|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 04-07-2011, 17:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Daniel Radcliffe (22) heeft een alcoholprobleem. In een interview met GQ magazine van deze maand onthult de Harry Potter-ster hoe hij de afgelopen jaren achter de schermen een strijd voerde met alcohol.
"Ik werd van alcohol afhankelijk om het naar mijn zin te hebben," vertelt de acteur. "Er waren een aantal jaren dat ik zeer gecharmeerd was van het idee om het leven van een beroemd persoon te leiden, terwijl dat eigenlijk helemaal niet bij mij past."
Daniel besloot te stoppen met drinken en zegt sinds augustus 2010 'nuchter' te zijn. De acteur is blij dat hij zijn leven heeft omgegooid en zijn alcoholmisbruik de aandacht van de pers heeft gekregen. "Ik heb echt geluk gehad, want er waren veel momenten waarop ik zo vast gelegd had kunnen worden."
De Harry Potter-ster voelt zich goed nu hij niet meer drinkt. "Ik geniet heel erg van het feit dat ik een relatie met mijn vriendin kan hebben zonder dat ik steeds dingen verkloot."
"Hoe graag ik ook die persoon zou willen zijn die naar feesten gaat, een paar drankjes drinkt en een leuke tijd heeft, werkt dit niet voor mij. Ik ben daar heel slecht in. Ik blijf dus liever thuis om te lezen of om met iemand te praten die mij aan het lachen maakt. Je heeft je niet te generen als je geniet van een rustig leven. Dat heb ik
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 03-08-2011, 20:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat je grappig noemt, maar ik weet trouwens niet of ik het helemaal geloof. De pers verdient er bakken met geld aan om zoiets te schrijven en wel vaker worden dingen fors uitvergroot in de media. Ik zou zeggen: Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. And that's my final word
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|