|
Hermioneweasly
|
Geplaatst op 10-07-2011, 20:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Gaan jullie ook als echte HP fan in kostuum naar part 1? Of tenminste IETS wat ermee te maken heeft? Al is het alleen een punthoed?
Ik wel Kga in het originele Griffoendor kostuum, met originele stropdas, en de kleren (die niet origineel zijn maar er sprekend op lijken). Dus als een echte ZS student!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Als je enige argument om ergens in te gelove is dat niemand bewezen heeft dat et niet bestaat kun je wel van alles zegge dat het echt zou kunnen zijn! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermioneweasly
|
Geplaatst op 15-07-2011, 13:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@ Ginny, was jij in de marathon met alle 8 films? Of alleen part 1 and 2? Ik (jammer genoeg) alleen bij part 1 and 2, wou wel graag alle films zien. Dan maar een HP weekend! Wel vet, was dat bij ons ook maar zo dat iedereen verkleed was, maar nee hoor, ik was de enige persoon die echt verkleed was!
|
|
|
|
Als je enige argument om ergens in te gelove is dat niemand bewezen heeft dat et niet bestaat kun je wel van alles zegge dat het echt zou kunnen zijn! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermioneweasly
|
Geplaatst op 15-07-2011, 16:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Jaa bij ons ook, mensen konden niet normaal iets eten! En dat echt bij part 1, die (lijkt me) iedereen al gezien heeft, dus had zoiets van oke nu ist wel overdreven, maar toen part 2 begon toen zaten er een paar meiden achter me te giechelen, dus ik meteen: SSSSSSSSSSSST! En ze waren meteen stil.
Wauw Ginny, wou dat ik mee kon! Leek me zo vet mja kwam er te laat achter en me vriend wou toch niet mee naar alle films, spelbreker!
Iig, ja bedroefend slecht hoe weinig er verkleed waren, mja ik was het wel dus GO IK! Hahahaha
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 15-07-2011, 17:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Even offtopic:
Nou, dat verbaasde mij ook. Sommige mensen bij ons hadden part 1 nog niet eens gezien Want iemand stond op, omdat die alvast naar de andere zaal wilde gaan en ik dacht dat we dat laatste stuk niet af mochten kijken dus ik stond ook op. En meerdere mensen stonden op. Begonnen er een paar mensen te roepen: 'Hey, doe eens even normaal en ga gewoon zitten. Wij hebben die film nog niet gezien, stelletjes associalen.' (Dat laatste zeiden ze dan wat zachter, maar het was wel gewoon te verstaan.)
Zou leuk zijn geweest als je mee kon. Wij zijn met een hele groep van zs gegaan en twee anderen die niet op deze site zitten.
Ontopic:
Maar ik ben dus als Andromeda gegaan (niet echt verkleed, maar moest wel Andromeda voorstellen) en Hermelien ^^ Go me, ik was ook verkleed
Dit bericht is gewijzigd op 15-07 17:14.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
Hermioneweasly
|
Geplaatst op 15-07-2011, 17:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Woow gezellig, tja ben eigenlijk iets te laat lid geworden van deze site Maja, dan moeten we toch gewoon met zijn allen een film-weekend houden ofzo, en dan weer verkleed! :P Gewoon een giga groot scherm ophangen en een heel weekend in de magie van Harry Potter leven!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|