|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meridith
|
Geplaatst op 23-06-2007, 12:57 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
een jongen was op vakantie geweest, toen hij terug kwam van vakantie merkte hij dat hij een plek had onder zijn oor, hij schonk er geen aandacht aan totdat de plek begon op te zwellen, op ten duur was het een bult ten grote van een tennisbal, de jongen had inmiddels een afspraak gemaakt met het ziekenhuis. een avond voordat de jongenman geopereerd zou worden brak de bult open en....kwamen er duizende kleine spinnetjes uit zijn nek
lekker word je nek gebruikt als baarmoeder
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 30-08-2010, 12:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-06-2007, 12:57 Meridith schreef:
een jongen was op vakantie geweest, toen hij terug kwam van vakantie merkte hij dat hij een plek had onder zijn oor, hij schonk er geen aandacht aan totdat de plek begon op te zwellen, op ten duur was het een bult ten grote van een tennisbal, de jongen had inmiddels een afspraak gemaakt met het ziekenhuis. een avond voordat de jongenman geopereerd zou worden brak de bult open en....kwamen er duizende kleine spinnetjes uit zijn nek
lekker word je nek gebruikt als baarmoeder
|
Ah, bah. Dat is pas een vies verhaal. Al die spinnen in je nek, ik moet er niet aan denken!
Ik vind spinnnen ook eng, van die kleine vallen nog wel mee maar ik heb een keer hele grote spinnen op m'n kamer gehad. Die waren echt dik. Dus ik ga zo naar mijn moeder en zeg dat er een hele grote spin op m'n kamer zit (En dit kwam wel meerdere keren voor) Dus mamma dacht: O, dat zou wel weer zo'n kleintje zijn. Maar dat was dus niet zo. Bah, wat was die groot. Moet er niet aan denken dat zo'n spin in m'n bed zou zitten.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 24-12-2010, 13:26 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-06-2007, 12:57 Meridith schreef:
|
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ik ben als de dood voor spinnen en moet daar niet eens aan denken!
|
|
|
|
past precies bij mij |
|