|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 05-07-2011, 17:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Neit echt maar steen der wijzen etc. wel de toevoegingen wel (redelijk) Ze verklappen neit veel, maar aan het einde snap je de titels wel.
Op 05-07-2011, 17:15 morgan schreef:
De uitgever stelt meestal de prijs vast, slimpie 
@Lieke: hij is te koop op een andere site, maar daar kan je 'm ook kopen via internetbankieren. Ik kan niet zomaar mijn boek op bol.com zetten... Wanneer ben je jarig? Vraag het boek voor je verjaardag
|
@Morgan: ik ebn pas jarig geweest weetje nog, jarigen topic? (6 mei voor degene die te lui zijn om het op te zoeken) dus dat duurt nog even. Maar mss als sinterklaas kado xD. Maar die tegoedbon geld alleen via bol.com, maar welke andere site? mss heb ik daar tegoed bon voor xD Ik heb tegoedbon voor: kijkshop.nl, alles waar kadobononline.nl geaccepteerd wordt en voor wehkamp.nl en bol.com xD (wat heb ikt och veel kadobonnen zeg)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
morgan
|
Geplaatst op 05-07-2011, 18:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 05-07-2011, 17:53 lieke schreef:
[...]
Neit echt maar steen der wijzen etc. wel de toevoegingen wel (redelijk) Ze verklappen neit veel, maar aan het einde snap je de titels wel.
[...]
@Morgan: ik ebn pas jarig geweest weetje nog, jarigen topic? (6 mei voor degene die te lui zijn om het op te zoeken) dus dat duurt nog even. Maar mss als sinterklaas kado xD. Maar die tegoedbon geld alleen via bol.com, maar welke andere site? mss heb ik daar tegoed bon voor xD Ik heb tegoedbon voor: kijkshop.nl, alles waar kadobononline.nl geaccepteerd wordt en voor wehkamp.nl en bol.com xD (wat heb ikt och veel kadobonnen zeg)
|
Het is te koop op de site van de uitgever op boekscout.nl, maar daarvoor geld je tegoedbon niet, ben ik bang...
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|