Ginny-w Geplaatst op 03-06-2011, 20:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Treed binnen in de Grote Zaal en neem plaats bij je eigen afdeling. De tafel is gedekt en de borden zijn gepoetst, eet smakelijk of leer nog even gauw iets voor je toets!

meld dit bericht aan een moderator

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
havanka Geplaatst op 03-06-2011, 20:04 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Havanka huppelt de grote zaal binnen. de zwadderaars kijken haal vuil aan, maar dat negeert ze. Havanka zocht haar vriendinnen op en nam naast hen plaats. haar bord vulde zich direct met geroosterd brood en een gekookt eitje. met een glimlach begint havanka te eten.

Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure 
Ginny-w Geplaatst op 03-06-2011, 20:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ginny komt de Grote Zaal binnen gelopen en gaat naast Havanka zitten. 'Goedemorgen,' zegt ze, terwijl op haar bord wat tosti's verschijnen.

alice Geplaatst op 03-06-2011, 20:21 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Alice plofde neer tegenover Havanka en Ginny. "Eet je nou een tosti als ontbijt?" Vraagt ze Ginny.

havanka Geplaatst op 03-06-2011, 20:26 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

dat kan anders heerlijk zijn alice glimlacht havanka.
ze kijkt peinzend naar de tosti van Ginny-W en pakt grijnzend ook een stukje tosti die op een grote schaal binnen handbereik liggen

lieke Geplaatst op 03-06-2011, 20:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lieke loopt eveneens naar binnen, en gaat snel op de vrije plek naast Alice zitten. 'Goede morgen allemaal' zegt ze vrolijk, ook al zitten er nog weinig mensen aan de tafel van Griffoendor. 'Goede nacht gehad? Ik in ieder geval wel' zegt Lieke. Ze pakt wat croissants en wat broodjes. 'Iemand nog iets te vertellen?'

Dit bericht is gewijzigd op 03-06 20:27.

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
Ginny-w Geplaatst op 03-06-2011, 20:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Daar heeft Havanka gelijk in,' zegt Ginny. 'En goedemorgen Lieke. Hmm, ik kan alleen maar zeggen dat ik het eerste uur Toverdranken heb, waar ik helemaal geen zin in heb.'

havanka Geplaatst op 03-06-2011, 20:33 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

dan zitten we in hetzelfde schuitje ginny-w. ik zit helemaal niet te wachten op de lessen van sneep.
ehm.. goedemorgen professor Sneep piept havanka toen professor sneep langs haar liep.
professor sneep negeerde haar en liep stug door.
poeh.... zuchtte havanka, dat was geluk hebben

Freuzel Geplaatst op 03-06-2011, 21:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel sprint met zijn armen vol boeken de grote zaal in en neemt llaats aan de tafel van Ravenklauw. Hij pakt wat willekeurig voedsel en propt dat in zijn mond, dan pakt hij zijn veer en begint hij zijn huiswerk snel te maken

LIKE A BOSS 
Ginny-w Geplaatst op 03-06-2011, 21:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Als professor Sneep aan de lerarentafel zit begint Ginny te lachen. 'Dat scheelde weinig Havanka,' zegt ze grinnikend. Havanka glimlacht. 'Inderdaad, maar goed dat hij het niet gehoord heeft.' 'Of hij deed alsof hij het niet hoorde,' zegt Ginny bedachtzaam.

havanka Geplaatst op 03-06-2011, 21:43 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

ginny je hebt het over sneep.... denk je daadwerkelijk dat hij net zal doen alsof hij je niet hoort?

Freuzel Geplaatst op 03-06-2011, 21:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel zit nog steeds te leren en hij steek zijn handen verwoed in zijn haren.

LIKE A BOSS 
Ginny-w Geplaatst op 03-06-2011, 21:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 03-06-2011, 21:43 havanka schreef:
ginny je hebt het over sneep.... denk je daadwerkelijk dat hij net zal doen alsof hij je niet hoort?

'Misschien wel, misschien is het zijn nieuwe taktiek en pakt hij je extra erg terug in de les,' zegt Ginny.

alice Geplaatst op 03-06-2011, 21:52 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Alice zit rustig te eten. Ze luisterd naar het gesprek tussen Ginny en Havanka. "Waarom hebben ze geen sla meer?" Mompeld ze. "Nou ja dan maar alleen kaas en ei." Ze haalt haar schouder op en belegt nog een broodje met kaas en ei.

havanka Geplaatst op 03-06-2011, 21:56 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 03-06-2011, 21:50 Ginny-w schreef:
[...]

