Evilwitch Geplaatst op 04-08-2011, 16:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Afgeladen tribunes. Gejuich en gejoel. Massa's mensen die zich verheugden op een bloederig spannende Zwerkbalwedstrijd. Het weer was perfect: nauwelijks wind of zon, zodat de spelers niet verblind zouden worden in hun jacht op triomf. Één voor één kwamen de spelers van Zwadderich het veld op rennen. Coach Nathalie vloog samen met Manon en Superdreuzel, de Zoeker en Wachter van het team, een ererondje om het veld terwijl de Jagers Patty, Howlingwolf en Yayde hun bezemsteel in de lucht staken om de menigte op te jutten. Het was nog wachten op de twee meest gevreesde spelers, de Drijvers. Langzaam zwakte het gejuich af en iedereen wachtte in spanning tot ze ten tonele zouden verschijnen, maar de twee wisten de spanning goed op te bouwen. Plots vlogen vanachter de tribunes twee spelers het veld op en haalden hun knuppels tevoorschijn. De leerlingen doken snel weg bij de aanblik van Evilwitch en Secret-V die kraaiden van pret terwijl ze in het wilde weg Beukers het publiek in sloegen.  
Het team van Griffoendor bleef nog wat beduusd aan de rand van het veld staan maar was druk bezig zich er emotioneel op voor te bereiden een grootse entree te maken...

meld dit bericht aan een moderator

Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." 
morgan Geplaatst op 04-08-2011, 17:15 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben blij dat ik - als aanvoerder van Griffoendor - hiervan op de hoogte ben gebracht
moet ik hier ook posten... wat is hiervan de bedoeling? Bloed?

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
alice Geplaatst op 04-08-2011, 17:17 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Juist ja moest dit niet even overlegt worden?

Evilwitch Geplaatst op 04-08-2011, 18:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben dit topic begonnen omdat verschillende mensen zich afvroegen of er nog eens een wedstrijd kwam. Beide teams zijn compleet dus dacht ik: moet kunnen. Ik heb dit wel met Nathalie (onze coach) overlegd maar misschien dat ik ook even met iemand van Griffoendor had moeten pb-en. Anyway, mij lijkt het erg leuk om de wedstrijd door te laten gaan.

De bedoeling was dat iedereen van de twee teams mag posten en de wedstrijd eindigt natuurlijk als de Snaai gevangen is. Als iemand zich geroepen voelt de wedstrijd van commentaar te voorzien is dit van harte welkom! Verder: wees een beetje sociaal, geef je tegenstanders de mogelijkheid zich tegen een aanval te verdedigen en post niet meteen dat je 15 goals scoort of na één milliseconde de Snaai al ving. Vuil spel is in principe dus toegestaan, maar houd het leuk voor beide teams.

Toch maar door laten gaan?

Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." 
morgan Geplaatst op 04-08-2011, 18:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik was niet tegen het idee, maar ik was er verbaasd over. Het was zo opeens namelijk. Ik zal meteen de entree van mijn team doen.

Het team van Griffoendor kwam uit de schaduw tevoorschijn met voorop Morgan die strijdkreten liet horen en haar knuppel in de lucht stak. Achter haar liepen Lieke - met haar gewaxte knuppel - en Ginny-W, Ricardovh en Scarlett met hun supermoderne en supernieuwe bezemstelen. Morgan keek om naar haar team, telde haar spelers en kwam erachter dat ze er twee mistte. Net toen ze wilde gillen, vloeken en schreeuwen, kwam Alice van hoog uit de lucht het stadion in gevlogen, laag over het publiek heen die moest bukken om niet omver gevlogen te worden. Alice had zich voorgenomen om alvast de lucht in te gaan, om een eventuele losvliegende snaai te vangen. Kort na Alice' opmerkende entree kwam xhermoine eraan gevlogen en maakte rondjes in het stadion. Bij de tribunes waar de Griffoendors zaten bleef ze even zweven en stak haar armen in de lucht alsof ze al gewonnen hadden. De Griffoendors gilden nog harder.
'Dat is mijn taak,' mompelde Morgan en zuchtte diep. 'Meteen na de wedstrijd gaan we een taakverdeling opstellen. Goed dan. Mannen en Ricardovh...'
Als commentaar trok hij een wenkbrauw op.
'... Wees genadeloos,' zei Morgan.

