|
|
|
so0fjuh
|
Geplaatst op 10-07-2007, 12:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
uhuh nouja, me ma weet nu dat ik het een x heb geprobeerd,, (ze weet het niet van de andere 1000 keren mjah) ik vind zelf dat het niet verboden moet worden om op school te roken, want die mensen kunnen wel zelf kiezen, bij ons mag je vanaf de derde roken in het rokershok, als je in de 1e of 2e zit en je rookt word je ouder gebelt, maar vanaf de 3e mag het dus, maar als dat verboden gaat worden, dan gaan ze allemaal buiten het schoolterrein staan, en dan kan de schoolleiding ook geen toezicht meer op ze houden..
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
love is the slowest form of suicide.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
so0fjuh
|
Geplaatst op 12-07-2007, 11:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
nou allebei, als ik echt verslaafd zou raken, zou dat mn condititie zo erg ruineren dat ik niet meer in sportklas zou kunnen zitten,maar dat is er volgend jaar niet meer.., het is ook zo dat ik zowiezo niet al te vaak rook, maar als de leraren me zien met een sigaret op school, word dat ook gemeld bij mn mentor, en die moet dan een gesprek met me houden, bladie bladiebla.. maar.. mn mentor zag me wel roken op eindfeest, en hij zij niets.. dat vond ik al raar,maar was er toen met mn gedachten niet egt bij.. maar tis egt raar, want er zitten nu 4 mensen mijn klas die roken, (sportklas!!) en een paar (onder wie ik) die soms roken. En een paar die verschrikkelijk verslaafd zijn aan joints en drank..
|
|
|
|
love is the slowest form of suicide.. |
|
|
|
|
paulz
|
Geplaatst op 01-08-2007, 18:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ehm pardon??? ten eerste moet je rustig aan doen en niet zo als nu.... ten tweede als je goed kijkt zie je dat dat bericht van een jaar trug is in et begin ten derde het boek zou eerst heel anders heten tot 1 maand trug was de naam npog Harry Potter enhet fatale heiligdom ! dus... tot slot... doe dus ff normaal en leesde andere 16 paginas ook ff dann zie je dat de naam erook nog goed goed in staat dus... JE hebt wel gelijk het gaat heten Harry Potter en de relieken des doods... maar check dus voortaan de datum van een bericht vooor je iemand gaat beledigen als nu
|
|
|
|
~Paul!~~ |
|
|
|
|
|
|