|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ajaxjoey9
|
Geplaatst op 17-06-2011, 16:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
oke dit is alvast waar het een klein beetje over gaat: het is 2140. er zitten flashbacks in. voldemort heeft kinderen vol. is opgestaan uit zijn dood en heeft meer levens maar is een kind geworden en zijn kinderen zijn volwassen en die hebben weer kinderen. en hij heeft 3 broers en 1 zus maar die zijn al oud en ze werden aan een oude vrouw gegeven en die is nu vermist en haar kinderen ook. meer vertel ik nog niet
Dit bericht is gewijzigd op 08-03 20:48.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 17-06-2011, 16:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-06-2011, 16:22 ajaxjoey9 schreef:
oke dit is alvast waar het een klein beetje over gaat: het is 1930. er zitten flashbacks in. voldemort heeft kinderen vol. is opgestaan uit zijn dood en heeft meer levens maar is een kind geworden en zijn kinderen zijn volwassen en die hebben weer kinderen. en hij heeft 3 broers en 1 zus maar die zijn al oud en ze werden aan een oude vrouw gegeven en die is nu vermist en haar kinderen ook. meer vertel ik nog niet
Dit bericht is gewijzigd op 17-06 16:27.
|
Voldemort 1. leefde nog niet in 1930 en 2. was nog niet dood in 1930 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ajaxjoey9
|
Geplaatst op 17-06-2011, 20:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hier komt de intro:
Harry Potter in: het avontuur gaat verder.
In een duistere tijd was er ooit een man genaamd Voldemort. Hij was bijna de machtigste tovenaar in de wereld. Het was een hel in die tijd totdat ie werd verslagen door: Harry Potter Voldemort was ook bang voor Perkamentus. Maar die werd vemoord door Sneep. Maar Sneep heeft ook Harry geholpen. Sneep is ook vermoord door Voldemort. Voldemort heef heel veel mensen vermoord. Voldemort had een slang Nagini. Voldemort heet eigenlijk Marten Villijn. Dreuzels zijn mensen die mensen niet kunnen toveren. Maar 1 iemand denkt dat voldemort nog leeft: George Wemel De familie Wemel was heel goed bevriend met Harry. George tweelingsbroer fred wemel ging dood.
HOOFDSTUK 1 In een klein stadje, op een donkere avond kroop er bende slangen rond: Eentje was heel groot en leek heel oud. het leek net alsof hij een tatoeage had met een doodskop. hij was de enige grote slang. Nou, er waren nog heel veel grote maar niet zo groot en oud als deze. En er waren ook heel veel kleine. Bij elkaar waren het wel duizend slangen. "kommmmmm naarrrrrrrrrrrrrrrrr mij, kommmmmm naarrrrrrrrrrrrrrrrr mij" siste iets of iemand, de slangen luisterden naar de stem. Het was een mannenstem. "nagini, nagini. i ammm alive" siste hij. Er kwam een klein jongetje aan lopen. Toen hij de slangen zag kreeg hij hele grote ogen en viel zijn mond open. Hij pakte iets uit zijn zak: een soort doosje. Hij klapte het doosje open,aan de onderkant zaten cijfertjes. En de bovenkant een schermpje. Er kwam een flits uit het doosje. "dood dat joch" siste de mannenstem maar nu klonk ie gemeen. "DOOD HEM" schreeuwde die maar iedereen bleef slapen. Het joch drukte op een paar knopjes en keek weer op. De slangen gleden naar hem toe. Het jochie rende weg, hij rende zo hart als hij kon. "SNELLER OF IK VERBRAND JULLIE" siste de man nu heel gemeen. De slangen waren nu op hun snelst. Het joch zag een metaal ding met 2 rondjes en iets waarop je kon zitten. Het was groot genoeg voor dat joch "een fiets!" zei het joch of ie duizend galjoenen gewonnen had. Hij stapte op de fiets en zette zijn voeten op metalen dozen die niet open konden. Hij deed of ie rende en de rondjes draaiden waardoor de fiets bewoog. Het ging heel soepel dat fietsen. het jochie keek naar recht en zag 2 ogen door een raam kijken, de 2 ogen verdwenen. Iemand deed een deur open het was een vrouw "Jonas!" schreeuwde de vrouw naar het jochie. "Mam! Help!!!" riep Jonas terug. "kijk uit!" riep de moeder, er kwam een bocht naar recht. Jonas stuurde naar rechts met een soort handvaten waar die zich aan vast hield. Er kwam nog een bocht maar nu naar links, Jonas zag hem net op tijd en stuurde naar links. Precies na de bocht kwam een helling naar beneden. De fiets ging als een trein (een vervoermiddel voor dreuzels) naar beneden. Toen de fiets beneden was viel Jonas van zijn fiets af. de moeder kwam aanrijden met nog een man ze zaten in een metalen bak met kleurtjes. Ze stopte precies voor Jonas. "Wat is er allemaal gebeurd Jonas?" zei de man gespannen "zeg het me!". Jonas had zijn ogen dicht en deed ze rustig open, de man had tranen in zijn gezicht. "Slangen, overal slangen haal ze weg."zei Jonas rustig maar met een beetje stress. "haal ze weg!" zei Jonas nu niet meer rustig maar heel gespannen. De 2 mensen keken hem raar aan. "Er, er zijn geen slangen zoon, er zijn geen slangen" zei de man, de slangen waren weg. "Slangen? waar dan Jonas? waar?" zei de moeder terwijl de vader Jonas op de stoep legde. Opeens kwam er een man aan hij was gewond en bloedde. De moeder en vader rende naar de man toe "meneer gaat het?" de man viel neer. "Dood hem nu" sisde de boze mannenstem diede slangen had opgeroepen. De slangen kwamen terug, de slangen beten hem maar de grootste beet Jonas in zijn nek. "goed zo nagini, je oude truukje". "gaat het meneer? ik geef het op we hebben het zovaak gevraagd. ik geef mond tot mond." de vader deed zijn mond tegen de man zijn mond, (aan de mond van de man zat bloed). toen de vader weer opstond likte hij het bloed van zijn mond. Hij wou het net uitspuugen toen hij de smaak proefte: "ketschup". De gewonde man stond op en rende weg. de ouders gingen weer naar James, ze schrokken. Hij was dood, maar er was nog één slang "een slang?" zeiden ze in koor. De slang gleed weg toen ie zich had losgemaakt van het lijk van james. De vader huilde nu heel hard en de moeder huilde ook.
Dit bericht is gewijzigd op 18-06 22:43.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|