|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 07-07-2011, 15:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Jullie gaan niets doen, soldaten!' buldert Morgan. 'Ik los dit wel op!' Ze loopt naar het drietal in de bosjes en wenst hen een paar vervloekingen toe en eindigt met: 'En ik scheer jullie hoofden kaal en zorg ervoor dat jullie bezems uit elkaar vallen op de dag van de wedstrijd. Misschien raakt mijn knuppel heel per ongeluk jullie hoofden!' Het drietal rent snel en bang weg. Tevreden loopt Morgan terug naar haar team. 'Theetijd!' roept ze opgewekt.
Dit bericht is gewijzigd op 07-07 15:55.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 07-07-2011, 15:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Morgan vraagt zich onder het theedrinken af wanneer de aanvoerder voor het Zwaderrich team bekend wordt gemaakt. Dan kan Zwaderrich ook iets nuttigs doen. Dan maken ze misschien nog een kleine kans om te winnen. Morgan schudt haar hoofd. Nee, zo goed was Zwaderrich nooit en dat zouden ze ook nooit worden.
Dit bericht is gewijzigd op 07-07 15:57.
|
|
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 09-07-2011, 11:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Soldaten!' bulderde Morgan. 'Ik stel de vragen hier en kom met geniale ideeën! Laat ik nou net een uiterst geniaal idee hebben! We gaan een oefenpartijtje doen!' Er klonk een vermoeide zucht van de spelers, alleen Lieke leek opgewonden. 'Mannen, de lucht in!' schreeuwde Morgan. 'Stelletje luie uilen!' 'Theetijd!' zei Ricardo. 'Zo meteen weer,' zei Morgan. 'Nu spelen, of jullie krijgen een knuppel tegen jullie hoofd aan!' Ze keek achterdochtig naar het bosje waar nog drie mensen zaten onder een onzichtbaarheidsmantel waar drie paar voeten onderuit staken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 28-09-2011, 15:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-09-2011, 15:50 morgan schreef:
'Meneer?' herhaalt Morgan. 'MENEER!! Weet je wel wie je tegenover je hebt staan?!' Morgan schraapt haar keel en gaat rustig verder. 'Nu ik eindelijk mijn broodje en drinken op heb, kan ik mee gaan spelen. Mannen, de lucht in!'
|
'Mannen?' herhaalt Ginny. 'MANNEN? Weet je wel wie je tegenover je hebt staan?' Lieke begint te lachen, waarna ze op hun bezem stappen en de lucht in vliegen, om daar vervolgens te wachten op de opdracht van Morgan.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 28-09-2011, 17:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Lieke aait nog een keer over haar knuppel. ´Welke opstelling is er?´, vraagt ze gretig, hopend dat ze iemand vol met een beuker mag raken, bijvoorbeeld Superdreuzel die in het publiek zit. Dan zou heel toevallig de beuker de verkeerde kant op vliegen. Lieke en Ginny glimlachen en hopen dat ze tegen elkaar mogen spelen, om te kijken hoe goed ieder is, maar het is maar afwachten wat Morgan kiest. Dat is dus precies wat ze beiden doen.
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|