|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 08-06-2011, 19:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Harry: NNyeehprhff Voldemort: Wat zei je over mijn moeder? Hermelien: Chek mijn scheve toverstaf cool wezen! (het lijkt net een soort van pistool ) Ron: Blegh, spruitjes Draco: Ik draag al 3 films het zelfde pak Sneep: Magnefiek! Bellatrix: Hoe bedoel je, de gevangenen ontsnappen achter mij? Marcel: ***, ik ben de enige met dreuzelkleren! Anderling: Nyeh! Aanvallen! Fred & George: Plaatselijk vervormde tornado's gesignaleerd Grijphaak: Mhu ha ha! Ik sta eindelijk op een poster!
Wat, die van Anderling is nét zo vet!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 08-06-2011, 20:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Harry: Ik weet dat ik er nu spuuglelijk uitzie maar so what? I'm Harry Potter Voldemort: NEE, ik wil geen wortelkanaalbehandeling!!!!!!!!!!!!!!! Hermelien: Blijf mooi kijken, blijf mooi kijken... Ron: WRAAAAGH... IK STRUIKEL OVER EEN MESTBOM! Draco: 'L'Oreal: Omdat je het waard bent!' Sneep: Het maakt toch niet uit hoe ik kijk want ze Photoshoppen toch alles weer glad Bellatrix: Zei Sneep Photoshop? Marcel: Wat moet ik met dit zwaard dan? Ik snap er niks meer van... Anderling: HAHAHA!!! Dus jullie dachten dat ik bij de Goeden hoorde?!?! Guess what? I'm pro Voldemort!!!! De Wemels: Zag je dat Fred? Anderling is een Dooddoener! Goh George, die zag ik niet aankomen... Grijphaak: MUHAHAHA... Kwaad zal Zegevlieren!
|
|
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 09-06-2011, 21:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@SD: jouw commentaar bij de foto's xD, hilarisch
Valt het niemand op de ze alle maal zw als achtergrodn foto hebben?(behalve die dwerg dan) (ik vond die van anderling en die dwerg best verassend als poster, die had ik niet verwacht) BTW: ik vond hermeliens toverstok oop op een pistool lijken xD Weet iemand trouwens waarom fred en george zo'n vreemde kras ding om hun nek hebben?
Dit bericht is gewijzigd op 09-06 21:09.
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|