Dit bericht is gewijzigd op 04-08 22:17.

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
ricardovh Geplaatst op 04-08-2011, 19:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Gelijk toen de slurk de lucht in werd gegooid ving ricardo hem op en gooide hem over naar scarlett die hem opving en doorgooide naar Ginny-W die een perfect doelpunt maakte 10-0 voor Griffoendor

Superdreuzel Geplaatst op 04-08-2011, 19:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Maar daar kwam de redder in nood en Superdreuzel werkte ricardovh vol tegen de grond. Hij grist de slurk ergens vandaan, vliegt naar het andere eind van het veld en smijt de bal door de ring heen.
10-10

lieke Geplaatst op 04-08-2011, 19:40 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lieke, gefrustreerd na Superdreuzels doelpunt geeft met haar - gewaxte - knuppel een flinke mep tegen de beuker, waarnaar deze met een loeiende vaart op Suoerdreuzel afvliegt. Helaas voor Lieke en gelukkig voor Superdreuzel zag Secret-V hem optijd aankomen. Hij vloog ernaar toe en gaf een enorme klap tegen de beuker. De beuker vloog nu op Ginny-W af. Lieke vloog erachteraan en vlak voor de beuker Ginny-W raakte sloeg Lieke hem terug naar Secret-V.

Dit bericht is gewijzigd op 04-08 20:30.

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
Nathalie Geplaatst op 05-08-2011, 11:54 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nathalie keek rond of het spel goed verliep en dat was ook zo.
Ze keek trots in de lucht hoe haar spelers achter de slurk vlogen om die de doelen van de Griffoendors te slaan.

Dit bericht is gewijzigd op 06-08 15:50.

Kletskoek en Beuzelpraat!! 
patty-p Geplaatst op 05-08-2011, 20:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

patty wenkte superdreuzel die inmiddels de slurk had
superdreuzel gooide de slurk en patty ving hem op
met een vaart vloog patty op het goal af en gooide de slurk
luid vloeken vloog patty naar de andere kant van het veld omdat de wachter van griffoendor de slurk tegen hield en de slurk inmiddels aan de andere kant van het veld was
zzzzzzzzzzzzzzzzzooooeeeeffff

ben een dooddoener kijk uit MORSMORDRE 
Evilwitch Geplaatst op 08-08-2011, 22:00 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Was dat de Snaai?! Evilwitch spurtte als een gek achter het kleine balletje aan op de voet gevolgd door Manon56. "Hé, dat is mijn taak!" brulde ze verontwaardigd en verward keek Witch om. "Hè?!"
"Dit is jou bal!" riep Morgan die met een oorverdovende dreun een Beuker naar de Drijver sloeg die haar frontaal raakte en van haar bezem afveegde. "WAAAAAAAH!" gilde Evilwitch en het publiek keek geschokt toe. Gelukkig werd haar val gebroken door haar bezem, die door een plotselinge windvlaag precies onder haar door had gevlogen.
Wat uit het veld geslagen (lol) keek ze op naar het spel boven haar en zag dat Scarlett recht op Zwadderich's doel af ging, ze had de Slurk! "Neeeeeeeeeeeee!" gilde Evil in slow-motion en vloog naar de dichtstbijzijnde Beuker, maar nog voor ze deze had bereikt belette Manon56 haar al te scoren. Te opgegaan in haar jacht op de Snaai, was ze die gewoon gevolgd en niet gezien dat daar net een speler vloog...

Superdreuzel Geplaatst op 08-08-2011, 23:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel kijkt verbaasd rond hoe iedereen afwezig op zn bezem hangt en vist de slurk van de grond. Ietwat verdwaasd werpt hij de slurk vijf keer door de ringen van Griffoendor.

