|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 20-10-2011, 22:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Jullie ontmoeten de leukste jongen/meisje ever en willen hem/haar versieren. Jullie trekken je beste openingszin uit de kast: High
2. Hij/zij is helemaal achterover geslagen van jullie geweldige openingszin en is wel geinteresseerd, dit zegt hij/zij: Firelands
3. Hoe heet hij/zij? All or nothing
4. Niet veel later besluiten jullie te trouwen. Hoe vragen jullie hem/haar? All about us
5. Natuurlijk moeten jullie je ouders inlichten van dit grote gebeuren. Hoe brengen jullie dit goede nieuws? You had a bad day
6. Jullie moeder valt flauw en jullie vader schreeuwt dat jullie veel te jong zijn. Wat zeggen jullie ter verdediging? I love you
7. Jullie hebben je ouders weten te overtuigen en staan nu met jullie geliefde voor het altaar. Het is jullie gelukt jullie trouwgelofte te beperken tot een paar woorden. Welke? Somebody told me
8. Na het jawoord is het feest en delen jullie nu dezelfde achternaam. Welke? Just want you to know
9. Er zijn kinderen op komst! Een tweeling nog wel! Hoe gaan ze heten? If I weren gay No surrender
10. Eentje sterft bij de geboorte. Jullie zijn diep in rouw en bedenken een passende tekst voor op de grafsteen. Wat komt erop te staan? We were man
11. De ander blijkt de duivel zelf te zijn. Jullie hebben wel ongeluk met jullie kinderen, zeg! Jullie gaan naar een exorcist om de duivel uit jullie kind te laten drijven. Dit zijn de magische woorden waarmee het beest van hel het lichaam van jullie kind verlaat: Alles is voor Bassie
12. Blijheid alom! Jullie zijn van de duivel af! Dit schreeuwen jullie uit blijheid: Losing a friend
13. Pechvogel! Jullie geliefde sterft wanneer er een blind omaatje het stoplicht negeert en hem/haar platrijdt. Jullie zijn kapot van verdriet en word depressief. Dit is jullie nieuwe levensmotto: What if God was one of us
14. Jullie kind bereikt de puberteit. Het gaat helemaal los en komt dronken thuis. Hoe vertellen jullie hem/haar dat dat echt niet kan? Maybe
15. Jullie kind is heeft zelfmoord gepleegd na jullie vorige uitspraak en nu zijn jullie alleen. Wat doen jullie nu? He wasn't
16. Jullie besluiten zelf ook maar zelfmoord te plegen. Het leven is niet leuk met zijn tweeën... Wat zijn jullie laatste woorden? We'll never know
Voor de mensen die net "intunen":
Dit was een V & M Productions 
Dit bericht is gewijzigd op 20-10 22:09.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 26-10-2011, 13:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Jullie ontmoeten de leukste jongen/meisje ever en willen hem/haar versieren. Jullie trekken je beste openingszin uit de kast: Sweet Dream ( nou, daar scoor je goed mee )
2. Hij/zij is helemaal achterover geslagen van jullie geweldige openingszin en is wel geinteresseerd, dit zegt hij/zij: Fallen Angel ( KIJK, mijn openingszin was zéér doeltreffend! )
3. Hoe heet hij/zij? Use Somebody ( goed begin,dan )
4. Niet veel later besluiten jullie te trouwen. Hoe vragen jullie hem/haar? Nothin' on You
5. Natuurlijk moeten jullie je ouders inlichten van dit grote gebeuren. Hoe brengen jullie dit goede nieuws? Mr. Know it All
6. Jullie moeder valt flauw en jullie vader schreeuwt dat jullie veel te jong zijn. Wat zeggen jullie ter verdediging? Whatever U Like
7. Jullie hebben je ouders weten te overtuigen en staan nu met jullie geliefde voor het altaar. Het is jullie gelukt jullie trouwgelofte te beperken tot een paar woorden. Welke? Crawl ( Hmm, en mijn bruidsjurk verpeste zeker?? )
8. Na het jawoord is het feest en delen jullie nu dezelfde achternaam. Welke? Nothing ( Dankjewel The Script)
9. Er zijn kinderen op komst! Een tweeling nog wel! Hoe gaan ze heten? A Diffrent Side of Me & Tonight
10. Eentje sterft bij de geboorte. Jullie zijn diep in rouw en bedenken een passende tekst voor op de grafsteen. Wat komt erop te staan? Bromance * bro = broer & romance= romantiek.* Nou, goeie tekst! *
11. De ander blijkt de duivel zelf te zijn. Jullie hebben wel ongeluk met jullie kinderen, zeg! Jullie gaan naar een exorcist om de duivel uit jullie kind te laten drijven. Dit zijn de magische woorden waarmee het beest van hel het lichaam van jullie kind verlaat: California Gurls
12. Blijheid alom! Jullie zijn van de duivel af! Dit schreeuwen jullie uit blijheid: Run the World
13. Pechvogel! Je geliefde sterft wanneer er een blind omaatje het stoplicht negeert en hem/haar platrijdt. Je bent kapot van verdriet en word depressief. Dit is jullie nieuwe levensmotto: Primavera Anticipada
14. Jullie kind bereikt de puberteit. Het gaat helemaal los en komt dronken thuis. Hoe vertellen jullie hem/haar dat dat echt niet kan? That's My Shhh
15. Jullie kind is heeft zelfmoord gepleegd na jullie vorige uitspraak en nu zijn jullie alleen. Wat doen jullie nu? Beloved..
