lieke Geplaatst op 16-07-2011, 16:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Geheimen van Potter-cast
Met tranen in de ogen verschenen de castleden van Harry Potter op de rode loper van de première van de laatste film in Londen. Het avontuur is na acht films nu echt voorbij en wat zullen ze elkaar gaan missen. Maar hoewel de acteurs tien jaar lang op elkaar lip hebben gezeten, blijken ze wel geheimen voor elkaar te hebben gehad.

Daniel Radcliffe gaf bijvoorbeeld onlangs toe een drankprobleem te hebben. Zijn tegenspeelster Emma Watson wist daar niets van. En dat leverde een ongemakkelijk gesprek op met talkshowhost David Letterman. ‘Om eerlijk te zijn, ik weet daar niet veel vanaf’, vertelde Emma. ‘Maar wat ik wel weet, is dat hij zich nog nooit heeft ziek gemeld. Hij is de meest professionele en geweldige jongen ooit.’ David Letterman wilde weten hoe het met haar drankgebruik zit. Na veel gestamel, gegiechel en gestotter gaf Emma toe: ‘Ja, ik ben wel eens dronken geweest, net als iedereen.’

Liefdesbrief
Niet alleen Daniel, maar ook Emma zelf droeg jarenlang een geheim met zich mee. Zij was namelijk verliefd op Tom Felton, die de rol van Draco Malfoy speelt. Tom is gevleid door dit nieuws, maar is blij dat hij en Emma gewoon vrienden zijn geworden. De acteur zelf had jarenlang een oogje op de veel oudere Helena Bonham Carter, die de rol van Bellatrix Lestrange speelt. Tom schreef haar zelfs een liefdesbrief, maar zijn droom spatte uiteen toen hij bij de vijfde Harry Potter-film haar man ontmoette: regisseur Tim Burton.

Bron 7Days

meld dit bericht aan een moderator

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
Freuzel Geplaatst op 16-07-2011, 19:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Oke, er komen dan toch dingen naarboven die je niet verwacht

LIKE A BOSS 
havanka Geplaatst op 16-07-2011, 22:49 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

grappig zulke weetjes XD arme tom felton geen helena voor hem :P

Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure 
morgan Geplaatst op 17-07-2011, 00:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Arme Tom XD Ook wel komisch. Zou Helena weten dat die liefdesbrief van Tom kwam...?

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
Ginny-w Geplaatst op 17-07-2011, 10:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja, arme Tom Dat vraag ik me ook af Morgan.

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
havanka Geplaatst op 19-07-2011, 09:43 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Misschien staat dat nog wel ergens op het internet..... Ga ik een keertje uitzoeken!
Wel stoer van ze dat ze het gewoon toegeven

Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure 
Hermioneweasly Geplaatst op 19-07-2011, 11:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

O grappig, dat van die liefdesbrief van Tom wist ik nog niet! Zo kom je toch nog ergens achter he  

Als je enige argument om ergens in te gelove is dat niemand bewezen heeft dat et niet bestaat kun je wel van alles zegge dat het echt zou kunnen zijn! 
Hislove Geplaatst op 19-07-2011, 14:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

whoewhhhh ik wist het,, ik wist het ^^ ** Ik denk dat elk meisje wel eens op een bad guy zal of al heeft gevalle Ö**_  Draco And Hermione, Tom and Emma,, that wouldt be the perfect couple !

Dreaming of tomorow, dreaming of the past, wonderling how long my love for you will last *Draco* 
Meridith Geplaatst op 21-07-2011, 18:00 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

omg daniel een drankprobleem??? haha zou ik ook hebben als voldemort je wilt doden...wacht....dat was een film

zou hij dan toch identiteits problemen hebben?

ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco)