havanka Geplaatst op 11-05-2011, 23:10 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Het valt niet mee om te gaan studeren om als wereldberoemde Harry Potter-filmactrice in de collegebanken te stappen. Voor je het weet geeft je een goed antwoord op een vraag en roept een medestudent lollig: "Drie punten voor Griffoendor!" Dat overkwam de 21-jarige Emma Watson, die inmiddels is gestopt met haar opleiding aan Brown University. Het pesten zou haar teveel zijn geworden.

Afgelopen maand kondigde Watson aan voor onbepaalde tijd te stoppen met haar studie, omzich op andere projecten te projecten. Niets te maken met pesterijtjes, was het signaal, maar de roddelsecties van diverse media melden nu anders. The New York Daily News meldde dat het gertreiter tot ernstige frustratie leidde. Het zou Watson maar niet lukken om erbij te horen.

Er staan echter inderdaad nog meerdere filmprojecten op stapel. Dat en haar status als 'stijlicoon van 2011' geven haar genoeg reden om haar studie met een gerust hart tijdelijk te staken.

meld dit bericht aan een moderator

Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure 
Superdreuzel Geplaatst op 12-05-2011, 15:03 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Roem en geld is toch niet alles dus=(

morgan Geplaatst op 12-05-2011, 16:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vind het echt lullig
In het begin is het misschien leuk, een of twee keer. Ik zou mee lachen.
Maar uiteindelijk zou ik het ook verschrikkelijk vinden  

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
Evilwitch Geplaatst op 13-05-2011, 07:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb echt helemaal niks met Emma Watson maar ik vind dit toch wel erg misselijk! Heeft ze eindelijk d'r haar afgeknipt ontkomt ze nog niet aan Hermelien!

Serieus, dat er mensen zijn die a) slim genoeg zijn aan de universiteit te kunnen studeren en b) toch zeker ouder dan 18 zijn nog zo kinderachtig doen... Sneu.

Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." 
morgan Geplaatst op 13-05-2011, 11:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het is inderdaad erg triest dat mensen van die leeftijd nog zo kinderachtig doen Maarja, mensen bij mij in de klas (18 jaar en ouder) kunnen ook het fatsoen niet opbrengen om zo volwassen te zijn om hun mobieltjes even aan de kant te leggen. Ik moet zeggen dat de jeugd van tegenwoordig triest is (schuldige mensen zullen zich wel aangesproken voelen )

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
Ginny-w Geplaatst op 13-05-2011, 13:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het is inderdad diep triest. Één keer is wel grappig, maar om het te herhalen...  Als ik op de universiteit had gezeten en Emma Watson zat bij mij in de klas, zou ik dat juist hartstikke gaaf vinden Waarom zou je haar weg pesten? :S

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
alice Geplaatst op 13-05-2011, 13:54 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Sommige mensen zijn gewoon niet normaal. Ik zou blij zij als ze bij in de klas zat en waarom zou je zoiets zeggen

morgan Geplaatst op 13-05-2011, 15:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk dat het ook jaloezie is geweest. Sommige mensen gunnen anderen niks...

Ginny-w Geplaatst op 13-05-2011, 15:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Inderdaad, dat zou best kunnen.

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
Jordyep Geplaatst op 14-05-2011, 21:05 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Emma Watson heeft bevestigd dat alles onzin is, geen nare opmerkingen dus

Toverstaf Geplaatst op 16-05-2011, 15:53 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

roem is niet alles

iedereen heeft tog een toverstaf?? 
xhermoine Geplaatst op 16-05-2011, 16:54 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 14-05-2011, 21:05 Jordyep schreef:
Emma Watson heeft bevestigd dat alles onzin is, geen nare opmerkingen dus

Ik dacht al zoiets, want ik heb pasgeleden nog een interview in de Elle van haar gelezen waarin ze had gezegt dat ze het fantastisch vind maar dat ze soms nog wel de reacties krijgt als 'Ten points to Gryffindor.'

