Evilwitch Geplaatst op 15-06-2011, 17:15 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Dubbelposters met duistere motieven horen hier niet thuis, ga of gij zult boeten!' Evilwitch kijkt boosaardig in de richting van Patty. Dan komt de geur van rum haar tegemoet.
'Welkom Jack,' zegt ze met opgetrokken neus, de lucht uit haar gezicht wegwuivend. 'Heb je toevallig ook iets anders bij je? Ik lust best wel een borrel..'

meld dit bericht aan een moderator

Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." 
Superdreuzel Geplaatst op 15-06-2011, 17:18 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'volgens mij is een zeker iemand vergeen wat ik met dubbelposters doe,' zegt superdreuzel ijzig tegen patty.

patty-p Geplaatst op 15-06-2011, 17:30 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ja srry hoor mijn pc deee raar dus drukte ik er twee keer op en versceen hij twee keer toen heb ik hem veranderd dus doe me niks

ben een dooddoener kijk uit MORSMORDRE 
Jack-sparrow Geplaatst op 15-06-2011, 18:11 Reageer
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-06-2011, 17:15 Evilwitch schreef:
'Dubbelposters met duistere motieven horen hier niet thuis, ga of gij zult boeten!' Evilwitch kijkt boosaardig in de richting van Patty. Dan komt de geur van rum haar tegemoet.
'Welkom Jack,' zegt ze met opgetrokken neus, de lucht uit haar gezicht wegwuivend. 'Heb je toevallig ook iets anders bij je? Ik lust best wel een borrel..'

Jack tast in zijn lange gewaad en vindt een blikje heineken ' is dit ook goed dame Evilwitch ? ' vraagt Jack grijnzend terwijl hij stiekem haar ring in het duister probeert te stelen .

Take what you can . Give nothing back . ( Captain Jack Sparrow ) 
Superdreuzel Geplaatst op 15-06-2011, 19:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-06-2011, 18:11 Jack-sparrow schreef:
[...]

Jack tast in zijn lange gewaad en vindt een blikje heineken ' is dit ook goed dame Evilwitch ? ' vraagt Jack grijnzend terwijl hij stiekem haar ring in het duister probeert te stelen .

`Hoe kan zij nou zien wat je vast heb, dekzwabber?' zegt Superdreuzel vanuit de duisternis.

patty-p Geplaatst op 23-06-2011, 20:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

dit is waanzin zegt patty en loopt woedend de coupe uit

ben een dooddoener kijk uit MORSMORDRE 
Scarlett Geplaatst op 23-06-2011, 21:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Scarlett zwaait de deur open, iedereen krimpt ineen door het plotselinge felle licht.
''Dat licht!'' krast iemand in de hoek, ''Het brand!''
Ze doet vlug de deur dicht en gaat zitten. ''Zeg joh, wel duister hier hè?''

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
Superdreuzel Geplaatst op 23-06-2011, 22:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

`Wie zei dat?' riep de stem van Superdreuzel van boven.

Scarlett Geplaatst op 24-06-2011, 06:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Scarlett!'' roept ze terug, ''Hang je nou aan het plafond? Gewoon interresse, hoor.''

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
Superdreuzel Geplaatst op 24-06-2011, 15:57 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'bagagerek,' zegt superdreuzel ongemakkelijk

Scarlett Geplaatst op 24-06-2011, 20:10 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''En, is't een beetje comfortabel?'' vraagt ze, ''Ketelkoek?''

Yayde Geplaatst op 25-06-2011, 10:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Yayde komt ook de duistere coupe binnen, ziet Scarlett staan en pakt de ketelkoek voordat SD, die erg ongemakkelijk in het bagagerek hangt, er een hap van kan nemen.

"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..."   
Scarlett Geplaatst op 25-06-2011, 21:54 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Scarlett haalt een andere ketelkoek uit het pakje , ''Ketelkoek?''

Howlingwolf Geplaatst op 27-06-2011, 11:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf schraapt haar keel. "We zitten hier duistere zaken te bespreken en jij vraagt of wij ketelkoeken willen?" vraagt ze, de duistere spot duidelijk hoorbaar in haar stem. Niemand ziet de uitdrukking op haar gezicht, dat geheel verborgen is in de duisternis, maar vrijwel zeker is dat de duistere uitdrukking haar grimmige woorden past. De duisternis compleet.
"Heb je eigenlijk het bordje buiten de deur van de duistere coupé wel gelezen?"
Snel grist ze de Ketelkoeken uit de handen van Scarlett (die ze totaal op de tast vind natuurlijk, omdat het zo donker en duister is in deze duistere coupé 3). "Maar tegen ketelkoeken zeg ik geen 'nee'!" zegt ze op een geheel ongebruikelijk vrolijke manier, welke zeker niet gepast is in een duister verduisterde coupé.

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Scarlett Geplaatst op 27-06-2011, 14:17 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Hallooo?'' zegt Scarlett zwaar gepikeert, ''Het zijn wel Dúístere ketelkoeken!''
Ze zoekt zich op de tast een weg naar een vrije plaats en gaat zitten.

manon56 Geplaatst op 23-12-2011, 18:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-06-2011, 17:06 patty-p schreef:
[...]

hij is gek bevestigd patty

Ik ben het helemaal met je eens....
En ja superdreuzel, ik ben weer terug

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Evilwitch Geplaatst op 28-12-2011, 21:07 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Duistere ketelkoeken, hè?" Evilwitch trok haar neus op, hoewel niemand dit natuurlijk zou zien. "Straks komt er nog iemand aan met kakkerlakcrunchies!" mompelde ze meer in zichzelf dan tegen Scarlett.
Blijkbaar had toch iemand haar gehoord, want ze voelde een harde por in haar ribben. Ongeacht wie haar dit had aangedaan, pakte ze haar schooltas en mepte degene die naast haar zat. Een bijna dierlijke kreet zwol aan en Witch wist dat ze met het humeur van de verkeerde inzittende had gespeeld.
"WIIIIIIITCH!"
Gauw dook ze naar de overkant van de coupé en worp zich bij een ingedutte Wilco op schoot. Op de plek waar zij zojuist nog had gezeten, leken vlijmscherpe nagels de bekleding van de zitting te verscheuren. Evilwitch rilde van angst bij de gedachte hoe lang het nog zou duren voor Howlingwolf erachter zou komen waar zij zich schuilhield.

Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." 
1 2