16. Jullie besluiten zelf ook maar zelfmoord te plegen. Het leven is niet leuk met zijn tweeën... Wat zijn jullie laatste woorden? Bang Bang Bang * nee, nee, dat zijn de laatse gelúíden! *
|
|
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 29-10-2011, 14:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 26-10-2011, 13:36 Evilwitch schreef:
[...] Dan heb je de eerste twee keer misgeschoten zeker?
Is het iemand opgevallen dat Morgan hem veranderd heeft? Bij de laatsten staat er nu ook meervoud... Ze is blijkbaar nooit alleen, I guess
|
Ik was toen samen met V dat ding aan het invullen, dank u. Daarom hebben wij het veranderd.
1. Je ontmoet de leukste jongen/meisje ever en wil hem/haar versieren. Je trekt je beste openingszin uit de kast: It must have been love Nou, dat begint al luid en duidelijk xD
2. Hij/zij is helemaal achterover geslagen van je geweldige openingszin en is wel geinteresseerd, dit zegt hij/ze: The day my wife met my girlfriend Jaaiks, hij is getrouwd xD
3. Hoe heet hij/zij? Oh, you touch my tralala Zóóó'n verkeerd nummer! xD
4. Niet veel later besluiten jullie te trouwen. Hoe vraag je hem/haar? I'm sitting down here Dat klopt niet, want ze zingt: "I'm sitting down here, but hey, you can't see me." Wordt moeilijk trouwen op die manier!:
5. Natuurlijk moet je je ouders inlichten van dit grote gebeuren. Hoe breng je dit goede nieuws? If you come to me Ze moeten maar naar mij toe komen om het goede nieuws te horen 
6. Je moeder valt flauw en je vader schreeuwt dat je veel te jong bent. Wat zeg je ter verdediging? Holding on Wat ze ook zeggen, ik ga trouwen! 
7. Je hebt je ouders weten te overtuigen en staat nu met je geliefde voor het altaar. Het is je gelukt je trouwgelofte te beperken tot een paar woorden. Welke? Bittersweet Symphony
8. Na het jawoord is het feest en delen jullie nu dezelfde achternaam. Welke? Chemicals React Apart, maar kan ermee door 
9. Er zijn kinderen op komst! Een tweeling nog wel! Hoe gaan ze heten? We're all in this together (waar komt die vandaan? ) en Loyal to no-one
10. Eentje sterft bij de geboorte. Je bent diep in rouw en bedenkt een passende tekst voor op de grafsteen. Wat komt erop te staan? How do I feel (The Burrito song) Jaja xD
11. De ander blijkt de duivel zelf te zijn. Jullie hebben wel ongeluk met jullie kinderen, zeg! Je gaat naar een exorcist om de duivel uit je kind te laten drijven. Dit zijn de magische woorden waarmee het beest van hel het lichaam van je kind verlaat: God bless the USA Wat? xD
12. Blijheid alom! Je bent van de duivel af! Dit schreeuw je uit blijheid: Here I am Right xD
13. Pechvogel! Je geliefde sterft wanneer er een blind omaatje het stoplicht negeert en hem/haar platrijdt. Je bent kapot van verdriet en word depressief. Dit is je nieuwe levensmotto: Fall to pieces Eindelijk eens een normaal antwoord xD
14. Je kind bereikt de puberteit. Het gaat helemaal los en komt dronken thuis. Hoe vertel je hem/haar dat dat echt niet kan? Time to say goodbye Die wordt te letterlijk opgevat, blijkt uit de volgende gebeurtenis xD
15. Je kind is heeft zelfmoord gepleegd na je vorige uitspraak en nu ben je alleen. Wat doe je nu? Immortal Ik ben onsterfelijk 
16. Je besluit zelf ook maar zelfmoord te plegen. Het leven is niet leuk in je eentje. Wat zijn je laatste woorden? My new philosophy Toch niet zo onsterfelijk als ik dacht xD
Dit bericht is gewijzigd op 29-10 14:29.
