|
havanka
|
Geplaatst op 09-08-2006, 22:12 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
De vijfde film is nog niet verschenen, maar toch is de release-datum voor de zesde film al bekend! Harry Potter en de Half-Blood Prince zal verschijnen op 21 november 2008. Deze datum is bevestigd door Warner Bros. Een regisseur voor de film is nog niet gekozen. Het script zal weer geschreven worden door Steve Kloves, de man die de scripts voor de eerste 4 films ook geschreven heeft.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 10-08-2006, 10:37 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
ja dat klopt maar die eerst gekozen was zwanger en daar kanje niet op wachten vind ik. en om nou met een dikke buik een dooddoener te spelen is wel erg raar. ik denk dat ze wel een goede keuze hebben gemaakt maar even terug naar film 6 ze gaan er wel snel naartoe werken en dat is altijd goed want zo proberen ze het toch om de oude staf erin te houden door er wat sneller en meer aan te werken.
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suus
|
Geplaatst op 20-05-2008, 17:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ow okeej...
maar dan nog... er moet een xtra titel en grens komen...
ik denk dat ze dan stoppen nadat harry en hermelien aangevallen zijn als ze codrics end bezoeken en dat dat mevrouwtje dan nagini lijkt te zijn. dan heb je een hoogtepunt gehad en dat dan ron terugkomt bij harry en hermelien.
of bij de bank...
of... bij een van de ander tig plekken waar ze zouden kunnen stoppen
|
|
|
|
~If I Just Could Walk Up Above, I Would Never Fall With Him In Love ~ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 31-05-2008, 21:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik ga altijd pas later naar een hp film, een paar weken na de uitkomst ofso, ik heb het niet zo op ubervolle zalen en uber lang wachten tot je eindelijk eens bij de kassa staad en dan een beginner achter de kassa hebt en dan per ongeluk ons het verkeerde kaartje geeft voor de verkeerde film, waar we pas achterkwamen toen we het kaartje hadden laten afscheuren... en weer helemaal terug moesten en in de rij stonden, en de eerste 10n minuten van film 5 gemist te hebben eindelijk gaan zitten... aldus mijn film 5 avontuur... en met film 2 zaten we ook later in de bios, waarom weet ik niet meer, en toen zaten we helammal achteraan,(beste plekken in bios) zat die hele zaal (grootste zaal van cinestar in enschede) vol met 5 of 6 jarige kinderen di over het podium gaan rennen en het gordijn gaan klooien enzo, en als de film begint en het godijn ipengaat allemaal gillend gaan wegrennen, en telkens praten tijdens de film en uber overdreven hard gaan kraken met popcorn en chips... aldus fim 2:P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
evanna11
|
Geplaatst op 24-06-2008, 09:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Release datums staan op Mugglenet! Nov. 19 Belgium, Egypt
Nov. 20 Germany, Greece, Holland, Israel, Portugal, Russia, Switz (German), Ukraine, Malaysia, Philippines, Singapore, Thailand, Argentina, Chile, Mexico, Peru, Puerto Rico
Nov. 21 Austria, Denmark, Finland, Iceland, Italy, Norway, Poland, Sweden, Turkey, UK, India, Indonesia, Japan, Brazil, Colombia, Panama
Nov. 26 France, Switz (French)
Nov. 27 Croatia, Czech Rep, Lebanon, Middle East-other, Serbia, Slovakia, Slovenia, Bolivia
Nov. 28 Bulgaria, Cyprus, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania, Romania, Spain, Uruguay, Venezuela
Dec. 5 South Africa
Dec. 11 Australia, New Zealand
Dec. 18 Hong Kong, Korea
|
|
|
|
[color=blue]Of course this is happening inside your head, but why on earth would that mean it isn't real?~Albus Dumbledore[/color] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|