|
Admin
|
Geplaatst op 19-05-2006, 14:26 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Om meer toezicht te hebben zou ik graag een moderator erbij hebben. Een moderator is iemand die de zaak in de gaten houdt. Deze persoon kan berichten en onderwerpen verplaatsen, en in het uiterste geval wijzigen of verwijderen.
De persoon moet regelmatig aanwezig zijn en netjes kunnen werken.Wanneer ik iemand aanstel zal dit eerst voor een gedeelte van het forum zijn en bij geschiktheid kan dit het hele bord worden.
De keuze wordt bepaald door geschiktheid en niet wie hier eerst het eerste was of degene die het oudste is.
Als je denkt dat je het wel wilt proberen stuur me dan een privébericht. Ik zal het even de tijd geven tot na het Hemelvaartsweekend. Misschien dat er dan mensen wegzijn of misschien ben ik er zelfs wel niet. Dan kan ik daarna rustig ok de persoon begeleiden waar nodig. Uiterste inzenddatum wordt dus 28 Mei.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Admin
|
Geplaatst op 29-05-2006, 13:52 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Heb een keuze gemaakt. Ik neem er 2. Deze keer kies ik voor Alice en Meredith.
Dit is dan eerst voor een gedeelte van het forum. Zodra ik wat instructie heb gegeven (later op de dag) zal ik hun status omzetten naar moderator opdat ze aan de slag kunnen.
Iedereen verder bedankt voor de aanmelding. Zijn er meer mensen nodig dan doe ik een nieuwe oproep en heb ik nog wat mensen in de reserve. 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|