|
|
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 19-11-2011, 20:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Je ontmoet de leukste jongen/meisje ever en wil hem/haar versieren. Je trekt je beste openingszin uit de kast: It's ok to be gay Dat begint al goed! xD
2. Hij/zij is helemaal achterover geslagen van je geweldige openingszin en is wel geinteresseerd, dit zegt hij/ze: Slam Crunk
3. Hoe heet hij/zij? Need to be next to you
4. Niet veel later besluiten jullie te trouwen. Hoe vraag je hem/haar? Here without you Ik maak er een heel levensverhaal van... Het begon allemaal zonder jou...
5. Natuurlijk moet je je ouders inlichten van dit grote gebeuren. Hoe breng je dit goede nieuws? Rock the world Hm... ik maak er een raadsel van...
6. Je moeder valt flauw en je vader schreeuwt dat je veel te jong bent. Wat zeg je ter verdediging? My girlfriend (forgot me this Christmas) Dus daarom ga ik maar trouwen?
7. Je hebt je ouders weten te overtuigen en staat nu met je geliefde voor het altaar. Het is je gelukt je trouwgelofte te beperken tot een paar woorden. Welke? The Life Dit is het leven... aw...
8. Na het jawoord is het feest en delen jullie nu dezelfde achternaam. Welke? All you wanted
9. Er zijn kinderen op komst! Een tweeling nog wel! Hoe gaan ze heten? I'll see you again & The Wild Rover Die tweede is mijn lievelingskind, for sure xD
10. Eentje sterft bij de geboorte. Je bent diep in rouw en bedenkt een passende tekst voor op de grafsteen. Wat komt erop te staan? Stupid Mistake Té geniaal gewoon xD
11. De ander blijkt de duivel zelf te zijn. Jullie hebben wel ongeluk met jullie kinderen, zeg! Je gaat naar een exorcist om de duivel uit je kind te laten drijven. Dit zijn de magische woorden waarmee het beest van hel het lichaam van je kind verlaat: Livin' La Vida Loca Stoer xD
12. Blijheid alom! Je bent van de duivel af! Dit schreeuw je uit blijheid: Just an old boyfriend Wat heeft dat er nou mee te maken? xD
13. Pechvogel! Je geliefde sterft wanneer er een blind omaatje het stoplicht negeert en hem/haar platrijdt. Je bent kapot van verdriet en word depressief. Dit is je nieuwe levensmotto: Stuck Ah, ik zit vast...
14. Je kind bereikt de puberteit. Het gaat helemaal los en komt dronken thuis. Hoe vertel je hem/haar dat dat echt niet kan? At the beginning Maak ik er alweer een heel verhaal van?
