|
ricardovh
|
Geplaatst op 03-05-2011, 21:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste mede Zweinstein.nl leden,
Alice en ik gaan een verhaal maken. De titel van het verhaal is nog niet bekend dus vandaar eventjes deze titel. Het verhaal gaat over twee teams/kanten: de goede(Ricardovh,Harry Potter,Alastor Dolleman,Molly Wemel en Remus Lupos) en en de slechte(Voldermort,Bellarix van Detta,Ginny-W,Alice en Severus Sneep) die tegen elkaar in oorlog raken.
Het eerste gedeelte wordt morgenmiddag door Alice gepost en ik zal daarna volgen en zo wisselen we elkaar af.
Inhoudsopgave: de bladzijdes zijn volgens de 25 post per pagina regeling Deel 1. Het diner :pagina 1 Deel 2. Het begin :pagina 1
Alice en Ik wensen jullie allemaal veel leesplezier en staan open voor reacties,tips en kritiek in welke vorm dan ook.
Dit bericht is gewijzigd op 19-05 21:15.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alice
|
Geplaatst op 04-05-2011, 16:08 |
Reageer
|
moderator
Verstuur privé bericht
|
Hier is dan het eerste stuk. Het is niet heel lang geworden omdat ik andere dingen te doen had maar ok Veel lees plezier:
1.Het diner. Het was een koude winteravond. De wind waaide zachtjes door de bomen. Door de koude straten liepen 3 mensen in zwarte lange mantels, hun hoofden waren diep verscholen in de zwarte mantels. Het drietal liep snel door de wirwar van de steegjes. Vooraan liep een elegante vrouw met zwart lang haar, daarachter huppelde een klein mager gestalte, helemaal achteraan minstens twee meter achter de andere slenterde een mollig gestalte. “Jongens,” Mopperde het mollige gestalte,”kunnen jullie wat langzamer gaan dit is niet goed voor mijn eetlust.” Het lange gestalte draaide zich met een ruk om. “Jij moet gewoon doorlopen!” De ogen van de vrouw stonden raar in het hoofd. “Ja vind ik ook.” Piepte het kleine gestalte dat op een evenbeeld leek van de lange vrouw. “Nou sorry hoor, dacht dat je mijn vriendin was mini-Bellatrix.” Snauwde het mollige gestalte terug. Het kleine meisje snuifde. “Hou eens op met dat geruzie.” De lange vrouw had haar toverstok in de handen en richtte deze op de twee ruzie makers. “Sorry Bellatrix.” Piepte het kleine meisje. De mollige vrouw keek Bellatrix vuil aan. “Ik bepaal zelf wat ik wel of niet doe.” Ze liep woest naar voren met haar toverstok in haar hand. “Ik laat me niet door jou vertellen wat ik moet.” Ze keek woest naar Bellatrix. Die op haar gezicht een glimlach kreeg. “Hou deze woede vast voor Heer des Duister, hij zal er blij mee zijn.” De mollige vrouw wou het liefste Bellatrix de nek om draaien zoals ze dat vroeger ook zo vaak bij haar zusje wou doen. “Bellatrix? Alice? Volgens mij zijn we ver genoeg om het laatste stuk te verdwijnselen.” Piepte het kleine meisje. Met een grom knikte Bellatrix en pakte de hand van Alice en het kleine meisje vast. Het kleine meisje kneep haar ogen dicht tot ze een klein briesje op haar hoofd voelde, ze opende haar ogen en zag een groot landhuis. “Welkom op mijn landhuis.” Een zware stem kwam uit een donker hoekje. “Heer.” Bellatrix knielde voor de man. Alice en het meisje keken elkaar aan en volgde het voorbeeld van Bellatrix. Voldermort gebaarde dat ze moesten opstaan en hem moesten volgen. Ze liepen door de grote deuren heen waar ze in een prachtige hal kwamen. Voldermort liep in een snel tempo naar een deur aan de linkerkant van de hal. Daar aangekomen stond een grote tafel gedekt met al het lekkers wat je maar kon bedenken. Alice keek met grote ogen naar de grote kalkoen die in het midden stond. “Ga zitten