|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 17-07-2011, 15:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Your patronus is a doe. Does are known for their elegance, grace and strength. Lily Potter's and Severus Snapes patronuses are does.
Oftewel: Jouw patronus ie een Hinde. Hindes staan bekend om hun elegantie, gratie (dat zegt google, zelf weet ik niet wat grace betekend) en kracht. Lily's en Severus' patronussen zijn Hindes.
Dit bericht is gewijzigd op 17-07 15:17.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 18-07-2011, 12:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Swan Your Patronus is a swan. Swans are known for their grace, elegance and monogamy. Cho Chang's patronus is swan.
Duss.. xD
Zwaan Jouw patronus is een zwaan. Zwanen staan bekend om hun gratie, sierlijkheid en het feit dat ze monogaam zijn. De patronus van Cho Chang is een zwaan.
droog xD.. ik moet nu echt heel erg denken aan de dansles-scene van Anderling. 
Anderling: "Inside every girl, a secret swan slumbers, longing to burst forth and take flight." Ron Wemel: "Something's about to burst out of Eloise Midgen, but I don't think it's a swan."
|
|
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 18-07-2011, 14:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Gratie= Elegant Monogaam= Trouw zijn aan één partner. (zwanen blijven hun hele leven lang bij dezelfde partner. Volgens mij is het zelfs zo, dat als één van de twee overlijd dat de ander niet op zoek gaat naar een nieuwe partner)
Voor de rest weet ik niet of ik er blij mee ben dat ik dezelfde patronus zou hebben als Cho Chang xD
|
|
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|