|
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 14-11-2011, 22:38 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
mag ik jou valentijn zijn.... ik zal de hele tijd roze hartjes meenemen... beloofd....

@howlingwolf... jou plaatje is te hilarisch om er niet op te reageren..... Harry: O MY GOD! ik brak daarnet een nagel! zet die auto aan de kant! ik MOET naar een nagelstudio!
Dit bericht is gewijzigd op 14-11 22:39.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 16-11-2011, 20:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Omdat SD geen nieuwe had geplaatst:
EW! Ziet Bellatrix er zo uit als ze slaapt? *wordt onpasselijk*

@ Ginny: Zoals je ziet doet die van mij ook raar... Ik krijg alleen een (soort van) plaatje als ik de code niet goed invoer... Vreemd.
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 19-11 21:58.
|
|
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 16-11-2011, 22:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Denkt: 'Wáárom sparkle ik niet?! Als Cullen dit kunstje kan flikken, kan ik het toch zeker ook? Oh... Je moet een vampirotariër zijn? Hmm... Misschien als ik mijn mond een tijdje open houd en voor een slippend busje spring, maak ik een kans...'

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 19-11 21:59.
|
|
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 17-11-2011, 17:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Harry: OMG ron, je lijkt wel een aardbei met kant Ron: jij een pinguïn Harry: pinguïns zijn übercool! Ron: Nietes Harry: welles, ze zwemmen uren in het ijs, houden hun kinderen warm in het ijs, de man zorgt voor het ei.... de ijsbeer ..... bla............. bla .......... bladie...........bladie........ bla Ron *denkt*: pfff... gelukkig heeft hij het niet meer over mijn pak.
@Ginny: bij mij is je bericht leeg 
Uhm... ik kan via 3DS geen plaatje neerzetten dus doe ik het zo:
Ron en Hermelien lopen in de sneew naar Zweinsveld, harry loopt onder de onzichtbaarheids mantel mee en zijn voetsporen verschijnen in de sneeuw
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|