|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 08-02-2012, 21:31 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dat ik van mijn stoel word geblazen, overeind probeer te krabbelen en vervolgens weer omver word gesmeten door de pure awesomeness! :P Ik wil weten wie der Führer is, ik wil dat Morgan flink wordt vernederd en dat Fleur aangevallen wordt door haar eigen kettingen! En ìk wil een sleutelrol! 
Zo genoeg verwachtingen?
Niks persoonlijks, Morgan. Je bent gewoon de Sjaak omdat je het lievelingetje bent van Führerlief! 
Dit bericht is gewijzigd op 08-02 21:32.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 08-02-2012, 22:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nee, alle Griffoendors en Huffelpuffers moeten door het toilet van Jammerende Jenny gespoeld worden! Ravenklauwers mogen blijven als ze zich bekeren tot het Führerisme
En Zwadderaars mogen punten aftrekken van de leraren, die vanaf nu alleen nog dienen als butlers en poetsdames :P
Daarnaast vind ik dat elke vorm van spektakel veroorzaakt moet zijn door een heel knullige actie xD
Dit bericht is gewijzigd op 08-02 22:37.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|