''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic 
Jordyep Geplaatst op 16-05-2011, 20:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dat is dus niet waar; opmerkingen als ten points to gryffindor zijn er dus nooit geweest, ze is niet weggepest

xhermoine Geplaatst op 17-05-2011, 16:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nou het is gedeeltelijk waar, soms krijgt ze nog wel zulke opmerkingen.
Wacht, ik zal een gedeelte overtypen.
Zo stelde een docent eens een vraag tijdens college, waarop Watson haar hand omhoog stak. Net als de streberige Hermione gaf ze het juiste antwoord. Achter in de klas riep een van haar klasgenoten: 'Twenty points to Gryffindor.' Toen ik haar afgelopen herfst ontmoette, vlak voor de start van haar tweede jaar, vertelde ze dat ze niet kon wachten om weer aan de slag te gaan. ''In mijn eerste jaar moest ik echt nog mijn draai vinden'', zei ze. ''Gelukkig had ik een hele leuke groep vrienden. Watson heeft het, vindt ze zelf, getroffen met haar studiegenoten. ''Op Brown heerst het groepsgevoel, iedereen doet echt z'n best om me te beschermen.''

Jordyep Geplaatst op 17-05-2011, 18:40 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja dat heeft ze dus niet gezegd, dat is gewoon verszonnen door de schrijver/schrijfster. Op haar officiele website heeft ze dus laten weten dat alles wat in dat artikel staat onzin is

xhermoine Geplaatst op 18-05-2011, 15:17 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Oke, als jij het zo goed weet smartypants....

Jordyep Geplaatst op 18-05-2011, 17:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Kijk je moet gewoon niet bij de hand gaan doen en het dan ook beter denken te weten. Nou neem ik het je niet kwalijk omdat je het uit zon tijdschrift hebt dat meestal wel klopt maar dit klopt echt niet

xhermoine Geplaatst op 19-05-2011, 16:44 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben niet diegene die denkt het beter te weten hoor. Maar we laten het er maar zo bij. Ik geloof inderdaad dat Emma dat soort uitspraken nooit voor haar kiezen heeft gehad.

Freuzel Geplaatst op 24-05-2011, 16:45 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Waarom houden we daar een disscussie over?

LIKE A BOSS 
Hermelien15 Geplaatst op 03-08-2011, 20:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

echt zielig voor emma. het is toch juist harstikke leuk dat je haar in de klas hebt. zoals Ginny-W schreef is het inderdaad leuk voor een keer.

'Dobby has no master, Dobby is a fri elf and Dobby has come to save harry potter and his friends..' 
manon56 Geplaatst op 23-12-2011, 18:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 12-05-2011, 15:03 Superdreuzel schreef:
Roem en geld is toch niet alles dus=(

Tuurlijk wel, je moet het alleen goed gebruiken,
Donneer  lekker veel geld aan het WNF en als ze je dan nog durven te pesten stuur je de panda's op ze af!

Of ijsberen

GnaGnaGna

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Superdreuzel Geplaatst op 23-12-2011, 23:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

nee toch, ik leef zóóó met haar mee!
not, ze is niet de enige, en dit moet nieuws voorstellen? alsjeblieft zeg

Wizard112924 Geplaatst op 24-12-2011, 12:20 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lol het is eigenlijk best grappig, maar komop ze zijn ''hoge'' school, daar verwacht je toch wel slimmere dingen van :P

morgan Geplaatst op 24-12-2011, 19:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Mensen zijn nog niet volwassen genoeg daar. En zoals SD eigenlijk al zei: het gebeurt zo vaak dat mensen weggepest worden van school.

fleur Geplaatst op 29-12-2011, 14:24 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Op 24-12-2011, 19:11 morgan schreef:
Mensen zijn nog niet volwassen genoeg daar. En zoals SD eigenlijk al zei: het gebeurt zo vaak dat mensen weggepest worden van school.

Dat is absoluut waar. Ik word niet weggepest van school, maar door mijn vooropleiding merk ik wel duidelijk dat mensen mij te slim vinden. Ik corrigeer nog wel eens en gebruik andere woorden in mijn antwoord dan een ander zal doen. Dit hou je toch overal en er is eenvoudig weg niks aan te doen, als zou ik het graag anders zien..

In Emma haar geval kan het ook twee kanten op gaan. Ze irriteerde zich aan de opmerking, of, het meest vooraanliggende, ze had simpelweg geen tijd om nu bezig te zijn met studeren. Er staat nog een heel leven voor haar en nu is ze nog te druk met de filmwereld.

Friendship isn't about who came first and who you've known the longest. It's about who came and never left.