'Misschien wel, misschien is het zijn nieuwe taktiek en pakt hij je extra erg terug in de les,' zegt Ginny.

nee! riep havanka geschrokken. dat zou best nog wel eens mogelijk zijn... nu maak je me bang ginny piepte havanka.

Op 03-06-2011, 21:52 alice schreef:
Alice zit rustig te eten. Ze luisterd naar het gesprek tussen Ginny en Havanka. "Waarom hebben ze geen sla meer?" Mompeld ze. "Nou ja dan maar alleen kaas en ei." Ze haalt haar schouder op en belegt nog een broodje met kaas en ei.

havanka wendde zich tot alice. sla zo vroeg in de ochtend? wat ben je toch gezond bezig!

lieke Geplaatst op 03-06-2011, 22:00 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lieke lacht als reactie op Havanka's opmerking 'Alice is toch altijd gezond bezig?'. 'Ik hoop dat Sneep je niet in zijn les zodadelijk terug zal pakken, zullen wij gewoon met z'n vieren om een ketel gaan zitten? Zo kunnen we Sneep misschien een beetje kalmeren.' 'Of juist op stoken', zegt Ginny twijfelend. Lieke's gezicht bertrekt 'Dat kan ook ja, maar samen bij toverdranken is toch beter dan apart, niet?

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
alice Geplaatst op 03-06-2011, 22:04 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

"Ik hou gewoon van broodjes gezond." Zegt Alice terwijl ze haar laatste stuk brood in haar mond stopte.

Ginny-w Geplaatst op 03-06-2011, 22:05 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 03-06-2011, 21:56 havanka schreef:

nee! riep havanka geschrokken. dat zou best nog wel eens mogelijk zijn... nu maak je me bang ginny piepte havanka.

'We zullen zien,' zegt Ginny. 'Nu heb ik al helemaal geen zin meer in de les. Maar zoals Lieke al zegt, met z'n vieren is het wel beter ja. Alice, heb jij ook Toverdranken het eerste lesuur?'

alice Geplaatst op 03-06-2011, 22:09 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Alice keek op haar planning. "Ja die heb ik ook eerste uur. Welke lessen hebben we samen?" Ze legde haar rooster op de tafel.

lieke Geplaatst op 03-06-2011, 22:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lieke keek Alice eventjes aan en legde toen haar rooster naast dat van Alice. 'Jij en ik hebben zo te zien Verweer tegen de zwarte kunsten samen en Gedaanteverwisseling. En wat is jullie rooster?', vroeg Lieke. 'Heeft een van jullie Rekenen? Ik namelijk wel.'

havanka Geplaatst op 03-06-2011, 22:23 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

ik gelukkig niet grijnst havanka. als ik iets verschrikkelijk vind is het wel rekenen.
en nu vind ik toverdranken ook verschrikkelijk piepte havanka toen sneep haar dreigend aankeek toen hij het groepje passeerde.
ik ben bang dat hij mij wel degelijk had gehoord jammerde ze

Ginny-w Geplaatst op 03-06-2011, 22:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Ik heb ook geen rekenen,' zegt Ginny en ze pakt haar rooster erbij. 'Eens even kijken: Eerste uur Toverdranken, tweede uur Gedaanteverwisselingen, derde uur Geschiedenis van de Toverkunst, pauze, vierde uur Verweer tegen de Zwarte Kunsten en vijfde uur Oude Runen. Heeft iemand ongeveer hetzelfde rooster als ik?'

Superdreuzel Geplaatst op 03-06-2011, 22:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

De grote deuren worden open gegooid en Superdreuzel loopt naar binnen. Hij kijkt de Griffoendors en het gespuis van de andere 2 afdelingen afkeurend en minachtend aan, voor hij aan de tafel van Zwadderich gaat zitten.

lieke Geplaatst op 03-06-2011, 22:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lieke kijkt eerst Superdreuzel afkeurend aan en kijkt dan naar Ginny. 'Dat is bijzonder, ik heb vandaag exact het zelfde rooster, alleen heb ik het zesde uur ook nog Voorspellend rekenen. Heeft een van jullie dat echt niet? Jammer, is zo'n leuk vak'
'Slimbo' lacht Alice

Ginny-w Geplaatst op 04-06-2011, 09:03 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Ik geloof best dat het een leuk vak is,' zegt Ginny, terwijl ze haar rooster weer weg stopt. 'Maar aan Oude Runen heb ik al genoeg.'

2 3