dames.” Voldermort ging aan het hoofd van de tafel zitten. Bellatrix ging aan zijn linkerkant zitten, Alice ging dichtbij de kalkoen zitten terwijl het kleine meisje naast Bellatrix ging zitten. “Ik begin maar gelijk met het belangrijkste,” Begon Voldermort terwijl hij naar de drie dames keek,”Er is een nieuwe vijand ze zijn bezig om ons ter gronde te brengen.” Bellatrix knikte en het kleine meisje deed het zelfde. Alice keek op ze had een stuk van de kalkoen in haar hand en knikte ook. “Zodra we weten wat ze willen gaan we actie ondernemen.” Alice die haar mond vol had slikte snel het eten door.”Heer, wie zijn deze vijanden?” Voldermort keek Alice aan en zei met een diepe stem:”Ik vermoed dat meneer Potter de aanstichter hier van is.” Bellatrix haar gezich vertrok bij de naam van Harry Potter. “Oké Harry dus het is een arrogant jongentje.” Mompelde Alice die een aardappel van de gouden schaal pakte en deze in stukken sneed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ricardovh
|
Geplaatst op 04-05-2011, 17:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Deel 2. Het begin
Harry lag in zijn kamer op zijn bed te slapen. Hij lag daar heerlijk te dromen over de dingen die hij had beleefd samen met zijn vrienden Ron en Hermelien. Maar het gevaar was nog niet geweken en Voldemort was nog niet verslagen. Hij draaide zich nog een keer om en toen ging de wekker af. Harry stond op,kleedde zich aan,waste zich in de badkamer en ging naar beneden. Zijn oom zei vriendelijk goedemorgen tegen hem en hij pakte zijn ontbijt. Hij at zijn ontbijt op terwijl hij keek wat er allemaal was gebeurt in de toverwereld.
Heer van het duister stelt leger samen.
De heer van het duister heeft weer twee nieuwe mensen voor zijn leger gerecuteerd die zich vrijwillig bij hem hebben aangesloten te namen: Alice en Ginny-W. Deze twee dames worden overal gezocht voor moorden op dreuzels,heksen en toveraars. Ze zijn totaal niet ongevaarlijk en zijn niet bang om de onvergefelijke vloeken te gebruiken.
De rest van het artikel las Harry niet eens meer en hij legde de krant weg. Natuurlijk was Voldermort bezig zijn leger op te bouwen en te versterken. Harry pakte zijn spullen zei gedag tegen zijn oom en tante en ging naar het nest toe.
Ondertussen in een stad die wij kennen als Goes zat ricardovh op de bank naar de tv te kijken. Hij pakte nog een hand met chips,boerde nog eens en at de chips op. Hij was geen gewone jongen;natuurlijk was hij net als de rest van de buurt slim en snel maar er was nog iets aan hem wat niemand anders had: hij was een tovenaar en een goede ook,alleen wist hij dat zelf nog niet. Hij wist wel dat hij een tovenaar was en hij zat wel op Zweinsteins hoge school voor hekserij en hocus pocus maar dat hij zijn grootste avontuur nog moest beleven dat wist hij niet. Hij stond op,liep naar zijn kamer en maakte zich klaar om weg te gaan. Ricardovh zou dit jaar aan zijn laatste jaar op Zweinstein beginnen samen met een andere goede vriend van hem. Hij liep naar de deur toe gaf zijn moeder een zoen op haar wang,aaide zijn hond en zijn broertjes kat,zei gedag tegen zijn vader en wist dat zijn broertje nog lag te slapen maar dat zou snel veranderen. Hij pakte zijn spullen en ging weg.
Op het zelfde moment als dat Ricardovh de deur uitging ging en verdwijnselde naar king's road station gebeurde er iets wat hij niet had willen zien en al zeker niet had laten gebeuren als hij het zag.
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 04-05 17:36.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|