|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 17-09-2011, 12:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|

Ginny liep stilletjes door het Verboden Bos en kwam verscheidende dieren tegen, maar pas toen ze een eenhoorn zag bleef ze staan. Ze wachtte tot de eenhoorn haar ook had gezien en liep toen langzaam op het dier af. De eenhoorn maakte geen bezwaren dus liep Ginny langzaam verder. Toen ze eenmaal naast de eenhoorn stond strekte ze haar hand uit om hem te aaien. De eenhoorn voelde zo warm aan vergeleken met de temperatuur buiten. Het begon herfst te worden, dat kon je goed merken.
Dit bericht is gewijzigd op 17-09 12:41.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
Hermelien15
|
Geplaatst op 27-10-2011, 17:47 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
opeens hoorden Ginny iets dat ergens achter haar was. er kwam een wolf op haar af springen. ginny haalden meteen haar toverstok naar voren om een spreuk af te vuren, maar voordat Ginny iets kon doen hoorden ze een knal en het beest lag verlamd op de grond. Ginny keek verschrikt om zich heen. 'sorry, liet ik je schrikken' hoorden Ginny. het was een bekende stem. 'uuhja uuh nee' zei Ginny aarzelend. 'uuhm oke dan' ze de stem weer en daar kwam Hermelien te voorschijn.
|
|
|
|
'Dobby has no master, Dobby is a fri elf and Dobby has come to save harry potter and his friends..' |
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 27-10-2011, 18:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Yayde zag hoe het tafreel zich voor haar neus afspeelde. De wolf die Ginny aanviel en de luide knal die volgde. Ze hield zich schuil in het struikgewas. Ginny had niets en dus liep Yayde door. Ze was op zoek naar iets dat van onschatbare waarde kon zijn, iets dat ze dolgraag wilde hebben en zich diep in het Verboden Bos bevond. Ze had geen hulp nodig om te doen waar ze voor kwam en niemand mocht haar ontdekken..
|
|
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 28-10-2011, 17:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 27-10-2011, 17:47 Hermelien15 schreef:
opeens hoorden Ginny iets dat ergens achter haar was. er kwam een wolf op haar af springen. ginny haalden meteen haar toverstok naar voren om een spreuk af te vuren, maar voordat Ginny iets kon doen hoorden ze een knal en het beest lag verlamd op de grond. Ginny keek verschrikt om zich heen. 'sorry, liet ik je schrikken' hoorden Ginny. het was een bekende stem. 'uuhja uuh nee' zei Ginny aarzelend. 'uuhm oke dan' ze de stem weer en daar kwam Hermelien te voorschijn.
|
Op 27-10-2011, 18:07 Yayde schreef:
Yayde zag hoe het tafreel zich voor haar neus afspeelde. De wolf die Ginny aanviel en de luide knal die volgde. Ze hield zich schuil in het struikgewas. Ginny had niets en dus liep Yayde door. Ze was op zoek naar iets dat van onschatbare waarde kon zijn, iets dat ze dolgraag wilde hebben en zich diep in het Verboden Bos bevond. Ze had geen hulp nodig om te doen waar ze voor kwam en niemand mocht haar ontdekken..
|
Even dacht Ginny wat geritsel in de struiken te horen, maar ze draaide zich niet om omdat ze er vanuit ging dat het een diertje was. 'En wat doe jij hier zoal in het verboden bos?' vroeg ze terloops aan Hermelien, toen zij ook voorzichtig bij Ginny en de eenhoorn kwam staan.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
Sannely
|
Geplaatst op 09-04-2012, 17:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Langzaam sloop ik langs Hagrids hutje, hij hoefde niet te weten dat ik hier wel vaker rond sloop. Ik liep het bos in, het was bijna volle maan, waardoor alles goed verlicht was. Ik hoorde het kraken van takken, en bedacht me dat ik niet de enige was die hier rond sloop. Ik keek nog even achterom naar Hagrids hut, nee, er brandde vuur, hij was dus gewoon thuis. Langzaam sloop ik dieper het bos in, tot ik recht voor een Hippogrief stond. "Bekkie? Wat doe jij nou hier?" ik keek de Hippogrief aan zonder te knipogen, deze boog voor me, ik aaide hem.
|
|
|
|
Getekend met een veer, Sannely, Trots lid van de beste afdeling in de geschiedenis van Zweinstein: Griffoendor! |
|