10-60

patty-p Geplaatst op 09-08-2011, 08:15 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

patty juicht eindelijk goed zoooo superdreuzel
patty pakte de slurk en gooide hem door de doelring

70-10

Scarlett Geplaatst op 09-08-2011, 10:10 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Hé Superdreuzel'!' roept Scarlett 'Ken je die mop over de feeks, de kabouter en de mimbulus mimbeltonia?' Superdreuzel fronst, 'Is de grap dat de kabouter uiteindelijk maar twee boterbiertjes heeft?' Scarlett schud haar hoofd. 'Nee, dan ken ik hem niet!´ Vrolijk begint Scarlett de mop te vertellen en al gauw hangt het hele zwerkbalteam van Zwadderich aan haar lippen. In de tussentijd gooit Ginny/w de slurk vijf keer door de ringen. ´70-60!´ De zwadderaars kijken verschrikt op en vlug gooit Ricardo de slurk nog één keer door de rechterring.  70-70.

Dit bericht is gewijzigd op 09-08 10:11.

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
Nathalie Geplaatst op 09-08-2011, 11:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nathalie keek nog eens goed in de lucht.
Een van de tribunes werd wit. Ze pakte haar bezem en vloog ernaar toe.
Een ijzige gil kwam van beneden. Evilwitch en Scarlett zagen een dementor op zich afkomen.
Nog net op tijd konden ze hun Patronus oproepen en zo de dementor weg jagen.  

Dit bericht is gewijzigd op 20-08 16:02.

morgan Geplaatst op 09-08-2011, 11:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Alice - die moe was geworden en even snel een uiltje had geknapt - werd wakker en keek verward om zich heen. 'What the... O ja! Ik ben Zwerkbal aan het spelen!' Ze keek naar de lucht boven haar toen ze gezoem hoorde. 'Irritante vliegen hier altijd!' Net voordat ze de "vlieg" weg wilde slaan, zag ze dat het de Snaai was! Het kleine balletje vloog weg voor haar en ze zette de achtervolging in, met op haar hielen de Zoeker van Zwadderich.
Morgan sloeg net een Beuker weg die haar kant op was geslagen door Secret-V.
'Hé, Oelewapper!' schreeuwde Morgan. 'Je hoort ze naar mijn Jagers te slaan, niet naar mij!'
Lieke sloeg de volgende Beuker terug met haar supergladde gewaxte knuppel en keek tevreden toen ze een Jager raakte. Net iets te laat realiseerde ze zich dat het Ginny-W was. Dus toen ze voor de tribunes van Griffoendor triomfantelijk haar handen in de lucht stak, kreeg ze in plaats van gejuich, rotte eieren naar haar hoofd toegeslingerd.
Ricardovh en Scarlett hielpen Ginny-W terug op haar bezem en ze wisten de Slurk uit de handen van de Zwadderaars te krijgen, die het xhermoine net erg moeilijk maakten bij het doel.

xhermoine Geplaatst op 10-08-2011, 20:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

xHermoine, die tegen ze was opgewassen, ontweek een slimme doordachte beuker van Secret-V en ging zo door naar de linkerdoelpaal waar Yayde net probeerde te scoren. 'Dat is jammer voor je!' schreeuwde xHermoine terwijl ze de slurk wegschopte richting het veld van Zwadderich. Yayde wierp een kwade blik op xHermoine en ging toen achter de slurk aan.

