-Fans! ), Die eerste foto, van Harry Potter alleen, was echt YUCK, ik ben een meisje enne... Harry Potter is niet echt een grote fan, (Hermione veel meer) HIHI anyways, nu heb ik deze foto, ENJOY!
Groetjes, Dawling!
STOM, STOM, STOM! DEZE ICON WIL IK NIET!!! WHEEEEEE
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 28-09 22:00.
|
|
|
|
She's my mom Dawling! (I mean J.K. Rowling) |
|
|
|
|
|
|