morgan Geplaatst op 07-07-2011, 15:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nou ja, het is al duidelijk, hier wordt de training gegeven voor Griffoendor

'Mannen!' schreeuwde Morgan en keek naar haar team dat voor haar op een rijtje stond. 'Vorig jaar waren we slecht en het jaar daarvoor beroerd. Dit jaar wordt anders! Geen make-up, geen modetutjes en geen eten, tenzij ik het zeg! Vragen? Nee, mooi!'
Ze keek haar team vol verwachting aan. 'Ga dan trainen!'

Alsjeblieft, mensen

meld dit bericht aan een moderator

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
ricardovh Geplaatst op 07-07-2011, 15:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ricardo stapte op zijn vuurflits en begon rond te vliegen in afwachtin op de rest van het team.

alice Geplaatst op 07-07-2011, 15:29 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Alice komt mokkend het veld op lopen. "Als je maar niet denkt dat ik niet ga eten hoor!" Roept ze tegen Morgan terwijl ze op haar bezem stapt.

Superdreuzel Geplaatst op 07-07-2011, 15:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel zit met een verrekijker in de bosjes en fluistert dingen door aan Secret-V, die naast hem zit met een schrijfblok.

Yayde Geplaatst op 07-07-2011, 15:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Yayde komt bij hun in de bosjes zitten, en begin mee te fluisteren.
Niemand heeft ze door.  

"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..."   
alice Geplaatst op 07-07-2011, 15:39 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

"Uhm volgens mij zitten er mensjes in de bosje." Fluistert Alice tegen Ricardo.  Je zag het drietal duidelijk zitten.

ricardovh Geplaatst op 07-07-2011, 15:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Ja ik zie het je hebt gelijk". Fluistert Ricardo terug "wat zullen we eraan doen?".

alice Geplaatst op 07-07-2011, 15:44 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

"Zullen we ze een lesje leren?" Mompeld Alice terwijl ze net doet of ze het drietal niet ziet zitten.

morgan Geplaatst op 07-07-2011, 15:54 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Jullie gaan niets doen, soldaten!' buldert Morgan. 'Ik los dit wel op!' Ze loopt naar het drietal in de bosjes en wenst hen een paar vervloekingen toe en eindigt met: 'En ik scheer jullie hoofden kaal en zorg ervoor dat jullie bezems uit elkaar vallen op de dag van de wedstrijd. Misschien raakt mijn knuppel heel per ongeluk jullie hoofden!'
Het drietal rent snel en bang weg.
Tevreden loopt Morgan terug naar haar team. 'Theetijd!' roept ze opgewekt.

Dit bericht is gewijzigd op 07-07 15:55.

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
Superdreuzel Geplaatst op 07-07-2011, 15:54 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel, die net doet alsof hijd e griffoendors niet hoort, beveelt V en Yayde te blijven zitten, doet een onzichtbaarheidsmantel om en verdwijnt het bos in.

morgan Geplaatst op 07-07-2011, 15:57 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Morgan vraagt zich onder het theedrinken af wanneer de aanvoerder voor het Zwaderrich team bekend wordt gemaakt. Dan kan Zwaderrich ook iets nuttigs doen. Dan maken ze misschien nog een kleine kans om te winnen. Morgan schudt haar hoofd. Nee, zo goed was Zwaderrich nooit en dat zouden ze ook nooit worden.

Dit bericht is gewijzigd op 07-07 15:57.

Secret-v Geplaatst op 08-07-2011, 22:53 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 07-07-2011, 15:36 Superdreuzel schreef:
Superdreuzel zit met een verrekijker in de bosjes en fluistert dingen door aan Secret-V, die naast hem zit met een schrijfblok.

'Oké, Dreuzel, ik heb een woord, raad maar een letter', zei V tegen Superdreuzel, terwijl hij met zijn schrijfblok de arm van Dreuzel aantikte.

lieke Geplaatst op 09-07-2011, 11:30 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lieke komt het veld op in haar oefen tenue.
Daarna pakt ze een van de bezems en stijgt op.
'Zullen we een mini oefen partijtje houden, aanvoerder?' vraagt ze aan morgan.

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
Superdreuzel Geplaatst op 09-07-2011, 11:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 08-07-2011, 22:53 Secret-v schreef:
[...]