''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic 
Howlingwolf Geplaatst op 10-08-2011, 21:30 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf, die het begin van de wedstrijd helemaal niet meegemaakt leek te hebben, kwam plotseling tot leven. -om een of andere eigenaardige reden hebben alle andere spelers haar niet eens opgemerkt xD-
Ze leek opgeschrikt door een losvliegende beuker die langs haar zoefde en keek naar wie die geslagen had.
"Aan de kant!" brulde Evilwitch, die ondersteboven aan haar bezem achter de bal aan ging. Howlingwolf kon haar nog maar net ontwijken en vloekte binnensmonds.
"Kijk even een beetje uit, ja!" commenteerde ze haar medespeelster. "Ik viel bij-"
"We spelen een wedstrijd, ja!" deed Evilwitch de toon van Howlingwolf na. "Ìk kan er niks aan doen dat je zo laat met reageren bent!" sneerde ze verder. Ze zoefde weer langs Howlingwolf. "De wedstrijd is al eeuwen geleden begonnen! Doe ook eens wat!"
Zuchtend zette de Jager zich in beweging, toen ze ineens een rode schim voorbij zag vliegen. Howlingwolf keek het voorwerp na en plotseling besefte ze dat dàt de Slurk moest zijn. Yayde kwam in volle vaart langs en ook Scarlett schoot haar voorbij waarbij ze zo dicht langs Howlingwolf vloog dat deze bijna van haar bezem werd geveegd. (sorry.. ik ben in een zeeeeer flauwe bui vandaag )
"Hey! Vuile Grif! Kijk uit waar je vliegt!" brulde Howlingwolf verontwaardigd. Ze zette de achtervolging in en zoefde achter Scarlett aan. De overige Jagers van beide teams niet ver achter haar. Howlingwolf strekte zich uit en greep naar de takkenbos van de bezem van Scarlett.
"Ajuuu!" gilde ze opgetogen toen ze hard aan de bezem van de Jager voor haar trok. Deze raakte daardoor  zo erg uit balans, dat ze snelheid verloor en moeite moest doen om te blijven zitten. Howlingwolf lachte honend en riep vervolgens: "Yayde! Ik sta vrij!"

Dit bericht is gewijzigd op 10-08 21:32.

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
morgan Geplaatst op 10-08-2011, 21:48 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Je vliegt vrij!' brulde Morgan. 'Leer de termen van Zwerkbal eens uit je hoofd!' Ze keek naar haar team. 'Mensen, kom op! Het is niet je oma waar je tegenspeelt, maar Zwadderich! Hup, naar voren!' Ze sloeg snel een Beuker weg die net haar kant op kwam vliegen met een hoge snelheid. Morgan keek om zich heen om te kijken waar Beuker vandaan was gekomen, maar ze zag alleen Secret-V onschuldig fluitend voorbij vliegen met de knuppel over zijn schouder.
'Lekker weertje, niet?' zei hij en vloog fluitend verder.
'We zijn aan het winnen!' zei Ginny-W opgewonden.
'Het staat gelijk,' zei Morgan. 'Mannen en Ricardo, naar voren en zet de aanval in!'
'We kunnen niet naar voren!' jammerde Scarlett.
'En waarom dan wel niet, soldaat?' vroeg Morgan.
'Omdat de Slurk achter ons is,' antwoordde Scarlett en knikte naar achteren.
'Hm...' Morgan dacht even na. Dat klonk logisch. 'Oké, soldaten! Naar achteren en pak die Slurk. Laat niets je tegenhouden! Zelfs geen pizza!'
'En thee dan?' vroeg Ricardo.
'Waar denk je dat je bent?' zei Morgan. 'Spelen!'
Ze sloeg weer een Beuker weg die net langs Howlingwolfs hoofd zoefde.
'Oeh, dat scheelde weinig,' zei Morgan die in een was gekrompen bij de vooruitzichten van een knock-out Howlingwolf.
Alice, die zich verveelde omdat de Snaai onvindbaar was, was rondjes gaan vliegen om het veld en deed trucjes op haar bezemsteel. De Griffoendors klapten om haar kunsten, maar Alice staakte de show toen ze de Snaai voorbij zag vliegen.

