|
havanka
|
Geplaatst op 14-11-2011, 23:03 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
dit heb ik gezien op een andere site en het leek mij wel leuk om hier de leukste en grappigste quites neer te zetten.
Wat is een Quote? Een Quote is een regel tekst die is gezegd door een personage in de films of boeken
één van mijn favo's is: Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 17-11-2011, 20:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat ben jij een gewèldig nieuw lid!
Nog een favo quote (hoeveel mag je er eigenlijk hebben? xD):
Brulbrief naar Ron:"RONALD WEASLEY!!! HOW DARE YOU STEAL THAT CAR?!? I AM ABSOLUTELY DISGUSTED!!! YOUR FATHER'S NOW FACING AN INQUIRY AT WORK, AND IT'S ENTIRELY YOUR FAULT!!! IF YOU PUT ANOTHER TOE OUT OF LINE, WE'LL BRING YOU STRAIGHT HOME!!!" Naar Ginny:"Oh, and Ginny, dear, congratulations on making Gryffindor. Your father and I are so proud. :P"
Ik ken hem al jaren uit mijn hoofd xD Elke keer als ik hem opdreun verklaart Wolf me voor gek xD Maar iedereen weet natuurlijk dat ik prettig gestoord ben
Dit bericht is gewijzigd op 17-11 20:46.
|
|
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 24-11-2011, 22:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 24-11-2011, 22:01 Antonindolochov schreef:
De allerbeste is die van Sneep in the Deathly Hallows part 2 wanneer hij te horen heeft gekregen dat Harry Potter in Zweinsveld is gezien. "Furthermore, any person found to have knowledge of these events, who fails to come forward, will be treated as equally guilty" vooral hoe Sneep "equally guilty" zegt (met die duistere ondertoon) vind ik geweldig !
|
Idem.
''You are actualy giving us permission to blow it up, professor?'' ''That is correct, Longbottom!'' ''To blow it up? Boom?" ''Boom!''
haha geweldig!
''Well, at least we got Bogrod'' *draak verbrand Bogrod* ''Well, isn't that unfortunate'' xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|