|
rida
|
Geplaatst op 14-05-2011, 10:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo allemaal ik ben rida dit is mijn waarzeggerij shop
u kan uw toekomst voor 7 galjoenen laten voorspellen Uw kan ook dingen kopen voor waarzeggerij:
- een kristallen bol ( wilt u anderre maat kristallen bol vraag rida)
maat: 3f . 8 galjoenen maat: 3h .11 galjoenen maat: 4b .15 galjoenen maat: 5t .17 galjoenen maat: 7y .23 galjoenen maat: 9i . 28 galjoenen maat 9o . 34 galjoenen
- een kaart waar je kan zien wat jou sterrenbeeld is aan de hand van de magische dierenriem . 11 galjoenen ( je kan het ook aan mij vragen je hoeft alleen maar te zeggen waarneer je jarig bent ( gratis) of ga naar http://members.chello.nl/~h.kip/zwamdrift/page2.html)
-sterfsingalen - wat te doen als uw dagen geteld zijn . 8 galjoenen
-ontwasem de toekomst .7 galjoenen
- het droomorakel . 7 galjoenen
- klodders in het koffiedik - als uw toekomst tegenvalt . 11 galjoenen
-voorspel het onvoorspelbare:bescherm uzelf tegen vervelende verrassingen . 13 galjoenen
-een model van het zonnestel . 17 galjoenen ( alles precies nagemaakt)
- een kaart waar je kan zien wat het betekent als bijvoorbeeld neptunes en uranus te dicht bij elkaar staan of als mars een hoek vormt met saturnus . 11 galjoenen
- een kaart waar op staat welke lijnen er allemaal over je hand lopen . 8 galjoenen ( ga naar de site http://members.chello.nl/~h.kip/zwamdrift/page4.html  
-vogelingewanden 1 kg .2 galjoenen
- koffie 1kg .1 galjoen
en nog veeel meer uw hoeft alleen maar te vragen en wordt binnen twee dagen bij uw geleverd
Dit bericht is gewijzigd op 15-05 07:50.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
1.ik vind het fijn om in mezelf te praten : dan krijg ik tenminste verstandige antwoorden 2.als alles goed gaat heb je iets over het hoofd gezien |
|
|
|
|
rida
|
Geplaatst op 14-05-2011, 10:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
* rida wordt knalrood* hallo freuzel natuurlijk wil ik je toekomst voorspellen * kijkt in glazen bol* mmmmmm ja ik zie jou je werkt in een toverstok winkel je hebt een vrouw en drie kinderen je vrouw is halfbloed net zoals ik trouwens je hebt veel klanten in je winkel dat was het wel z'n beetje * glimlacht*
|
|
|
|
1.ik vind het fijn om in mezelf te praten : dan krijg ik tenminste verstandige antwoorden 2.als alles goed gaat heb je iets over het hoofd gezien |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rida
|
Geplaatst op 21-05-2011, 18:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 18-05-2011, 16:49 ricardovh schreef:
"Kunt U die van mij ook voorspellen ? "vraagt Ricardovh terwijl hij rustig binnen komt lopen en 10 galjoenen op de toonbank gooit. "doe er maar gelijk een boek bij" zegt hij terwijl hij nog eens 10 galjoenen op tafel gooit.
|
oke is kijken bij je volgende les toverdranken val je in je ketel en is het 50 punten aftrek van je afdeling en je komt in een zwerkbalteam
pas vandaag op voor bijtende honden
* geeft boek* alsjeblieft
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rida
|
Geplaatst op 21-05-2011, 19:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 21-05-2011, 18:30 Ginny-w schreef:
Ginny komt binnen gelopen. 'Wil je mijn toekomst ook voorspellen?' vraagt ze aan Rida.
|
natuurlijk ginny is kijken de jongen die je al heel lang leuk vindt vraagt je verkering de verdwijnspreuk bij gedaanteverwisseling lukt opeens en morgen wordt je geluksdag zo te zien krijg je veel geluk
ojjaaaa pas deze maand wel op voor toverstokken
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 21-05-2011, 22:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 21-05-2011, 19:42 rida schreef:
[...]
natuurlijk ginny is kijken de jongen die je al heel lang leuk vindt vraagt je verkering de verdwijnspreuk bij gedaanteverwisseling lukt opeens en morgen wordt je geluksdag zo te zien krijg je veel geluk
ojjaaaa pas deze maand wel op voor toverstokken
|
'Bedankt,' zegt Ginny glimlachend. Ze geeft het geld aan Rida. 'Tot de volgende keer!' zegt ze nog, voor ze de winkel uit loopt.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|