|
rida
|
Geplaatst op 03-05-2011, 09:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
dit is het nieuwe onderwerp op het zwerkbal veld iedereen die in het zwerbal team wil moet dat melden en dan bepaal ik of je in team mag
stuur een prive post met : -je naam -welke positie je wilt -wat voor een bezem je hebt - welk jaar je zit - geslacht
ik (rida) ben de aanvoeder van het zwerkbalteam en zelf heb ik de positie van een jager
je wordt uit het team gegooid als: - je slecht speelt - je alleen maar grappig kan doen - als je op de trainingen niet komt opdagen - als je het zelf wilt (stuur een prive bericht naar mij) - je meer dan 6 post achter elkaar zet
iedereen van huffelpuf mag natuurlijk altijd op de trainingen komen kijken
LET OP ik controleer eerst of je wel een echte huffelpuf bent op de lijst met namen
Dit bericht is gewijzigd op 10-05 18:10.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
1.ik vind het fijn om in mezelf te praten : dan krijg ik tenminste verstandige antwoorden 2.als alles goed gaat heb je iets over het hoofd gezien |
|
|
rida
|
Geplaatst op 03-05-2011, 09:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
aanvoeder: rida bezem: nimbus 2001
1.wachter: bezem: 2.drijver: bezem: 3.drijver: bezem: 4.jager: rida bezem: nimbus 2001 5.jager: sportlaan bezem:nimbus 2001 6.jager: semenm bezem: nimbus 2001 7.zoeker: diminieboer bezem:
Dit bericht is gewijzigd op 09-08 08:26.
|
|
|
|
1.ik vind het fijn om in mezelf te praten : dan krijg ik tenminste verstandige antwoorden 2.als alles goed gaat heb je iets over het hoofd gezien |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rida
|
Geplaatst op 10-05-2011, 18:06 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ojaa wat is er dan allemaal te zien? rida haalt haar schouders op en zegt nou ja blijf maar zitten zoals ik al zei is er toch niks te zien maar ik ga een rondje in vliegen rida stapt op haar bezem en vliegt weg naar een van de doelringen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 04-06-2011, 16:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 09-05-2011, 20:22 Superdreuzel schreef:
[...]
Dat heet even onderzoek doen naar de afdelinglijsten Als je dat had gedaan was je er achter gekomen dat ik een trots Zwadderaar ben, dus mij had je er al lang uit moeten gooien. Waar Yayde in zit weet ik eigenlijk niet
|
"Bij Griffoendor SD." Antwoord Yayde een beetje blozend. Dan draait ze haar hoofd weer terug naar het veld. Ze hoopt maar dat SD haar daar niet op afkraakt. Hij lijkt haar namelijk heel erg aardig...
|
|
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
|
|
|
|