|
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 31-05-2011, 16:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Manon keek hem aan en pakte zijn hand. Dark ging zitten. Hij keek om zich heen. Op zoek naar gespreks stof en zei toen : 'Hoe heet jij?' 'Manon.' Het was weer stil, Manon voelde dat Dark zich ongemakkelijk voelde en zei: 'Hoe gaat het?' 'Goed hoor! Met jou?' antwoordde hij. 'Wel oke, denk ik. Leuk cafe. Vind je niet?'
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rida
|
Geplaatst op 02-06-2011, 13:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
rida komt binnenlopen en kijkt wie er allemaal al zitten. ze gaat aan een tafeltje zitten daarna pakt ze een boek uit haar tas als ze het openslaat begint het te gillen rida propt een prop papier in zijn mond , daarna haalt ze een rat uit haar zak zachtjes fluistert ze crucio de rat begint te stuiptrekken en rida knikt goedkeurend .
|
|
|
|
1.ik vind het fijn om in mezelf te praten : dan krijg ik tenminste verstandige antwoorden 2.als alles goed gaat heb je iets over het hoofd gezien |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rida
|
Geplaatst op 06-06-2011, 20:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 03-06-2011, 18:11 Ginny-w schreef:
Ginny zwaait terug naar Manon en vraagt zich nog steeds af wat Rida doet in een Dooddoenerscafé, terwijl ze geen dooddoener is.
|
ooooh hoi manon ja saai he heei zie jij ginny ook de hele tijd naar mij kijken ik denk dat het is dat ik geen dooddoener ben ja ik ben er geen maar ik zou er super graag een zijn maar hoe??
|
|
|
|
1.ik vind het fijn om in mezelf te praten : dan krijg ik tenminste verstandige antwoorden 2.als alles goed gaat heb je iets over het hoofd gezien |
|
|
|
|
|