|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jordyep
|
Geplaatst op 03-08-2011, 15:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Echte Topscenes: De draken vlucht Verhaal van de prins De betoverde standbeelden Het protectieshild + het vernietigen van dat schild (had echt awesome cinematography) Harry VS Voldemort
Meevallers: Epiloog Sneeps dood Kings Cross De scene met de dood van Fred, Tops en Lupos "Afscheid" op de trap ("ill go with you" )
Tegenvallers: De gevechtscenes (en dan bedoel ik echt alle behalve Harry VS Voldemort) Het weglaten van het "why do you live" uit de eerste trailer Steen van wederkeer De kart rit in goudgrijp "Ive always wanted to use that spell" die onnodige humor, vooral als ze daarvoor een paar badass zinnen geeft. Ron en Hermelien zoenen (slechte camerahoek)
Zware tegenvallers Het duivelsvuur Dat domme stukje met Marcel die Kolier pest ("yeah, you and whose army"?) Voldemorts derde speech (Harry potter is dead, DEAAADD :P) Zwijnsveld (raar ge-edit) Binnenin Bellatrix' kluis (ik vond het jammer dat de objecten niet brandden) Molly vermoord Bellatrix (echt heel erg abrupt, grote editing fout, plus dat ze in stukjes vernietigd werd vond ik ook niks, ik wilde haar lijk zien) Script (de dialoog was echt heeel erg zwak op sommige momenten) Voldemort knuffelt met Draco (echt weer zo typisch on-voldemort)
Gemiddeld: De grijze dame De schelp Sneep die naar marcherende studenten kijkt Marcels speech Harry, Ron, Hermelien en Marcel gaan naar de Kamer van Hoge Nood' Voldemorts eerste en tweede speech De eindscene op zweinstein (Harry breekt de zegevlier)
edit: Oh ja, die priori incantatem de hele tijd ging mij ook vervelen na een tijdje
Dit bericht is gewijzigd op 03-08 15:48.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 16-08-2011, 09:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 03-08-2011, 15:25 Jordyep schreef:
Echte Topscenes: Het protectieshild + het vernietigen van dat schild (had echt awesome cinematography)
Meevallers: Epiloog Sneeps dood De scene met de dood van Fred, Tops en Lupos
Tegenvallers: De gevechtscenes (en dan bedoel ik echt alle behalve Harry VS Voldemort) Het weglaten van het "why do you live" uit de eerste trailer "Ive always wanted to use that spell" die onnodige humor, vooral als ze daarvoor een paar badass zinnen geeft. Ron en Hermelien zoenen (slechte camerahoek)
Zware tegenvallers: Het duivelsvuur Dat domme stukje met Marcel die Kolier pest ("yeah, you and whose army"?) Voldemorts derde speech (Harry potter is dead, DEAAADD :P) Zwijnsveld (raar ge-edit) Binnenin Bellatrix' kluis (ik vond het jammer dat de objecten niet brandden) Molly vermoord Bellatrix (echt heel erg abrupt, grote editing fout, plus dat ze in stukjes vernietigd werd vond ik ook niks, ik wilde haar lijk zien) Voldemort knuffelt met Draco (echt weer zo typisch on-voldemort)
Gemiddeld: De grijze dame De schelp Sneep die naar marcherende studenten kijkt Marcels speech Harry, Ron, Hermelien en Marcel gaan naar de Kamer van Hoge Nood' Voldemorts eerste en tweede speech De eindscene op zweinstein (Harry breekt de zegevlier)
edit: Oh ja, die priori incantatem de hele tijd ging mij ook vervelen na een tijdje
Dit bericht is gewijzigd op 03-08 15:48.
|
Schild was inderdaad mega awesome  Epiloog, nee, viel tegen je zag Teddy niet eens zoenen  Sneeps dood was juist prachtig  Dood Fred, Tops, Lupos gebruik ik SD's uitspraak voor: mweh Gevechtscene's gingen wel.. Dat weglaten uit de trailer, jouw commentaar is onzin, waarom zou dat in de trailer moeten? Die humor van Anderling is gewoon geweldig  Zoenen: hm... viel mee Duivelsvuur: vond ik best goed Marcel pestte kolier: dat was juist awesome  Voldemorts speech: ik vond ze wel cool Zweinsveld: hm... vind ik niet vreemd Binnen Bellatrix kluis: mee eens, had gehoopt dat ze brandplekken kregen, nu was 't zo vreemd/nep Ik had idd bellatrux lijkt willen zien Voldemort knuffelt vond ik juist cool  De grijze dame vond ik prigineel gedaan. Grijze schelp: mwah.. Sneep marcherende studenten: Het is miss niet fantastisch maar dat ene moment maakt voor de kijkers en niet lezers van hp7(deel2) wel duidelijk wie de regie heeft en hoe 't eraan toe gaat. Marcels speech was mss nietn awesomemaar wel goed gedaan. Hoge nood: was juist mooi  Voldemorts speechen: ik vond juist typisch hem xD Eind scene Zweinstein: ik vond het mooie eind scene 
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
Jordyep
|
Geplaatst op 16-08-2011, 10:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 16-08-2011, 09:58 lieke schreef:
[...]
Schild was inderdaad mega awesome  Epiloog, nee, viel tegen je zag Teddy niet eens zoenen  Sneeps dood was juist prachtig  Dood Fred, Tops, Lupos gebruik ik SD's uitspraak voor: mweh Gevechtscene's gingen wel.. Dat weglaten uit de trailer, jouw commentaar is onzin, waarom zou dat in de trailer moeten? Die humor van Anderling is gewoon geweldig  Zoenen: hm... viel mee Duivelsvuur: vond ik best goed Marcel pestte kolier: dat was juist awesome  Voldemorts speech: ik vond ze wel cool Zweinsveld: hm... vind ik niet vreemd Binnen Bellatrix kluis: mee eens, had gehoopt dat ze brandplekken kregen, nu was 't zo vreemd/nep Ik had idd bellatrux lijkt willen zien Voldemort knuffelt vond ik juist cool  De grijze dame vond ik prigineel gedaan. Grijze schelp: mwah.. Sneep marcherende studenten: Het is miss niet fantastisch maar dat ene moment maakt voor de kijkers en niet lezers van hp7(deel2) wel duidelijk wie de regie heeft en hoe 't eraan toe gaat. Marcels speech was mss nietn awesomemaar wel goed gedaan. Hoge nood: was juist mooi  Voldemorts speechen: ik vond juist typisch hem xD Eind scene Zweinstein: ik vond het mooie eind scene 
|
Ik heb het over dit stukje op 1:34 http://www.youtube.com/watch?v=_EC2tmFVNNE DAT HAD ER IN GEMOETEN!!!!!!!!! De reden dat het wel in de trailer zat is omdat deze trailer een jaar oud is en er ondertussen heel veel uitgeknipt is  Kijk maar eens daar de andere trailers dan zie je dat ze er nog veel meer uitgenipt hebben. De shots op 1:06, 1:28 en 1:57 zijn er ook allemaal uitgenikpt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|