|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 28-08-2011, 17:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 26-08-2011, 23:04 Superdreuzel schreef:
volgens mij stond ergens in het boek eens dat er zo'n duizend leerlingen op elk gegeven moment zijn, maar dat lijkt mij best veel
|
Op onze school van 4 verdiepingen zitten al 1000, dus 1000 op 7 verdiepingen is niet zo veel, maar als je zag wat er bij hp7.2 in de grotezaal stond, bij stuk van Sneep, dan waaren dat er echt niet zo veel, en zo lang zijn de tafels niet dat er per afdeling min. 250 mensen aan zitten, toch?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 29-08-2011, 01:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-08-2011, 17:43 lieke schreef:
[...]
Op onze school van 4 verdiepingen zitten al 1000, dus 1000 op 7 verdiepingen is niet zo veel, maar als je zag wat er bij hp7.2 in de grotezaal stond, bij stuk van Sneep, dan waaren dat er echt niet zo veel, en zo lang zijn de tafels niet dat er per afdeling min. 250 mensen aan zitten, toch?
|
in dat stukje zijn er verdacht minder leerlingen dan in de sorteerceremonie van deel 1. aan zulke dingen erger ik mij
en ik heb zostraks hp3 gekeken, en toen viel mij een ding op, waardoor ik nog een belachelijke fout heb ontdekt voor mijn lijstje (er van uitgaande dat er 5 jongens en meisjes per jaar per afdeling zijn)
in de film zie je zo'n scene dat ze les hebben volgens mij, en dan zie je zon donkere jongen, die een grif mantel aanheeft, maar dat kan niet, want dan zou die in het zelfde jaar als hp moeten zitten, wat weer niet kan, omdat hij niet bij hp op de slaapzaal slaapt gosh, ik kan me ergeren aan die film xD
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|