15. Je kind is heeft zelfmoord gepleegd na je vorige uitspraak en nu ben je alleen. Wat doe je nu? Where we belong
16. Je besluit zelf ook maar zelfmoord te plegen. Het leven is niet leuk in je eentje. Wat zijn je laatste woorden? Built this way Ik verander gewoon snel van onderwerp, stoer xD 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 19-11-2011, 23:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Je ontmoet de leukste jongen/meisje ever en wil hem/haar versieren. Je trekt je beste openingszin uit de kast: When you say nothing at all
2. Hij/zij is helemaal achterover geslagen van je geweldige openingszin en is wel geinteresseerd, dit zegt hij/ze: It's ok to be gay
3. Hoe heet hij/zij? Vacation
4. Niet veel later besluiten jullie te trouwen. Hoe vraag je hem/haar? Miracles happen
5. Natuurlijk moet je je ouders inlichten van dit grote gebeuren. Hoe breng je dit goede nieuws? Southern skies
6. Je moeder valt flauw en je vader schreeuwt dat je veel te jong bent. Wat zeg je ter verdediging? Hit the floor
7. Je hebt je ouders weten te overtuigen en staat nu met je geliefde voor het altaar. Het is je gelukt je trouwgelofte te beperken tot een paar woorden. Welke? I love you
8. Na het jawoord is het feest en delen jullie nu dezelfde achternaam. Welke? We are
9. Er zijn kinderen op komst! Een tweeling nog wel! Hoe gaan ze heten? My philosophy
10. Eentje sterft bij de geboorte. Je bent diep in rouw en bedenkt een passende tekst voor op de grafsteen. Wat komt erop te staan? Wake up call
11. De ander blijkt de duivel zelf te zijn. Jullie hebben wel ongeluk met jullie kinderen, zeg! Je gaat naar een exorcist om de duivel uit je kind te laten drijven. Dit zijn de magische woorden waarmee het beest van hel het lichaam van je kind verlaat: All or nothing
12. Blijheid alom! Je bent van de duivel af! Dit schreeuw je uit blijheid: Let me rest in peace
13. Pechvogel! Je geliefde sterft wanneer er een blind omaatje het stoplicht negeert en hem/haar platrijdt. Je bent kapot van verdriet en word depressief. Dit is je nieuwe levensmotto: God bless the USA
14. Je kind bereikt de puberteit. Het gaat helemaal los en komt dronken thuis. Hoe vertel je hem/haar dat dat echt niet kan? Another love story
15. Je kind is heeft zelfmoord gepleegd na je vorige uitspraak en nu ben je alleen. Wat doe je nu? Sooner or later
16. Je besluit zelf ook maar zelfmoord te plegen. Het leven is niet leuk in je eentje. Wat zijn je laatste woorden? Fate
|
|
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 20-11-2011, 20:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 19-11-2011, 21:07 Secret-v schreef:
9. Er zijn kinderen op komst! Een tweeling nog wel! Hoe gaan ze heten? Macabre Operetta en Heroes Meervoud nog wel. Krijg ik een soort Gabriëlle/Nat-Halie ofzo? 
|
Er kunnen niet genoeg Gabriëlles/Nat-Halies zijn
1. Je ontmoet de leukste jongen/meisje ever en wil hem/haar versieren. Je trekt je beste openingszin uit de kast: Never Ever! Klare taal!
2. Hij/zij is helemaal achterover geslagen van je geweldige openingszin en is wel geinteresseerd, dit zegt hij/ze: Paradise... Juist! Zo zou ik ook reageren op wat ik net zei... Wat een masochist zeg... I like it
3. Hoe heet hij/zij? Hogwarts Hymn Gabriëlles Hymn vanaf nu! Ik ben de enige, hoor je!
4. Niet veel later besluiten jullie te trouwen. Hoe vraag je hem/haar? Factory Girl Ja, dat maakt het echt aantrekkelijker om met mij te trouwen! Hij moet het geld verdienen, dat is duidelijk
5. Natuurlijk moet je je ouders inlichten van dit grote gebeuren. Hoe breng je dit goede nieuws? The Ballad of Sweeney Todd O.o
6. Je moeder valt flauw en je vader schreeuwt dat je veel te jong bent. Wat zeg je ter verdediging? Lost Ik kan mezelf niet helpen! Ik weet het ook niet meer!
7. Je hebt je ouders weten te overtuigen en staat nu met je geliefde voor het altaar. Het is je gelukt je trouwgelofte te beperken tot een paar woorden. Welke? Rumour Has It... Lekker mysterieus doen hè? Werkt altijd
8. Na het jawoord is het feest en delen jullie nu dezelfde achternaam. Welke? More than you deserve En dat, jongens en meisjes, is nou een stoere achternaam
9. Er zijn kinderen op komst! Een tweeling nog wel! Hoe gaan ze heten? Crawling en Wacht Maar Af Tot Ik Koning ben xD De koning en zijn onderdaan xD
10. Eentje sterft bij de geboorte. Je bent diep in rouw en bedenkt een passende tekst voor op de grafsteen. Wat komt erop te staan? Shallow Grave Ja dat krijg je nou als je alleen maar aan geld denkt! En een koning ben je ook al niet geworden, eerder een teleurstelling! Dit is je verdiende loon (Kinderen? Hard aanpakken die hap! Geen genade! )
11. De ander blijkt de duivel zelf te zijn. Jullie hebben wel ongeluk met jullie kinderen, zeg! Je gaat naar een exorcist om de duivel uit je kind te laten drijven. Dit zijn de magische woorden waarmee het beest van hel het lichaam van je kind verlaat: Mahogany ?!?!?!
