|
appel
|
Geplaatst op 29-08-2011, 20:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Toen ze weer thuis waren, moest Erwin even bijkomen. Zuchtend ging hij aan de eettafel zitten terwijl hij de post ging sorteren. Brieven bij brieven, reclame bij de reclamefolders en kranten bij kranten. Hij vond de krant van vandaag met de kop ‘Wetenschappers maken zich zorgen, Dieren vertonen onrustig gedrag’ Hij begon te lezen. Het ging over onrustige dieren, in het bijzonder honden. de honden waren de laatste tijd veel meer in paniek. ‘misschien komt het door het nieuwe merk hondenvoer genaamd: Blaf. Melde Dr. Hemrik.’. ‘Blaf..’ herhaalde Erwin. Hij stond op en liep naar de voorraadkast. Hij moest toch controleren of Snoes geen ‘Blaf ‘ te eten kreeg? Maar in de kast vond hij alleen maar hondenvoer van ‘Luckydog’.
‘Erwin er is post voor je’. Erwin lag languit op de bank een tijdschrift te lezen terwijl zijn vader de post haalde en boterhammen ging smeren. Erwin pakte de mosterdkleurige envelop aan. Het was geen normale brief. Boven zijn naam stond een zwart kruis getekend. Hij maakte de envelop open en haalde de brief eruit.
Ga weg voor het onheil nu het nog kan. Ik waarschuw maar één keer. Vertrek vanavond nog richting de bergen. Ga naar de grootste grot ten Zuid-Oosten van de Hakamakatuku vulkaan. Laat niemand deze brief lezen, Anders heb je een probleem..'
Erwin voelde een rilling door zijn lijf gaan die niks te maken had met de tempratuur. ‘Van wie is het?’ vroeg zijn vader. ‘ehh, oma..’ mompelde Erwin.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
do not pitting to dead, pity the living and all those who live without love |
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 31-08-2011, 19:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vind het weer een mooi stuk, maar nog steeds heb je:
Stukje tekst.........
Witregel
Stukje tekst van 4/5 regels
witregel
weer beetje tekst...
Dat staat gewoon niet mooi. Enik vind dat nu ik al de hele tijd lees ik de waarheid en het antwoord verdien, al heb je het nog neit echt spannend gemaakt, dat ik de antwoorden wil weten is gewoon omdat ik mega nieuwgierig ben, iets wat niet zoveel mensen in mijn mate zijn
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
appel
|
Geplaatst op 19-01-2012, 22:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
proloog :
De wind woei door haar haren. Snel sloeg ze haar armen om zich heen om zichzelf nog een beetje warm te houden. De mooie satijnen rode blouse en broek wapperde om haar slanke lichaam. Daar stond ze dan, op de plek die zo graag had willen vermijden. Ze keek de kring rond, naar iedereen die ze mee had getrokken in wat alleen haar probleem had moeten zijn. Iedereen die nu op de plek stond waar zij ze niet had willen hebben. De zon zakte langzaam achter het bergachtige landschap de diepte in. Toen het laatste beetje licht verdween wist ze het. Dit was het dan, dit was de eindbestemming.
|
|
|
|
do not pitting to dead, pity the living and all those who live without love |
|
|
|
|
|
|