|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 29-05-2011, 23:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Omdat ik heb gemerkt dat er toch enkele belangstellenden zijn voor het verhaal dat ik aan het schrijven ben, en dat wil laten uitgeven, heb ik dit topic geopend, zodat de mensen weten hpever ik er al mee ben. Kan handig zijn, toch?
Op het moment van schrijven heb ik het proloog, hoofdstuk 1 en 2 afgerond en ben ik druk bezig met het derde hoofdstuk. Misschien dat ik later de proloog ga verlengen. Geen idee wanneer het af zal zijn, maar dat duurt nog wel even
Ik heb ook al iemand aan het weerk gezet voor de voorkant van het boek (yeah, ik heb personeel in dienst )
Nadat een plot om de koning van Narsel te vermoorden met succes is uitgevoerd, kroont zijn zoon, Idura Arsaro, zichzelf tot nieuwe heerser over Narsel. Hij laat een enorme toren voor zichzelf bouwen, vanwaar hij het land regeert. In de grimmige winter stuurt hij bijna dagelijks soldaten bij de lokale omwonenden om voedsel te innen voor zijn leger dat gehuisvest is in zijn toren. Zo komt er ook een patrouille langs bij de familie van Julian. ZIjn vader, Bernard, heeft er schoon genoeg van en besluit uiteindelijk zijn huis achter te laten en met zijn familie het gebied te ontvluchten. Na een tijdje worden ze gearresteerd door soldaten van Idura en afgevoerd naar de donkere kerkers van Idura's fort. Julian weet te ontsnappen en probeert alles om zijn familie vrij te krijgen. Hij sluit zich aan bij de lokale rebellenbeweging, die er alles aan doen om Idura's leven zuur te maken.
Nu jullie hier toch zijn, klik gelijk op deze link en koop het geweldige boek dat onze eigen Morgan heeft uitgegeven! http://www.boekscout.nl/?pagina=Etal...kijken&id=810&subid=Lindsay
Poll: Ga je het boek van Superdreuzel kopen? [*]Ja [*]Nee [*]Ik twijfel nog Tussenstand:
 Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Heb je het boek van Morgan al gekocht? [*]Nee [*]Ja [*]Ik ga het wel doen! maar nu niet. Tussenstand:
 Ook een poll maken? Klik hier
Dit bericht is gewijzigd op 27-06 21:00.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 31-05-2011, 17:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zodra ik geld heb koop ik de jouw, wacht staat ie op bol.com? Heb namelijk nog een tegoedbon van bol.com (ergens liggen -.-')
p.s. Waarom laat jij mij je boek niet nakijken SD? Ik haal altijd uit heel veel teksten heel veel fouten (behalve die van mijzelf want dan weet ik wat ik wil dat er staat... en dan lees ik over mijn fout heen xD)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|