12. Blijheid alom! Je bent van de duivel af! Dit schreeuw je uit blijheid: The Fear! De angst! De zorgen Gelukkig is alles nu weer goed
13. Pechvogel! Je geliefde sterft wanneer er een blind omaatje het stoplicht negeert en hem/haar platrijdt. Je bent kapot van verdriet en word depressief. Dit is je nieuwe levensmotto: I Will Find You Op naar de hemel en daar voorbij!
14. Je kind bereikt de puberteit. Het gaat helemaal los en komt dronken thuis. Hoe vertel je hem/haar dat dat echt niet kan? The Rose of Tralee Ja, die zou je eerst van me krijgen, maar als je je zo misdraagt hoef je voorlopig geen cadeautjes te verwachten (6)
15. Je kind is heeft zelfmoord gepleegd na je vorige uitspraak en nu ben je alleen. Wat doe je nu? Hit The Floor Dàt helpt
16. Je besluit zelf ook maar zelfmoord te plegen. Het leven is niet leuk in je eentje. Wat zijn je laatste woorden? Make You Feel My Love
Dit bericht is gewijzigd op 20-11 20:52.
|
|
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 02-12-2011, 02:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Je ontmoet de leukste jongen/meisje ever en wil hem/haar versieren. Je trekt je beste openingszin uit de kast: Heaven is a place on earth
2. Hij/zij is helemaal achterover geslagen van je geweldige openingszin en is wel geinteresseerd, dit zegt hij/ze: Anywhere but here
3. Hoe heet hij/zij? King of anything
4. Niet veel later besluiten jullie te trouwen. Hoe vraag je hem/haar? Life goes on
5. Natuurlijk moet je je ouders inlichten van dit grote gebeuren. Hoe breng je dit goede nieuws? Killing me softly with his song
6. Je moeder valt flauw en je vader schreeuwt dat je veel te jong bent. Wat zeg je ter verdediging? Right about now
7. Je hebt je ouders weten te overtuigen en staat nu met je geliefde voor het altaar. Het is je gelukt je trouwgelofte te beperken tot een paar woorden. Welke? Almost lover
8. Na het jawoord is het feest en delen jullie nu dezelfde achternaam. Welke? Who Knew
9. Er zijn kinderen op komst! Een tweeling nog wel! Hoe gaan ze heten? Love the way you lie & What hurts the most
10. Eentje sterft bij de geboorte. Je bent diep in rouw en bedenkt een passende tekst voor op de grafsteen. Wat komt erop te staan? Did I ever tell you
11. De ander blijkt de duivel zelf te zijn. Jullie hebben wel ongeluk met jullie kinderen, zeg! Je gaat naar een exorcist om de duivel uit je kind te laten drijven. Dit zijn de magische woorden waarmee het beest van hel het lichaam van je kind verlaat: As I lay me down
12. Blijheid alom! Je bent van de duivel af! Dit schreeuw je uit blijheid: Sleeping with the lights on
13. Pechvogel! Je geliefde sterft wanneer er een blind omaatje het stoplicht negeert en hem/haar platrijdt. Je bent kapot van verdriet en word depressief. Dit is je nieuwe levensmotto: Lovesong
14. Je kind bereikt de puberteit. Het gaat helemaal los en komt dronken thuis. Hoe vertel je hem/haar dat dat echt niet kan? I can't be your friend anymore
15. Je kind is heeft zelfmoord gepleegd na je vorige uitspraak en nu ben je alleen. Wat doe je nu? Goodbye
16. Je besluit zelf ook maar zelfmoord te plegen. Het leven is niet leuk in je eentje. Wat zijn je laatste woorden? Whole again
|
|
|
|
|
|
|