Scarlett Geplaatst op 10-08-2011, 22:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Scarlett volgde Howlingwolf tot ze recht boven haar vloog. Met een luide strijdkreet sprong ze van haar bezem en wierp zich bovenop Howlingwolf: niemand kwam aan haar bezem. 'Niet mijn bezem, kreng!' krijste ze met een hysterische schittering in haar ogen, wild aan Howlingwolf's haar trekkend. 'Hé, ga van me af gek!' gilde Howlingwolf terwijl ze een poging deed Scarlett van zich af te duwen. Scarlett lachtte maniakaal en greep de slurk, die Howlingwolf in haar handen had. 'Geef die maar aan mij!' Ze sprong van de bezem maar was vergeten dat haar eigen bezem ergens vergeten over het veld doolde. Gillend viel ze omlaag. Net op tijd greep Morgan haar en hielp haar op haar eigen bezem. 'Bedankt, hè!' riep Scarlett buiten adem.

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
Superdreuzel Geplaatst op 10-08-2011, 23:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel vist de Slurk ergens vandaan en vliegt het veld over. Niemand lijkt echt op te letten, want Superdreuzel weet zonder moeite bij de ringen te komen. Hij werpt, en de Wachter van Griffoendor (wie Superdreuzel even niet bij naam kan noemen) duikt totaal de verkeerde kant op.
70-80

patty-p Geplaatst op 11-08-2011, 16:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

door het punt van superdreuzel komt patty weer tot leven.
ze pakt de slurk en gooit hem door het doel yes
90-70 voor zwadderich.
patty kijkt trots om met volle vaart knalt er een beuker tegen haar knie.
knak zegt patty's knie en ze voelt hoe haar knie breekt.
!@#$^&*$%@!&^%$@ vloekt patty hardgrondig maar ze weet dat ze niet kan stoppen want dan verliest zwadderich de wedstrijd dus vliegt ze maar door

ricardovh Geplaatst op 12-08-2011, 11:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ricardo vliegt over het veld heen en ziet dat de slurk word overgegooid hij vliegt er snel naartoe en graait hem uit de lucht gooit hem naar Ginny-w en die scoort 90-80 voor zwadderich. Dan ziet Alice de snaai weer en gaat er snel achteraan.

Howlingwolf Geplaatst op 12-08-2011, 17:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Plotseling valt het Patty op dat iemand haar volgt. "Laat mij je knie fixen! Ik weet er een perfecte spreuk voor!" zegt een tovenaar met een zeer charmante glimlach. Patty gilt het uit en spurt uit alle macht naar de andere kant van het veld, Gladianus Smalhart op haar hielen. "Stop nou! Ik zal zelfs je been signeren!"

Howlingwolf heeft intussen de Slurk in bezit -hoe ze eraan komt laten we even in het midden - en een jager van het team van Griffoendor valt bewusteloos van zijn/haar bezem en vanaf de tribunes van Zwadderich klinkt gejuich. Howlingwolf grijnst breed en houdt de Slurk als een trofee boven haar hoofd alvorens ze op de doelpalen van Griffoendor afstevent. Met een lach waar menig toeschouwer en speler kippenvel van zou krijgen gooit ze de Slurk door een van de doelringen. 100-80

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Nathalie Geplaatst op 13-08-2011, 11:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Way to go Howlingwolf!!' riep Nathalie trots. Howlingwolf keek naar beneden en stak het peace-teken op.
De tribune van Zwadderich werd helemaal gek.
Nathalie merkte dat Patty in moelijkheden zat door die Smalhart.
Hij zou niet eens het veld op mogen. 'Hey, jij, Smalhart wat doe je op het veld?!'
Hij keek naar beneden en zag een kwaaie coach
Hij vloog naar beneden. 'Ik probeer handtekeningen uit te delen, maar niemand wil ze!'
Nathalie keek stampvoetend naar de bange Smalhart. 'Niemand wil ze, en nou wegwezen voordat je kapsel weg is waar je zo trots op bent!'
Smalhart liep snel van het veld af.
Nathalie zag Patty voorbij vliegen. Ze kon nog net op tijd een genezingsspreuk uitroepen zodat Patty weer verder kon vliegen.

Dit bericht is gewijzigd op 13-08 11:33.

2 3 4 5