|
havanka
|
Geplaatst op 11-05-2011, 23:10 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Het valt niet mee om te gaan studeren om als wereldberoemde Harry Potter-filmactrice in de collegebanken te stappen. Voor je het weet geeft je een goed antwoord op een vraag en roept een medestudent lollig: "Drie punten voor Griffoendor!" Dat overkwam de 21-jarige Emma Watson, die inmiddels is gestopt met haar opleiding aan Brown University. Het pesten zou haar teveel zijn geworden.
Afgelopen maand kondigde Watson aan voor onbepaalde tijd te stoppen met haar studie, omzich op andere projecten te projecten. Niets te maken met pesterijtjes, was het signaal, maar de roddelsecties van diverse media melden nu anders. The New York Daily News meldde dat het gertreiter tot ernstige frustratie leidde. Het zou Watson maar niet lukken om erbij te horen.
Er staan echter inderdaad nog meerdere filmprojecten op stapel. Dat en haar status als 'stijlicoon van 2011' geven haar genoeg reden om haar studie met een gerust hart tijdelijk te staken.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 13-05-2011, 07:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb echt helemaal niks met Emma Watson maar ik vind dit toch wel erg misselijk! Heeft ze eindelijk d'r haar afgeknipt ontkomt ze nog niet aan Hermelien!
Serieus, dat er mensen zijn die a) slim genoeg zijn aan de universiteit te kunnen studeren en b) toch zeker ouder dan 18 zijn nog zo kinderachtig doen... Sneu.
|
|
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 17-05-2011, 16:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nou het is gedeeltelijk waar, soms krijgt ze nog wel zulke opmerkingen. Wacht, ik zal een gedeelte overtypen. Zo stelde een docent eens een vraag tijdens college, waarop Watson haar hand omhoog stak. Net als de streberige Hermione gaf ze het juiste antwoord. Achter in de klas riep een van haar klasgenoten: 'Twenty points to Gryffindor.' Toen ik haar afgelopen herfst ontmoette, vlak voor de start van haar tweede jaar, vertelde ze dat ze niet kon wachten om weer aan de slag te gaan. ''In mijn eerste jaar moest ik echt nog mijn draai vinden'', zei ze. ''Gelukkig had ik een hele leuke groep vrienden. Watson heeft het, vindt ze zelf, getroffen met haar studiegenoten. ''Op Brown heerst het groepsgevoel, iedereen doet echt z'n best om me te beschermen.''
|
|
|
|
''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fleur
|
Geplaatst op 29-12-2011, 14:24 |
Reageer
|
moderator
Verstuur privé bericht
|
Op 24-12-2011, 19:11 morgan schreef:
Mensen zijn nog niet volwassen genoeg daar. En zoals SD eigenlijk al zei: het gebeurt zo vaak dat mensen weggepest worden van school.
|
Dat is absoluut waar. Ik word niet weggepest van school, maar door mijn vooropleiding merk ik wel duidelijk dat mensen mij te slim vinden. Ik corrigeer nog wel eens en gebruik andere woorden in mijn antwoord dan een ander zal doen. Dit hou je toch overal en er is eenvoudig weg niks aan te doen, als zou ik het graag anders zien..
In Emma haar geval kan het ook twee kanten op gaan. Ze irriteerde zich aan de opmerking, of, het meest vooraanliggende, ze had simpelweg geen tijd om nu bezig te zijn met studeren. Er staat nog een heel leven voor haar en nu is ze nog te druk met de filmwereld.
|
|
|
|
Friendship isn't about who came first and who you've known the longest. It's about who came and never left. |
|