|
ajaxjoey9
|
Geplaatst op 06-01-2012, 20:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoi kom naar hpzweinstein.nl. http://hpzweinstein.nl/. je kan duelleren en je moet lessen maken. het wordt vaak vernieuwd . en er komen nog quests. je moet al een quest doe aan het begin maar het is een heel leuk spel. je kan je geld opslaan in goudgrijp. en naar veel winkels van de wegisweg gaan. je kan ook leraar worden als je een mail stuurd naar het schoolhoofd en het goed doet. (dan kan je nog wel lessen volgen hoor) je krijgt lessen zoals verweer tegen de zwarte kunsten (vtzk) en vliegles. je kunt je eigen afdeling kiezen. waar je een wachtwoord (ww) van krijgt. je kan als je het ww van een andere afdeling weet daar naarbinnen met dat ww. dus kom. (ik heet ajaxjoey9) ps... je moet je spreuken leren.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 07-01-2012, 20:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb de proef op de som genomen, het concept (echt spullen kopen, naar zweinstein gaan en lessen volgen) is leuk bedacht, maar niet handig uitgewerkt, er is geen inleiding ofzo maar je krijgt 250 galjoenen en als je op zweinstein klikt krijg je een lijst met spullen, nadat je dit alles gekocht hebt (hoezo staat een telescoop bij zwerkbal winkel?) kan je naar zweinstein (nadat je op de wegisweg een treinkaartje hebt gekocht) en daar lessen volgen, ik ging naat Toverdranken en bij de 2de les moet ik 100 woorden schrijven over hoe ik het (niet bestaamde drankje) gemaakt heb . En zo meer voorbeelden Niet zo handig uitgewerkt dus....
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 08-01-2012, 11:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je reactie niet begrijp...
Net erachter gekomen als je antwoord bij de lessen niet volledig is krijg je strafpunten en bij een heel uitgebreid antwoord krijg je veel pluspunten (met een gewoon goed antwoord krijg je ook pluspunten, maar minder)
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 08-01-2012, 14:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@Ginny: is wel leuk, maar ik heb nu een max aan dingen gedaan dus moet een uur rusten voordat ik verder kan gaan.... dat is wel vervelend.... kan al 3 spreuken (de max van het spel, dat faalt hard) Confundo, Expelliarmus en Petrificus Totalus.... En er zouden (beloofd op 5 mei 2011) binnenkort Quests komen, maar die zijn er nog niet......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|