|
appel
|
Geplaatst op 28-09-2011, 17:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@Ginny had geen inspiratie hoopte dat jullie dat verzonnen :$
MINISTERIE DEBATTEERD OVER GEHEIMHOUDING VOOR DREUZELS!
Mellanie Kloppen Raadgever van de minister van toverkunst heeft samen met Annemarie Schakel een debat opgesteld over de geheimhouding voor dreuzels. Mellanie denkt dat het beter is als tovernaars hun 'Ware aard' onthullen.
'Het word veel makkelijker voor het ministerie' zegt de raadgever. 'We hoeven ons dan geen zorgen meer te maken als dreuzels opeens vliegende broodroosters zien'.
DE MAGISCHE GEHEIMHOUDING is het hier tottaal niet mee eens. verdere informatie volgt nog.
appel gaf de krant aan Ginny die met open mond naar het artikel staarde.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
do not pitting to dead, pity the living and all those who live without love |
|
|
lieke
|
Geplaatst op 28-09-2011, 17:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Lieke keek mee over ginny´s arm naar het artikel. ´Dat druist zo in tegen alles wat we leren in de dreuzel wereld, en bij druezelkunde´, zegt Lieke verbaasd. ´Klopt´, zegt Ginny die nog geen adnere reactie heeft bedacht. Appel knikt beamend, net als Hermoineweasley die op de een of andere manier toch de inhoud van eht artikel kende. ´Dus?´
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 28-09-2011, 18:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik had dus ook geen inspiratie dus vroeg ik het maar aan jou Goed opgelost, hier kunnen we wat mee
'Dus?' vraagt Ginny niet-begrijpend aan Lieke. 'Hoe bedoel je dus? Dit is gewoonweg idioot. Kom nou, we zijn al jaren bezig om de toverwereld voor de Dreuzels geheim te houden en dan zouden we nu ineens alles aan hen laten zien? Ik weet zeker dat dat ook weer andere problemen gaat opleveren. Dreuzels gaan vragen of we dingen kunnen oplossen die voor hen moeilijk op te lossen zijn, maar wel te doen. Hopelijk wordt dit idee gauw afgewezen.'
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|