|
|
|
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 16-06-2011, 16:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beoordeling
Je hebt de opdracht goed uitgewerkt. Het was goed te volgen en je hebt je prima aan de opdracht gehouden. Ik heb één klein, minuscuul typ foutje ontdekt maar dat was het dan ook. Bij dat stukje waarin Cho in slaap wordt gebracht door Perkamentus droomt ze over iets. Ik vind dat je in dat stukje erg korte zinnen hebt gebruikt. Dus je typt een paar woorden en dan punt. En dan typ je weer een paar woorden en dan weer punt. Maak voortaan iets langere zinnen misschien met een komma erin. Je einde vind ik echt heel erg mooi. Dat ze het los moet laten en zo. Goed gedaan!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 18-06-2011, 09:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beoordeling:
Ik vind het echt een heel mooi verhaal! Alleen je mag er wel op letten dat sommige zinnen te kort zijn die je best samen had kunnen voegen. Anders krijg je bijvoorbeeld te vaak “ze” in zinnen achter elkaar.
+ Mooie titel. + Erg mooi einde. + De ijdelheid kwam wat snel, maar je kwam er zo vaak op terug dat ik het toch wel goed vond beschreven als zonde. - In het boek moeten Cho, Ron, Hermelien en Gabriëlle naar professor Anderling en niet naar professor Perkamentus gaan voor de tweede opdracht. - Paar schrijffouten.
En deze zin klopt niet helemaal:
Al zat er nu witte haar tussen
Gemiddelde cijfer: 8,2.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|