|
havanka
|
Geplaatst op 17-07-2006, 16:28 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Een programmaboekje van het WK Zwerkbal, dat gebruikt werd in de vierde film, was gesigneerd door Daniel Radcliffe en werd verkocht voor maar liefst 2900 euro. Een foto van Daniel en Devon Murray (Simon Filister), gesigneerd door hen beiden, werd verkocht voor 217 euro. Het doosje van een toverstok, gebruikt in de eerste film, gesigneerd door Daniel, Devon en Warwick Davis, werd verkocht voor 682 euro.
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 13-11 09:53.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fkjs
|
Geplaatst op 28-06-2010, 13:32 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 26-11-2009, 15:51 Superhond schreef:
die gene die dat boekje had gekocht van 2900, zal er vast nog elke avond in kijken..
Een kostbaar juweeltje.. als je er zoveel voor geeft.
|
een keer erin kijken en je hebt het wel gezien. Die boekjes printen ze zo met duizenden uit als het moet hoor. Denk je echt dat dat boekje het enige dingetje ervan is die gebruikt werd? Ik neem aan dat ze minstens tien kopie en hebben voor het geval dat. En een handtekening van daniel... wat moet je daar mee. Het zwerbalteam moet dat signeren, niet harry potter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alexx
|
Geplaatst op 28-06-2010, 16:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-06-2010, 13:32 Fkjs schreef:
[...]
een keer erin kijken en je hebt het wel gezien. Die boekjes printen ze zo met duizenden uit als het moet hoor. Denk je echt dat dat boekje het enige dingetje ervan is die gebruikt werd? Ik neem aan dat ze minstens tien kopie en hebben voor het geval dat. En een handtekening van daniel... wat moet je daar mee. Het zwerbalteam moet dat signeren, niet harry potter.
|
het gaat ook om het goede doel he het kan zijn dat die mensen gewoon veel geld willen geven en het hen niet zo boeit wat ze ervoor terugkrijgen gebeurt wel vaker
en als je toch zo rijk bent :P ik zou van ellende niet meer weten wat ik met al dat geld zou moeten doen dus ik had hetzelfde gedaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|