|
|
|
|
|
Miss_black
|
Geplaatst op 21-06-2006, 11:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vind Harry in de eerste film anders een superschattig jongetje en nu gewoon een normale jongen die ik in ieder geval op straat niet naar om zou kijken.
Emma daarentegen vind ik echt heel veel verbeterd, ook haar acteerkunsten idd. Ik vind haar van alle jongeren het beste acteren. Daniel vind ik af en toe nog steeds echt tenenkrommend (denk aan de scčne uit film drie waar hij zogenaamd huilt omdat hij erachter is wat Sirius met zijn ouders heeft gedaan -echt heel erg slecht, sorry) en Rupert heeft zijn eigen stijltje wat je of leuk vindt of ontzettend irritant. Maar Emma is gewoon goed!
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 13-11 00:30.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
http://www.oneseat.eu |
|
|
|
|
|
|
|
|
hp-wizdom
|
Geplaatst op 18-11-2006, 13:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vind Emma Charlotte Duerre Watson echt Superhot  en het acteertalent van iedereen is er eigenlijk wel op vooruitgegaan, maar bij haar valt het echt heel erg op. In deel 1 was ze eigenlijk nog een lelijk klein meisje, maar nu spat ze echt van het beeldscherm  ik kan niet wachten tot film 5 daar is ze namelijk nog knapper, en het is waarschijnlijk ook gwoon een nog betere film dan film 4. En op het kerstgala... *kwijl*
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
(l) denise |
|
|
|
|
|
|