|
|
|
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 27-01-2012, 19:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@andrea:
A. Nee jou reactie over speep is even zinvol wil je zeggen? B. Het is jouw topic niet dus heb jij hier vrij weinig te zeggen over wat yayde wel of niet moet doen. c.yayde heeft gewoon gelijk. D.jij bent hier net dus ik zou je stil houden.
Dit bericht is gewijzigd op 27-01 19:22.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|
|
|
|
andreavolbeda
|
Geplaatst op 27-01-2012, 20:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
A. Nee jou reactie over speep is even zinvol wil je zeggen? B. Het is jouw topic niet dus heb jij hier vrij weinig te zeggen over wat yayde wel of niet moet doen. c.yayde heeft gewoon gelijk. D.jij bent hier net dus ik zou je stil houden.
A,dat was gewoon een grapje voor het verhaal B.Ik zeg niet wat ze wel of niet moet doen ik vind gewoon dat je zulke dingen per pb kan doen C.zal wel D.Dat geeft me niet minder recht om wat te zeggen net zo min als jij
Mischien kunnen we een discussie topic ergens openen want dit gaat weer nergens over vroeg gewoon of ze het via pb wou doen zodat we gewoon alleen reacties voor het verhaal hier neerzetten maar blijkbaar mag je hier niks zeggen als nieuwkomer en de veteraan wel belachelijk jullie lijken bokt wel ook zo erg sommige topics
|
|
|
|
ik ben een trouwe fan van severus sneep en heer voldemort |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 27-01-2012, 20:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@Andrea: Oh, oké, je zin liep niet helemaal soepel dus ik snapte er al niets van Iedereen heeft evenveel recht om ergens iets te plaatsen, alleen heeft hier wat gespeeld tussen een paar gebruikers wat jij niet hebt meegekregen. Vandaar de reacties.
@V: Ik heb het even aan Andrea uitgelegd, als je dat niet erg vindt.
Dit bericht is gewijzigd op 27-01 20:16.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 28-01-2012, 16:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
O ja, sorry. Vergeten, maar omdat er zo'n "ruzie" ontstond leek het me wel handig om het even in grote lijnen uit te leggen. Het is namelijk ook niet leuk voor die ander om al die nare reacties te lezen en niet te weten waarom iedereen zo reageert. Overigens heb ik geen namen genoemd, dus (a)
Dit bericht is gewijzigd op 28-01 16:45.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ricardovh
|
Geplaatst op 05-02-2012, 14:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op dezelfde tijd ergens in Londen liep Harry Potter samen met Hagrid door de wegisweg om zijn spullen voor het zevende jaar te halen. “Wat hebbie nog nodig Harry ?” Vroeg Hagrid aan Harry. “Enkel mijn boeken nog maar en dan kan ik op de trein wachten als die er nog niet is. Ondertussen op Zweinstein maken de leraren alles voor het volgende jaar gereed. Anderling ging de sorteerhoed halen en Perkamentus die zette de tafels samen met Banning op de juiste plaats. Stronk deed de banken en Vilder was de gangen aan het schoonmaken. Bij huize Voldemort lag Sneep nog steeds te gillen van de pijn, Hij was nog een keer geraakt met de Cruciatusvloek. “Sta op” zei Voldemort tegen hem en Sneep stond op. “Ik weet dat ik misschien te ver ben gegaan Heer, maar ik ben bang dat het toch zo is”. “Misschien heeft de jongen krachten waar u geen weet van hebt. “DAT HEEFT HIJ NIET, HET IS GEWOON PUUR GELUK GEWEEST” Schreeuwde Voldemort woedend naar de inmiddels bange Sneep toe. “Verdwijn uit mijn ogen voordat ik je wat aandoe” en Sneep ging er als een bange rat vandoor. Hij rende naar buiten en verdwijnselde naar een plek die we maar al te goed kennen. Ondertussen had Harry zijn boeken gekocht en in de trein onderweg naar Zweinstein. Hij wist niet dat hij in gevaar was, levensgevaar
Hier een nieuw stukje mensen laat maar weten wat jullie er van vinden en zet de fouten maar neer.
Dit bericht is gewijzigd op 05-02 14:47.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ricardovh
|
Geplaatst op 23-05-2012, 14:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
kan dit verhaal worden verwijdert omdat ik hier niet meer ga schrijven, voorlopig athans. Of misschien wel niks meer,Waarom niet? zullen er een paar denken. Hierom:
1. Als ik ga schrijven dan is het toch nooit goed 2. Er zijn altijd wel mensen die het niet lezen maar er wel op reageren en dan niet goed en/ of ze verzieken het topic waar mijn verhaal instaat
Dit bericht is gewijzigd op 23-05 14:48.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|