Simonsisseling Geplaatst op 29-05-2011, 15:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het Dood Doeners Café is een donker, duister cafe met een bieb waar ongeveer de hele collectie van de verboden afdeling ligt dus kom naar het café

meld dit bericht aan een moderator

Voor al je Toverstokken, Zwerkbal dingen en ik zoek nog redactie leden voor de ochtend profeet dus als je zin hebt schrijf je in 
manon56 Geplaatst op 29-05-2011, 19:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Manon loopt het cafe in. Met haar mantal met capuchon is ze niet te herkennen, haar goudbruine ogen kijken rond. Er was nog niemand, op de man achter de bar na. Ze liep naar een tafeltje het verst bij de deur vandaan en ging zitten.

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Istanbul Geplaatst op 31-05-2011, 09:52 Reageer
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Dark kwam binnen en groette de bar man. Hij zag iemand zitten in een hoek zitten en bestelde een glas limonade en ging ernaartoe. Hij stak zn hand uit ' Kben Dark ' zei Dark met een lachje

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 31-05 20:36.

Darkieeh Time swa's !!! 
manon56 Geplaatst op 31-05-2011, 16:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Manon keek hem aan en pakte zijn hand. Dark ging zitten. Hij keek om zich heen. Op zoek naar gespreks stof en zei toen : 'Hoe heet jij?' 'Manon.' Het was weer stil, Manon voelde dat Dark zich ongemakkelijk voelde en zei: 'Hoe gaat het?' 'Goed hoor! Met jou?' antwoordde hij. 'Wel oke, denk ik. Leuk cafe. Vind je niet?'

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Istanbul Geplaatst op 01-06-2011, 00:06 Reageer
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Dark is er zenuwachtig omdat hij eerste keer met een meisje ( ouder dan zijn zusje ) een gesprek voert.. ' Soweehhh .. Hoelang al een dd? ' probeerde Dark

XD

Darkieeh Time swa's !!! 
manon56 Geplaatst op 02-06-2011, 13:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Nog niet zo lang. Mijn vorige leven pakte niet zo goed uit.' Dark knikte verward. Manon grinnikte. 'Wel raar, ik had verwacht dat superdreuzel er al lang zou zijn.' Manon schudde lachend haar hoofd.

Freuzel Geplaatst op 02-06-2011, 13:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel gaat voor de deur staan en gebaart Istanbul dat manon geen dooddoener is..

LIKE A BOSS 
manon56 Geplaatst op 02-06-2011, 13:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dark begreep het maar toen hij in Manons ogen keek kon hij geen teken van een leugen vinden. 'Ik moet maar eens gaan. Zou je hier ook kunnen overnachten?' vroeg Manon

rida Geplaatst op 02-06-2011, 13:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

rida komt binnenlopen en kijkt wie er allemaal al zitten. ze gaat aan een tafeltje zitten daarna pakt ze een boek uit haar tas als ze het openslaat begint het te gillen rida propt een prop papier in zijn mond , daarna haalt ze een rat uit haar zak zachtjes fluistert ze crucio de rat begint te stuiptrekken en rida knikt goedkeurend .  

1.ik vind het fijn om in mezelf te praten : dan krijg ik tenminste verstandige antwoorden 2.als alles goed gaat heb je iets over het hoofd gezien 
manon56 Geplaatst op 02-06-2011, 13:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Manon loopt naar de bar en vraagt: 'Kan je ook overnachten?'

Istanbul Geplaatst op 02-06-2011, 18:06 Reageer
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

' good idea ' zei Dark knikkend en kwam er bij staan.. ' maybe kunnen weh een kamer voor ons 2en huren ' zei Dark gedemt terwijl hij naar haar kijkt

^^

Dit bericht is gewijzigd op 02-06 18:41.

Darkieeh Time swa's !!! 
manon56 Geplaatst op 02-06-2011, 20:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Nee ieuw!' Riep Manon en ze ging snel naast Rida zitten. Dark liep naar freuzel.

Freuzel Geplaatst op 02-06-2011, 21:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey dark roept freuzel door het openstaande raam heen

LIKE A BOSS 
Ginny-w Geplaatst op 02-06-2011, 21:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

*Kijkt naarbinnen in het Dooddoeners café en vraagt zich af wat Rida daar eigenlijk doet, aangezien ze geen Dooddoener is.*

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
Freuzel Geplaatst op 02-06-2011, 21:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey ginny zegt freuzel als hij ginny voorbij ziet lopen.

LIKE A BOSS 
Istanbul Geplaatst op 02-06-2011, 21:50 Reageer
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

' He he.. iemand die mijh kent als Dark ' Dark liep naar Freuzel toe en gaf hem een boks..

Darkieeh Time swa's !!! 
Freuzel Geplaatst op 02-06-2011, 21:58 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Jeej man, zegt freuzel tegen Dark

LIKE A BOSS 
Ginny-w Geplaatst op 02-06-2011, 22:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Hoi Freuzel,' zegt Ginny, die een stapje achteruit deed omdat Dark binnen voor het raam ging staan.

manon56 Geplaatst op 03-06-2011, 14:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Manon zwaait naar Ginny en begint te praten tegen Rida. 'Ik verveel me.'

Ginny-w Geplaatst op 03-06-2011, 18:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ginny zwaait terug naar Manon en vraagt zich nog steeds af wat Rida doet in een Dooddoenerscafé, terwijl ze geen dooddoener is.

Howlingwolf Geplaatst op 03-06-2011, 20:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf komt binnengerend. De deur slaat ze met een klap dicht. "Achtervolgers.. 't Is oké nu.." verduidelijkt ze naar enkele mensen die haar met opgetrokken wenkbrauwen aangekeken hadden. "Mag ik een bloedwijn?" vraagt ze snel aan de barman.

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Simonsisseling Geplaatst op 03-06-2011, 22:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

tuurlijk 1 galjoen en 2 sikkels

Voor al je Toverstokken, Zwerkbal dingen en ik zoek nog redactie leden voor de ochtend profeet dus als je zin hebt schrijf je in 
rida Geplaatst op 06-06-2011, 20:07 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 03-06-2011, 18:11 Ginny-w schreef:
Ginny zwaait terug naar Manon en vraagt zich nog steeds af wat Rida doet in een Dooddoenerscafé, terwijl ze geen dooddoener is.

ooooh hoi manon ja saai he heei zie jij ginny ook de hele tijd naar mij kijken ik denk dat het is dat ik geen dooddoener ben ja ik ben er geen maar ik zou er super graag een zijn maar hoe??

1.ik vind het fijn om in mezelf te praten : dan krijg ik tenminste verstandige antwoorden 2.als alles goed gaat heb je iets over het hoofd gezien 
Superdreuzel Geplaatst op 06-06-2011, 20:22 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 03-06-2011, 18:11 Ginny-w schreef:

*schopt GinnyW uit het topic*

rida Geplaatst op 06-06-2011, 20:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

dat is niet aardig

2 3 4