'Oké, Dreuzel, ik heb een woord, raad maar een letter', zei V tegen Superdreuzel, terwijl hij met zijn schrijfblok de arm van Dreuzel aantikte.

`Hmm, de E?'

morgan Geplaatst op 09-07-2011, 11:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Soldaten!' bulderde Morgan. 'Ik stel de vragen hier en kom met geniale ideeën! Laat ik nou net een uiterst geniaal idee hebben! We gaan een oefenpartijtje doen!'
Er klonk een vermoeide zucht van de spelers, alleen Lieke leek opgewonden.
'Mannen, de lucht in!' schreeuwde Morgan. 'Stelletje luie uilen!'
'Theetijd!' zei Ricardo.
'Zo meteen weer,' zei Morgan. 'Nu spelen, of jullie krijgen een knuppel tegen jullie hoofd aan!' Ze keek achterdochtig naar het bosje waar nog drie mensen zaten onder een onzichtbaarheidsmantel waar drie paar voeten onderuit staken.

lieke Geplaatst op 09-07-2011, 13:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lieke kijkt inderdaad vrolijk, pakt al haar drijversspullen die ze tijdens een wedstrijd of oefenpartijtje nodig heeft en stijgt op. 'Kom op mensen. Opstrijgen, dan kunnen we beginnen.'

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
ricardovh Geplaatst op 09-07-2011, 13:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Dan gaan we een oefenpartij doen dat vind ik ook goed" Zegt Ricardo terwijl hij op zijn vuurflits stapt en de lucht ingaat.

Hermelien15 Geplaatst op 09-08-2011, 08:17 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

en hermelien(15) komt achter hem aan op haar bezem en haalt hem in.
'laten we beginnen' zei ze toen ze bij de rest was.

'Dobby has no master, Dobby is a fri elf and Dobby has come to save harry potter and his friends..' 
sjuul Geplaatst op 28-09-2011, 12:54 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

reserve speler sjuul meldt zich

morgan Geplaatst op 28-09-2011, 13:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Morgan kijkt tevreden naar haar spelers en reservespelers. Ze laat iedereen hard trainen en geniet zelf van een broodje kaas en een groot glas sinas.

sjuul Geplaatst op 28-09-2011, 14:09 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

eh.meneer dat is toch niet eerlijk

morgan Geplaatst op 28-09-2011, 15:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Meneer?' herhaalt Morgan. 'MENEER!! Weet je wel wie je tegenover je hebt staan?!' Morgan schraapt haar keel en gaat rustig verder. 'Nu ik eindelijk mijn broodje en drinken op heb, kan ik mee gaan spelen. Mannen, de lucht in!'

Ginny-w Geplaatst op 28-09-2011, 15:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-09-2011, 15:50 morgan schreef:
'Meneer?' herhaalt Morgan. 'MENEER!! Weet je wel wie je tegenover je hebt staan?!' Morgan schraapt haar keel en gaat rustig verder. 'Nu ik eindelijk mijn broodje en drinken op heb, kan ik mee gaan spelen. Mannen, de lucht in!'

'Mannen?' herhaalt Ginny. 'MANNEN? Weet je wel wie je tegenover je hebt staan?' Lieke begint te lachen, waarna ze op hun bezem stappen en de lucht in vliegen, om daar vervolgens te wachten op de opdracht van Morgan.  

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
ricardovh Geplaatst op 28-09-2011, 17:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ricardo springt niet op zijn bezem omdat hij daar al op zat en stijgt oo de lucht niet in want daar was hij ook al.
Hij vliegt een stukje en komt dan bij de rest van de groep vliegen

lieke Geplaatst op 28-09-2011, 17:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lieke aait nog een keer over haar knuppel. ´Welke opstelling is er?´, vraagt ze gretig, hopend dat ze iemand vol met een beuker mag raken, bijvoorbeeld Superdreuzel die in het publiek zit. Dan zou heel toevallig de beuker de verkeerde kant op vliegen.
Lieke en Ginny glimlachen en hopen dat ze tegen elkaar mogen spelen, om te kijken hoe goed ieder is, maar het is maar afwachten wat Morgan kiest. Dat is dus precies wat ze beiden doen.

2