|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 28-01-2012, 23:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zo, aangezien niemand het doet, doe ik het maar. Bij deze open ik een gloednieuwe verhalenwedstrijd. Tijd om je op te geven, mensen!
Jury: Lieke Jury: Yayde Jury: Ajaxjoey9
Schrijver: Superdreuzel Schrijver: Evilwitch Schrijver: Ginny-W Uitgeschreven watje Schrijver: Morgan Uitgeschreven watje Schrijver: Howlingwolf Schrijver: Alexx Schrijver: Diminieboer Schrijver:
De opdracht: -Het verhaal moet zich afspelen in de wereld van Pirates of the Caribien (of je dat laatste woord ook schrijft) oftewel de setting is PoTC. Je hoeft de karakters nuet te gebruiken, maar mag wel en je moet wel die tijd gebruiken (dus 17de eeuws met piraten) -Er moet een verboden liefdeskoppel in zitten, waarbij één van de twee een mythisch wezen moet zijn. (zoiets als Belle & het beest) -Er moet een liefdessene in zitten! -Er moet een element uit Midden Aarde in zitten (dus uit Lord of The Rings) dit element (bv. hobbits/mordor/moumt doem/legolas/ringen/nazhûl) inzitten. (zoek het op als je niet weet wat LOTR is *kuch*ginny*kuch*)
De inleverdatum is uiterlijk zondag 6 mei om 23:59. (dit is de laatste dag van de meivakantie en tevens mijn verjaardag,, dus stel me niet teleur!)
Er is geen maximum of minimum qua bladzijdes ofzo.
Dit bericht is gewijzigd op 09-04 01:15.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 29-01-2012, 23:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik wil niet heel moeilijk doen, maar graag zou ik een verzoek willen doen... Zou de jury willen overwegen om een non-potteropdracht te verzinnen? Ik zou het leuk vinden om eens een verhaal te schrijven dat ik serieus aan mensen kan laten lezen 
En je moet meedoen hoor, Ginny! 
Dit bericht is gewijzigd op 30-01 09:50.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|